Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #82804:
Z SNP sa má dať odbočiť len doprava, rovnako aj od Optimy. Ostatné smery úplne uzavrené. Takže to vyzerá na veľmi zaujímavé obchádzky.
Sú nejaké zákulisné info o možnom riešení dopravy pri kruhovom objazde,keďže o týždeň tam možno začnú výluky?
Reply on: Isidor #82802:
...to ako tá jeho mačka?
Reply on: Dispecer #82801:
tzv. Schrödingerova Integrovaná Doprava
Reply on: 810zssk #82797:
Mŕtva nie je, ale ani najživšia.
Reply on: 810zssk #82797:
Župani KSK a PSK o nej momentálne diskutujú.
Reply on: LUKYmhd #82798:
Napr. v článku z 12.7.2017 (https://kosice.korzar.sme.sk/c/20601554/rozsirenie-slaneckej-sedem-semaforov-hore-400-stromov-dole.html) je "Súčasťou je tiež prebudovanie a modernizácia obratiska električiek na ulici Talinská i električkovej trate. V budúcnosti v rámci projektu MET II majú obnoviť električkovú trať pozdĺž celého sídliska."
Reply on: afeno #82796:
Tak boli na to EU fondy ci nie? a planovala sa dalsia etapa ale tento pan primator zrejme ani nevie co sa deje v jeho meste.
IDS v Kosiciach je momentalne uplne mrtva tema? Lebo posledne clanky co k tomu nachadzam su par rokov stare a podla Googlenia to vyzera tak ze ORID vlastne nerobi vobec nic.
Reply on: LUKYmhd #82795:
Kto reko tých tratí zaplatí? Mesto určite nie.
Reply on: veteran #82790:
Mozno by pomohol jeden mail pre vyhukaneho pana primatora ze nie je dovod davat pauzu v rko tratiach ktore uz su rozbehnute uz tam vela netreba, je potreben to cele dokoncit nechapem čo spekuluje...
Reply on: veteran #82792:
Tak ako bola navrhovaná - len cez Americkú, tak bola naozaj o hovne. Ale nezdá sa mi, že tým boli vyčerpané všetky možnosti vedenia trate.
Rekonstrukcia rekonstrukcie. Bozenka - prepadnute plastove poklopy
Reply on: Alco #82791:
No čo, aspoň bude mať TaškentWagenTeam dostatok argumentov, prečo nebude na tie svoje zázraky brať do úvahy záruku.

A takto naprojektovanej električkovej trati na THC zaradenej do "oddychovej zóny" treba len a len tlieskať. Z hľadiska MHD je to asi jediná vec, ktorú za aktuálne voloblbné obdobie nedomrvili.
Reply on: veteran #82790:
Ešte pridaj do "oddychovej" zóny električkovú vozovňu,tá asi sa tiež zaradí medzi projekty ako bratislavské metro alebo električková trať na THC.
https://kosice.korzar.sme.sk/c/20790115/novy-muz-na-cele-kosic-este-som-dost-vyhukany.html

Po MET doprajú Košičanom oddych
Priznal, že aj on ako šofér vníma dopravné obmedzenia súvisiace s rekonštrukciou tratí.

„Po jej dokončení si Košičania zaslúžia časový oddych od ďalších podobne veľkých a komplikovaných investičných akcií, ktoré výrazne zasahujú do života mesta a prinášajú dramatické dopravné obmedzenia.


Vyhúkaný, nikým nezvolený primátor to volá "dopriať oddych", ja tomu hovorím, že na Jazero, Barcu, Alejovú a pomalodráhu sa idú vykašľať... Veď na východe aj tak nič nie je ?
ak neberiem do uvahy ze elektr. vyzbroj a s nou spojene parametry Tr,boli pocitane na 750V ,tak na tych 600V sa Tr. do pohybu da /nemam na mysli "ostru" prevadzku na linkach/
Riadiaci,reg. sa odblokojuje pri nap.vyssom ako 250V, v BPE ,rozbeh pom.motora a strata napatia rovnako tak budu funkcne,tyristorova regulacia rovnako tak.

Obmadzene, pri 600V ,bude dobijanie 24V, dobij.vzduchu,zapricinene nizsimi otackami PM.Znizene napatie zapricini nizsi vykon tr.motora,znizenie ucinnosti EDB atd,ale trolejbus sa rozbehne .

zabudol som na nieco?
?
Reply on: cybernetic #82787:
Skús sa spýtať v Bratislave, či to bolo s 15TrXX/7 také jednoduché.
Reply on: S499.1023 #82786:
ak pominu pomalsie tlac. vzduchu a vykon trakc. motora ,tak s tym mozu rovno pod trokej 😃
Reply on: cybernetic #82785:
600V=. Pre Ukrajincov žiadny neprekonateľný problém.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.