Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: reparil #83799:
Velmi sa mi paci koncepcia drahe papierove listky, lacne karty.Tymto smerom sa to ma uberat. Som za. Este do toho zakomponovat smart hodinky/platobne karty a konecne budeme mat v KE 21. storocie.
Reply on: reparil #83799:
"Od roku 2021 plánuje aj nákup autobusov a električiek. V budúcom roku chce začať s obnovou trolejbusovej infraštruktúry. Nákup nových trolejbusov je plánovaný v roku 2023."
https://kosicednes.sk/udalosti/poslanci-rokovali-o-koncepcii-rozvoja-dpmk-odborari-ostry-strajk-nevylucili/
tak vazeni zeby Lukyho volanie a prosby vyslysane? dpmk a mesto maju v plane pokracovanie obnovy vozoveho parku az do roku 2022 , idu sa nakupovat nove parcialne trolejbusy v pocte 30ks, plus su v plane rocne 20-25 autobusov a do 30 elektriciek(predpokladam uz plne nizkopodlaznych a klimatizovanych tentokrat) plus v plane je samozrejme dokoncenie modernizacie el.trati- MET II. v celom rozsahu + su spominane aj nejake nove trate(predpokladam na letisko a na tahanovce) ,tak predsa sme sa dockali yesss!!! https://kosicednes.sk/udalosti/pribudnut-maju-nove-vozidla/
na uvod sa budu kupovat pravdepodobne autobusy: "V roku 2019/2020 by sme chceli financovanie nákupu autobusov zabezpečiť prostredníctvom eurofondov. Pripravujeme žiadosť o nenávratný finančný príspevok na nákup 16 kusov 18-metrových, 4 kusov 12-metrových autobusov a dvoch elektrobusov."

ale aby som nepisal len dobre spravy pocas leta sa bude rokovat a pravdepodobne dojde k zdrazeniu tarif mhd listkov ktorych ceny dlhsie nerastli a co je asi najhorsia sprava dojde vraj k zruseniu 4 zastavkoveho listka! a to vraj bez nahrady, toto nesmieme dovolit! minimalne ho musia nahradit 15 minutovym trebars za 60centov! je potrebne to polacekovi a na vedenie dpmk napisat! kompenzacia za 4 zastavkovy musi nejaka byt https://kosicednes.sk/udalosti/o-kolko-zdrazie-cestovne/
Reply on: LUKYmhd #83796:
O akom MET 3 je tu reč?
Košice si vyčerpali pridelené peniaze z EÚ fondov (programovacie obdobie 2014-2020) už samotným MET 2.
Zrušená bola len súťaž na prípravu projektovej dokumentácie. To sú odrobinky oproti skutočným stavebným nákladom (max.do 3 😵. Má sa teda nanovo urobiť súťaž na projektanta! nie na stavebné práce.
Ak nemám pripravený projekt, ako chcem stavať.

Z toho, čo som napísal je jasné, že najneskôr do r.2022 sa nezakopne na električkových tratiach.
Najskôr treba pripraviť projekt, potom príde nová centrálna vláda, bude rozmýšľať, ako použiť eurofondy a hneď budeme mať rok 2022 (nové program.obdobie bude 2021-2027).
Reply on: TheEnd0910 #83791:
Snazi sa ako? ze nam tu budu premavat stare trolejbusy? fajn zaciatok dobry ale to chce aj komplexnejsie riesenia aj ked ano nie vsetko hned sa dá. Ja sa nebranim novym trolejbusom v poriadku nech sa obnovi TD v meste ale netreba zabudat ze tu mame dalsie 2 trakcie a to busy a elektricky. Mnoho busov uz je opat po zivotnosti a elektrickych KT ani nehovorim..toto sa kedy bude riesit?
Reply on: veteran #83792:
Ja ta nepotrebujem presviedcat ja sa pytam kedze dobre zrusila sa MET 3 alebo ako sa to nezyvalo pytam sa kedy sa realne dokoncia ostatne trate..Ok to co sa dialo za smerakov mozno nie je uplne super ale vzdy lepsie ako keby sme nemali nic..Polaček sa zasjtrajal ze bude lepsi sko smer prosim ma moznost..chceme dokoncit reko trati? chceme. Chceme nove autobusy, elektricky či obnovit treolejbusy? chceme. Tak nech riesi. Ja som zvedavy ci sa dokoncia tie reko trati nemusi to byt riesene smerackym sposobom ale nech sa to riesi.
Reply on: veteran #83793:
Čo to melieš o tých Drážďanoch?
To máš pravdu, že tých 160 bude najmenší problém. Je to totiž jeden z najvytazenejsich úsekov na Slovensku a milé ŽSR tam chcú tresnut AH namiesto AB, čím sa zníži priepustnosť trate, nehovoriac o koľajach v staniciach pre nákladnú dopravu.
Nejdem obhajovať Polaceka, ale Rasi mu tam nechal pár kostlivcov, ktoré určite hatia plány, ťažko budeš rozvíjať trolejbusy, ak máš podnik tesne nad okrajom priepasti a to si musia uvedomiť aj vodiči. Druhá strana veci je, ze skutočne zle finančne je na tom mesto už roky a nic sa nerobí. Dôvodom môže byť aj to, ze sa pozície dávajú ľuďom za zásluhy ci pred dôchodkom, aby dožili, ale takto sa nikam neposunieme. Tu situáciu s parkovaním hrubo nezvládli, ak mesto ešte bude musieť platiť EEI za to, že zaviedli vlastné automaty a nemali doriešené zmluvy a právne otázky.
S499, nemám viac nickov a do diskusie dávam normálne príspevky a nerobím zo seba hulváta
Reply on: TheEnd0910 #83788:
Tých „len“ 160 medzi Košicami a Kysakom je skutočne najmenší problém. Mimochodom, v nadväznom úseku čokoľvek viac než 160 znamená výrazne odlišné vedenie trate a rušenie zastávok. Kvôli rýchlikovej vozbe raz za dve hodiny, pár ICčkám a nočákom jedna a pol Pendu z/do Prahy a nočákom, ktoré ak sú vedené aspoň trošku rozumne, tak im je skutočne jedno, či pôjdu 140 alebo 200.

