Reply on: Patricio #83056:
Nie, vobec nie som ten co musi vsetko riesit, ale tie skore odchody sa deju uz dlho, viackrat som musel cakat 20 aj 30 minut na dalsi spoj, v horucavach, vetre alebo mraze, alebo som musel oznacit dalsi listok. Budes namietat ze mam prist na zastavku skor, ale ked predosly spoj meska 5 aj 10 min, tak ani 8 min. rezerva niekedy nestaci, ak dalsi pojde o 2 min. skor. Nedavno odisiel spoj o minutu skor z PRVEJ zastavky, ani tam nezastal, ja som bol na druhej strane cesty a on prefrcal okolo.To k internetu, ja som podobnu skusenost mal tiez, takze to nie je len internet a vobec som ja nebol agresivny, vodic spravil chybu, ja som slusne vysvetlil problem a on po mne zacal ziapat, vulgarne nadavat. Nehnevaj sa, ale take nieco sa mi nestalo pri ziadnom inom kontakte so zamestnancom.
To ze to nie je lahka praca, suhlasim, no nie je ani najtazsia, su ovela narocnejsie prace a to aj fyzicky, aj psychicky. Ano, v aute ludia casto pouzivaju vulgarizmy, ale nie na svojich klientov, zakaznikov.
Mat123