Buď rád, že sa nekúpili Škodovky. Neviem si predstaviť, že pri tých problémoch, ktoré sú s tým v Bratislave, ako by sa s tým vysporiadali v Košiciach ?
Lebo to mali byť kúpené náhrady za sólo vozy, ale tie sa z prostriedkov EÚ kupovať nedajú. Vario bola náhrada vybraná neviem prečo - asi ako najbližšie väčšie, ktoré sa kúpiť dalo? Lenže... pôvodné sólo vozy sa dali spojiť do dvojičiek, tieto Variá sa nedajú. Aj keby ich výrobca asi vedel dodatočne prerobiť na spájanie, potom by zase boli pridlhé a nestačila by dĺžka nástupíšť. Takže sa kúpil nezmysel nevhodný pre Košice a prepravná kapacita vozidiel klesla.
Prečo sme nakupovali len vozidlá dvojčlánkové a nie napr. Škody 26T, 13T atd. Váriá su na L6 a L9 počas pracovných dní kapacitne nedostačujúce a v lete sa KTčkach človek ide zblázniť z tých 50°C čo v nich sú.
Tak si pojazdia na pseudolinke s intervalom 24 až 30 minút... Pri troche zručnosti sa ani nezvýši potreba vozidiel, maximálne za zdvihnú denné priebehy.
Matejo