Síce si môžme kresliť po Slovensku VRTky na každú svetovú stranu, ale dopadne to asi tak, ako čmáranica z Prahy do Drážďan na 350 km/h „raz niekedy po roku 2035“. Medzitým mal Nemec tendencie zarezať jestvujúce ECčka, tesne potom čo Čecha vysekíroval s vozmi...
Reply on: LUKYmhd #83789:
Poprosím nejaký relevantný dôvod, prečo tá súťaž na trate nemala byť zrušená.

Niežeby som čakal, že ma dokážeš presvedčiť, ale aspoň sa chcem zasmiať 😁
Reply on: LUKYmhd #83789:
Snazi sa o obnovu trolejbusov, sutaz na nove autobusy sa mi zda, ze len vyhlasili, kto doda autobusy o tom ze ich maju dodat v najblizsej dobe nepadlo slovo (aspon tak viem)

Reko trati, vsimni si ako su pekne urobeme IKD a MET stavby 🙂 viac k tomu sa ani neda povedat (staci sa pozerat na umiestnenie informacnej tabule na zastavkach a napr. Na stanicnom namesti na umiestneni obrubnikov, v skratke cele zle)

Zvysenie platu, ak viem ta pri prieskume sa zvyseniu platu nebranil ani petrusko, a treba pamatat, ze primator nie je smer takze peniaze od vlady nebude mat az tolko.
A este tu poznamenam ze Polaceka som nevolil ale podla mna je stale lepsie ako smer.
Reply on: LUKYmhd #83789:
Takže je vás viac.
Reply on: S499.1023 #83786:
Zdar mudrlant--povedz mi co spravil Polacek odkedy nastupil do funkcie pre MHD. Jednu pozitivnu vec daj..potom ti uverim ze nepises somariny. Ja ti poviem co urobil..zvysil si plat na zaciatku fukcie, zrusil reko trati a dodnes nevyhlasil ziadnu novu sutaz na reko,a pokila viem bola sutaz aj na dodavku novych busov pre DPMK a aj ked neviem v akom bola stadiu ale tiez sa to zrusilo..strajkovali mu vodici minimalne 2x hned od zaciatku co nastupil..preco asi? tak a teraz mi povedz relevantny dovod precoi by mal tento somar ostat vo funkcii primatora.
Reply on: Dispecer #83787:
O 11 rokov? 😃 to už rovno bude lepšie sa vrhnuť na maglev a nie na toto kde je maximum 160 km/h
Reply on: pandacierna #83785:
Povedz, ešte je v Košiciach veľa takých debilov ako ty a multinickový Monoblok?
Prva vec co urobi Posrasek po volbach je odsuhlasit si zvysenie platu, lebo je predsa geroj a uz toho za par hodin stihol tolko az to vyzaduje zvysenie platu.
Prva vec co chyba od zaciatku MS v Hokeji, najvacsej udalosti v Kosiciach, 60centove/30minutove listky.
Zaujimalo by ma za co teda berie Posrasekov manazment DPMK peniaze? Alebo este stale sa vyhovaraju na byvale vedenie a dalsi 3 roky este budu?
Reply on: romeo #83780:
Už je aj na druhej strane, teda sú na tejto zastávke dohromady 3 displeje, noci v projekte boli plánované len 2 ks.
Reply on: tbus #83782:
Tak ten by si zaslúžil medajlu Mesta a zahodiť kľuče od izby v ústave.
Reply on: 5 #83779:
Ten istý, čo na NO smer STN navrhol 6 riadkový a umiestnil ho 60 metrov od miesta, kde čakajú ľudia 😁

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.