Tak uz je to zrejme definitivne, ze nove elektricky nebudu. Vyborna praca komisie, ked jej UVO jasne dal najavo, ze robi chyby a ta ju robila zas a znova.
Podobne si mozeme pozriet trate, od dokoncenia rekonstrukcie sa na nich snad vobec nesiahlo, taky obluk pri strej sportovej by uz potreboval aj nejaku udrzbu, ale evidentne mesto ani na to nie je ochotne dat peniaze. Z tohoto hladiska je to mozno dobre, ze nove elektricky nebudu, ked sa nevieme postarat ani o sucasnu siet.
Toto malo byt uz davno, nerozumiem, z akeho dovodu to platilo mesiace navyse. Vodici sa aj tak povacsine nechranili ruskami, tak im mohlo byt jedno, ci od nich niekto sedi 5m alebo 2m.
Od pondelka sa rušia pásky pri predných sedadlách v autobusovej doprave, kto ešte nepostrehol túto info, na hlavnej stránke som ju ešte nenašiel. Hor sa teda na predné sedačky
Chapem, ze zakon o VO je na Slovensku strasny balast. Ale nejak mi unika, preco by maslo na hlave mal mat UVO, ked cely tender blbo postavilo mesto. Podobne ako obchvat, kde MinDop mohlo dat UVO prestudovat navrh a nemuseli by sa hadat pre dve slova.
Vo svojej eufórii si si zjavne nevšimol pár detailov. Podpísali zmluvu len na 20 kusov jednosmerných namiesto 30. Peniaze z ministerstva majú na 30 kusov, no Škodovka očividne nestihne vyrobiť v termíne všetky. Popri výrobe pre Brno, Ostravu a Plzeň nestíhajú. K tomu ešte v Blave vyhrali aj súťaž na 10 obojsmerných, no tam ešte nepodpísali nič. Ja ako najreálnejší scenár vidím, že do 12/2023 do Košíc žiadna nová električka nepríde, už sa to nestíha. A svoj podiel viny na tom budú mať všetci zainteresovaní, od Min. dopravy, cez ÚVO, mesto, komisiu, Škodu aj Pesu.
opat raz zas Bratislava elektricky podpisuje a tu sa len donekonecna sutazi.. Kosice mozu Bratislave len tisko zavidiet .. https://www.cs-dopravak.cz/dalsi-tramvaje-skoda-29t-pro-bratislavu/ tak snad uz cim skor podpisu aj u nas ..v Bratislave odvolanie pesy tentoraz zjavne nepomohlo aj ked sa to uz tiez natahovalo od leta odvolavania ,no zdaleka nie tak ako u nas.. kazdopadne zjavne chce Bratislava a magistrat tam mat len Skody a inu znacku tam nepustia kedze chcu mat jednotny servis a jedneho vyrobcu kdezto u nas je to stale otazne co pride a ci vobec sa nezrusi sutaz realne to hrozi ak sa opat pesa odvola a pojde to dokolecka dokola, v konecnom dosledku bude zle pre mesto a samotnych obcanov kedze fondy prepadnu..
Ono to má svoju logiku. Len tú pointu v ozname pre verejnosť treba pekne vysvetliť dvomi vetami a pochopil by to aj cestujúci laik. No zrozumiteľná komunikácia od DPMK je občas problém.
afeno