Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KosickyTiger #82507:
*tým
Reply on: veteran #82505:
Prispelo by to tím, že by obslúžila ďalšiu časť Terasy, otáčať by sa mohli tak ako kedysi X2, no s prestávkovaním by bol asi väčší problém.
Reply on: KosickyTiger #82499:
A komu tím prospějete? Kde sa bude otáčať? Z osemnástkopäťdesiatpäťky by bolo vhodné urobiť poctivú celotýždennú linku, ako bola kedysi a nie s ňou vystrájať šaškárne na SNPčke.
Reply on: 110mat110 #82502:
Viem ja? Tu sa vyrábajú problémy aj z vecí, ktoré problém nie sú...

Každopádne potom netuším, načo sa investovalo do kasselákov a prístreškov, keď by sa malo zastavovať na električkovej zastávke.

Jednoducho bus zastávka sa minimálne na Zimnej nemala vôbec robiť a pojazd trate mal byť prispôsobený pravidelnému pristavovaniu klbákov. Všade inde by to takto riešili, len samozrejme v Košiciach takéto výdobytky nepotrebujeme, lebo doteraz bolo dobre 50 rokov s oddelenými zastávkami, tak bude dobre aj ďalších 50.
Reply on: KosickyTiger #82499:
A to by bolo naco dobré? Nejak my unika zmysel tohto kroku. Kde sa ten autobus tam bude tocit a prestavkovat?
Reply on: veteran #82501:
Aky je problem dodatocne zrusit autobusovu zastavku na zimnej a nechat busy zastavovat na elektrickovej trati?

Horsie to je s tuke. Tam smerom do centra to asi vobec nepojde. Smerom na botanicku to je lepsie, ale aj tak v obluku, cize narocnejsie sa budu pristavovat busy aby nezavadzali.
Reply on: Vladimír #82498:
Podľa dokumentácie k projektu to je združená zastávka pre prípad výluky ED. Prečo ale potom nespravili to isté aj na ďalších zastávkach na SNPčke, to sa neuvádza.

Opäť a zas balkánsky prístup. Na Zimnej a Němcovej, kde sa združená priamo pýta, takúto zastávku nik nežiadal a samozrejme nik nevyprojektoval...
Reply on: Vladimír #82498:
Na NAD XR7
Reply on: Vladimír #82498:
Mohli by tam predĺžiť linku 18 namiesto konečnej Novej nemocnice.
Reply on: veteran #82497:
Trochu sa strácam. Na aké autobusové linky by malo byť možné pri Družbe prestupovať z električiek?
Reply on: 5801 #82496:
Zastávka viedenského typu pri Družbe ? ? ? to je zrejme od toho istého/podobného koumáka, ktorý pred časom básnil o stykačoch
Zaujímavé čítanie... trošku dristov, absolútnej hlúposti a neznalosti. Na smiech, a zároveň do plaču... od pána viceprimátora... http://www.kosice.sk/article.php?id=20456
Reply on: Alco #82494:
Pri poslednom prázdninovom škrtaní, ktoré bolo píár súdružkou cielene lživo označené ako jednorázové (len na tie jedni prázdniny), sa paradoxne škrtali intervaly v sedle. Doteraz nechápem, ktorej chorej hlave toto napadlo. Len ďalšie vyháňanie ľudí preč z MHD. Pri intervale 20 minút sa začínam obzerať po iných druhoch dopravy, najmä v lete.

Čo sa týka špičiek, pokiaľ sa oseká 7,5-minútový interval na 10-minútový prázdninový, tak tam je ťažko zachovať odchody z bežného dňa školského roka. Ale pri atraktívnom intervale je skutočne jedno, či to ide na 23 alebo na 27, prídeš na zastávku a o chvíľu to skrátka príde.

Ďalšia vec je, keď ti niekto napíše že električka od Optimy chodí do 22.12.2017 a oni ju proste posledný týždeň semestra nevypravia. A potom sa niektorí čudujú, prečo je tak plné parkovisko na Jedlíkovej. No nie každý je ochotný cestovať ako dobytok v preplnenej R4 na 7:30. A keď mu v posledný týždeň ešte k tomu električku svojvoľne nevypravia, tak sa na to jednoducho definitívne vykašle, pozbiera sa partia a chodia traja či štyria všade autom. Fakt by ma zaujímalo, ktorý majster sveta a na základe akej bulharskej konštanty určil, že na konci semestra eRku netreba.
Reply on: Patricio #82493:
Myslím to tak, že školské a rôzne posilové spoje nevypraviť, ale na nosných linkách pomeniť odchody a osekať na 20 min intervaly, to je zhovadilosť. To v KE tvoria 50 percent cestujúcich žiaci? Čo sme v Uppsalle vo Švédsku? Cez prázdniny nikto iný nechodí do zamestnania?
A na to všetko zistím, že neprázdninová výprava sa zase nebadane zmení (ako po každých prázdninách), napr L10 mi už neide 7.23 ale 7.27 - to je načo dobré? Toto môže vymyslieť a obhajovať len atrofovaný mozog, nikto ma nepresvedčí o opaku...
Reply on: Iv #82492:
Blbo som to napísal, malo to byť trochu uštipačné. Každopádne ako píšeš, veľa ľudí o tom nevie a potom sa čudujú že "aha tu, nejde autobus", prečo asi? Ja si myslím že prázdninová prevádzka má svoje opodstatnenie a netreba na tom nič meniť(zdokonaliť sa dá všetko), keď človek chce tak si zistí aký je deň. Už keď pozriem z okna tak vidím že niečo nie je v poriadku, asi sú prázdniny?
Reply on: Patricio #82491:
Skús si niekedy na zastávke pozrieť kalendár prevádzky...väčšina ľudí ani netuší, že to tam je a načo to tam je....nachádza sa na úplne všetkých zastávkach a vymieňa sa pravidelne počas letných prázdnin...
Reply on: rpopo #82490:
No to je druhá vec. Lenže tak či tak budeš musieť urobiť nejakú alternatívu, príklad 20L s tou zachádzkou, ako by sa to dalo vyriešiť počas školských prázdnin? Možno by stačilo vycapiť papier s rozpisom prázdnin, aby sa nestalo že "verejnosť nemajúca decká školopovinné" by nemala šajnu aký je deň.
Reply on: Patricio #82489:
Obávam sa skôr, že či by potom v lete mal ten menej vyťažený autobus vôbec kto šoférovať. Ale napríklad súhlasím s tým, že okrem sviatkov ako Vianoce a Veľká noc by sa malo jazdiť v ustálenom režime. A letná sezóna je samozrejmosť, vtedy je ľudí citelne menej aj na prázdninový režim.
Reply on: Alco #82487:
A ako si to predstavuješ? Počas prázdnin necháš Pracovné dni? Potom bude autobus menej vyťažený a vodičov rovnako, no načo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.