Reply on: cedin #82564:
Jedna celodenná (ideálne celotýždenná) linka z jedného zo sídlisk na východnej strane Hornádu na KVP. A podľa toho, z ktorého sídliska to pôjde, adekvátne upraviť ponuku spojov, prípade i celých liniek z toho druhého sídliska v relácii sídlisko - Mier (obe zo sídlisk tam dnes majú 5-6 min. interval v rannej špičke nerátajúc osemnástkopäťdesiatpäťku).
KVKV
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.
Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.