Reply on: veteran #83091:
Ja stále tvrdím, že vďaka trasovaniu električkových liniek tu môže, aspoň teoreticky, fungovať nákladná električka. Keby sa urobila prípojka na železničnú trať tak, ako sa pôvodne mala urobiť, mohli sa takto roznášať súčiastky z priemyselného parku.
veteran
Príklady:
trhaná: ranná špička odjazdená, poobede domáca pohotovosť
trhaná: ranná špička odjazdená + dopoludnia medzidiel + poobede už len do Košíc a do vozovne
nepárová celodenná: ranná špička odjazdená + záloha dopoludnia na VA VSŽ + poobede už len do Košíc a do vozovne
nepárová celodenná: ranná špička odjazdená + stráženie odstavených vozidiel na VA VSŽ + poobede už len do Košíc a do vozovne
trojmo trhaná: ranný návoz + obedňajší návoz + návoz na nočnú dvanástku
Malé výkony, vozidlo viac prestojí ako prejazdí. Čím menej takýchto služieb, tým lepšie.
V špičke bolo skrátka treba veľa vozidiel, ktoré mimo nej nejde všetky zobehovať na iné linky (pri autobusoch je to podstatne jednoduchšie: viac liniek, autobus môže všade, jednoduchý manipulačný presun atď).
V prípade letiska by to bolo o tom istom, hoci v menších číslach. A to je ďalšie veľké mínus pre takúto trať. Stavať ju preto, aby sa vypravili 2-3 posilové električky na špičku + 1 celodennú, je totálne absurdum.