konečne?
veď aj v tom článku sa píše, že ju budú môcť namontovať až po ukončení rekonštrukcie vozovne
čiže skôr ako v lete 2024 sa tá klimatizácia nevyužije, tzn. že to sú celé 2 roky a nie pár mesiacov
dovtedy, dúfam, budú vysúťažené aj nové električky
napredujú, ale strašne pomaly, podľa harmonogramu už mali byť trocha "inde"
a stále dúfam, že budú schválené financie na stavbu aj tej technologickej časti, tzn. pre novú budovu údržby (v rohu pozemku, tam, kde bol cca niekedy autoservis)
super, vdaka za info, chodievam tadial len po Moldavskej takze len z busu co som mal moznost vidiet som si vsimol len tie nove sive stoziare No tak som rad ze tak prace napreduju
Vo vozovni bolo už zvesené trolejové vedenie z koľají za halou (tuším zatiaľ ostalo na štyroch), aj od zadného výjazdu.
Okrem umývarky bol zbúraný aj "odprašovák", vedľa haly DO. Haly DO a ĽÚ už tiež čakajú na začiatok rekonštrukcie, už sa v nich nevykonávajú opravy.
caute vsetci, len som sa chcel opytat, nema niekto fotky ako prebieha reko vozovne? Co chodim do prace okolo tak som si vsimol ze osadili nove stlpy trakcneho vedenia
Edit: odpovedali sme s myslavcanom v rovnakej chvíli.
...vypísať žiadosť a po jej schválení sa to nahrá na kartu. Manipulačný poplatok 1€.
Má sa to dať urobiť aj online cez https://moje.dpmk.sk
Vtedy má mailom naspäť písť KLe (elektronický kmeňový lístok) a ten sa má dať pridať do aplikácií Antik a Hopin.
Iste bude časom viac info, píše sa tam, že sa to ešte doťahuje.
Registráciu že si vyžiadal DPMK kvôli získaniu dát pre analytiku.
"Ako by to uplatnenie zľavy malo konkrétne prebiehať a na ktoré spôsoby úhrady cestovného sa to vzťahuje, sa v schválenom dodatku tarify nespomína.
...
„V dopravnom podniku si môžu cestujúci 100-percentnú zľavu uplatniť osobne, kde im bezkontaktnú čipovú kartu (BČK) načipujú. Je to potrebné kvôli výpočtu počtu cestujúcich. Navrhol to DPMK, aby sa dali tieto dáta využiť aj pri rôznych analýzach,“ vysvetlila.
Podľa jej názoru stačí, že informácie o spôsobe uplatnenia zľavy uviedla v dôvodovej správe k predloženému materiálu.
V tej starostka tiež napísala, že o zľavu môže cestujúci požiadať aj online pri kmeňovom liste elektronickom (KLe) „na stránke moje.dpmk.sk, kde sa po zaregistrovaní vyplní žiadosť o schválenie zľavy a pracovníčka DPMK na predpredaji žiadosť skontroluje, schváli ju a do mailu mu príde elektronický kmeňový lístok. Túto zľavu si následne môže cestujúci nahrať do mobilnej aplikácie. Momentálne to vie cestujúci urobiť v aplikácii Antik a Hopin“.
Obsahuje aj to, že za zmenu v BČK a vydanie KLe bude zaúčtovaný jednorazový manipulačný poplatok 1 euro. Ani ten však nie je v dodatku tarify spomenutý.
Z dôvodovej správy teda vyplýva, že nebude môcť cestovať bezplatne ktokoľvek len tak, ale bude musieť urobiť minimálne vyššie spomínané úkony.
Generálny riaditeľ a člen predstavenstva DPMK Vladimír Padyšák povedal Korzáru, že konkrétny technický spôsob uplatnenia zľavy ešte budú musieť precizovať odborní pracovníci podniku."
Teraz sa pokúsim odosobniť od toho, že som radikálny odporca čohokoľvek "zadarmo" (aj keď mi to zrejme nepôjde)
Prečo je v tom zozname linka R2? Ona plní nejakú základnú obslužnosť tejto mestskej časti? Tých pár účelových spojov? Ako k tomu prídu zamestnanci rovnakej fabriky z rovnakej MČ, ktorí túto linku v dosahu nemajú a používajú RA5 + RA6 + RA7 + RA8?
Alebo keď to rozšírim do perspektívy celého mesta, tak v iných MČ sa netreba snažiť ľudí prilákať do MHD? Poznám totiž jednu, kde sa od jej vzniku ani nepodarilo zaviesť čokoľvek, čo by sa dalo nazvať nosným systémom verejnej dopravy, má jediný výjazd na nadradenú komunikačnú sieť, ktorý je permanentne zaštopľovaný. Nie je tam normálny prístup po chodníku, nehovoriac už o nejakých cyklocestičkách.
Zdá sa mi, že MČ Nad jazerom má už dlhé roky smolu na starostky, povedzme, jednoduchšieho zmýšľania...
Pri čítaní toho článku si asi veľa ľudí povie, že im musí ebať... Vždy treba robiť všetko tým najzložitejším spôsobom. Chceme prilákať ľudí do MHD, ale najprv musia absolvovať nejaký úplne zbytočný byrokratický úkon s poplatkom 1€. Pritom na bezplatnú dopravu v linkách 1,3,9 a R2 stačí, keď tam nebudú revízori, nič viac. Možno ešte deaktivované čítačky, ale to sa už 15 rokov nedá, to sme si už zvykli.
Yogi616
a stále dúfam, že budú schválené financie na stavbu aj tej technologickej časti, tzn. pre novú budovu údržby (v rohu pozemku, tam, kde bol cca niekedy autoservis)