Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Podhradovčan2 #85233:
Osvedčenie bômb sa štandardne dá predĺžiť (napríklad pre osobáky vždy o 4 roky) po ich kontrole na príslušnom pracovisku, ale domnievam sa, že asi sa to už neoplatilo. Navyše u takých vozidiel, kde sú bomby nad podvozkom (zo spodu chránené krytom), korózia od vlhkosti a posypov robí svoje a vtedy treba ich výmenu, čo je tiež ďalší servisný výdavok. Podobne ako pri iných náhradných dieloch, aj sada tlakových fliaš sa môže stať jazykom na vážkach, že investovať do tohoto náhradného dielu sa už neoplatí.
Reply on: Podhradovčan2 #85233:
Minule pisali ze maju v plane nakupit nove CNG busy ci sa mylim? Tusim okolo 50-60 ks.
Podľa niektorých informácií včera ukončili svoju prevádzku Tedomy v Košiciach. Vraj ich už odstavili, kvôli osvedčeniu plynových bômb, ktoré má vypršať 22.1.2022, teda dnes.
Reply on: Dispecer #85231:
Díky !
Vážení kolegové, dovolím se zeptat.
Tramvaje T1 ( #201 - 211 z let 1956-1957) byly do Košic dodány od výrobce s podélnými sedadly pod okny nebo s příčnými sedadly?
Reply on: LUKYmhd #85228:
12 a 27 je súca na režim v "špičke kĺbak, v sedle sólo" a čo mám odpozorované, 52 v súčasnom režime, keď v PD je kĺbak a vo VD sólo tiež stačí.
Reply on: afeno #85227:
tak tak.. a je mnoho liniek kde mozu byt kratke vozy...myslim ze v niektorych casoch aj na 27...klbova 12stka je tiez prepych... klbaky hlavne na 10, 15, 17, 19, 36, 52, 71, 72.
Reply on: tbus #85226:
55 a 56 sú vhodní adepti na krátke SORky
Reply on: LUKYmhd #85225:
Verím tomu, ze sa po prichode klbakov konecne podari dodrzat typovost na klbovych linkach. Ale mam zasa obavy najma kvoli dozivaniu SU15, ak sa budu nahradzat klbakmi (napr. na linke 27), a vyprava klbakov sa zasa o nieco zvysi, tak moze byt na jar opat problem. Ak sa ma dodrziavat typovost na linkach, je potrebne zohladnit aj strukturu vozidloveho parku. Ale viem si predstavit, ze by napr. taku linku 55 mohli prevziat uvolnene kratke SORky, aby sa mohla typovost dodrziavat tam, kde je to viac treba.
Reply on: tbus #85220:
no jo ale tak pridu nove sorky tak bude snad fajn..a uvidime co bude dalej ci sa nieco planuje dalej nakupovat...hlavne ma stvu tie elektricky.
Reply on: MhdŤahanovce #85221:
ešte je stále v Košiciach
Reply on: PeterMHDFotos #85222:
Už by ho mohli opraviť
Reply on: MhdŤahanovce #85221:
Mal by ísť na opravu do Poľska.
Ahojte ako to vyzerá s #5110? Už ho opravujú alebo je odstavený? Ďakujem za odpoveď.
Reply on: LUKYmhd #85218:
SU15 aj SU18 z ostravy boli v podstate samostatne typy, odlisne od nasich, cize z hladiska udrzby velmi nakladne, v pripade poruch by viac stali ako jazdili, kedze by sa pre kazdy voz museli objednavat specialne nahradne diely. V pripade SORiek ktore su zastupene pocetnejsie, sa niektore bezne nahradne diely uz nakupuju vopred, pripadne sa daju diely docasne menit medzi vozmi ako rozbite dvere alebo elektronika. V tejto situacii radsej nie. Zo sotohladiska samozrejme je to skoda 😁
Reply on: Yogi616 #85217:
To je znamenie blížiaceho sa príchodu nových NB 18? 🤔
Reply on: Yogi616 #85217:
hmm skoda ja som tajne dufal ze by sa mohli odkupit....
Reply on: LUKYmhd #85170:
Dnes odišli aj tie dva posledné ostravské autobusy - SU15 a SU18.
Reply on: Yogi616 #85215:
No konečne, to trvalo! Neskutočný pôrod. Že sa zdohadali aspoň daco za tie roky sa začalo to sa ešte vravelo tusim že sa ide modernizovať depo za čias keď nastúpil súdruh harasi, odvtedy boli už ďalšie 3 vlády a traja primátori v meste prešli kks.. A toľko mediálneho humbuku a P. R. čo kolo toho bolo celkovo doteraz to sa len tak nevidí..Vyzerá že podobný pôrod ak nie väčší budú aj nové električky.. O pokračovaní MET ani nehovoriac..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.