Vladimír: Ale veď to všetci dobre poznáme, že pri takejto veľkej dodávke sú víťazi jasný ešte pred vyhlásením verejnej súťaže a väčšinou sa im podmienky šijú na mieru. (Viď Škoda Ostrov a 21Tr) Solaris by bol sprostý keby nechcel do BA dodávať busy. Je to predsa len pekný balík. Avšak spĺňa podmienky výberu. Teda tú druhú a to CNG pohon.
Jednoducho som veľmo rád, že konečne budeme mať nové busy a že podiel NP vozov u busov stúpne z 0,3% na 13%. Ak by sme to rátali na prevádzky schopné busy tak ešte viac. Avšak niekto nevie koľko je ich prevádzky schopných keďže neustále sa opravujú dlhodobo odstavené. Napr. aj 4400.
Nevieš kde by som našiel tie prevádzkové údaj KE. Zaujímalo by ma počet busov, Tbusov a elin.
Včera sa sa pohyboval v okolí OC Cassovia a musím skonštatovať, že asi žiadne OC v Košiciach sa tak surovo a z výšky nevykašlalo na zákazníka z MHD ako Cassovia. Ja byť tak Košičanom nemajúcim auto, tak ich začnem bojkotovať. Celé rozmiestnenie areálu a jeho "orientácia k zastávkam MHD" je hádam provokácia. A pritom keby bolo minimum vôle, vedel by som si predstaviť fantastickú obsluhu MHD-čkou na spoôsob žilinského Dubňa. Ale to by Cassovia musela chcieť.
Ja dlhšiu dobu sledujem Tvoje príspevky na tému nákupu autobusov DPB a stále mnohého nerozumiem. Aký zmysel má otázka, či "Solaris nie je vedúcim koňom"? A to ako máme zistiť? Veď pokiaľ viem, vecerjná súťaž ešte nebola. A do tej doby ani poriadne nevedno, kto sa prihlási, čo ponúkne a nieto ešte, či vyhrá.
Každopádne Ťa uisťujem, že Solaris bude mať záujem o Bratislavu.
Neviete, kde by som našiel prevádzkové údaje DPMK?
Moja kamarátka študuje v košiciach a zo záujmovej deformácie som sa samozrejme pýtal na MHD a povedala takú peknú vetičku: " Nóóó, ak autobus dojde, tak dojde aspoň pekný, to majú dorbé."
vole, samozrejme ze by sa to nedalo aplikovat plosne, na vsetkych. Ale napriklad na slusneho, ale chudobneho cloveka by to mozno fungovalo. Takisto aj na spustu mladych ludi, co si nekupia listok v snahe usetrit.
Papyr: Ja by som skôr bral súdom nariadené verejnoprospešné práce v DP pre tých idiotov, ktorý sa potrebujú realizovať s fixkou v ruke na vozoch a liečiť si tým svoje komplexi menej cennosti a nevýraznosti.
Vzorec by bol takýto:
Jeden nápis (20x20cm) = 80 pracovných hodín pod dozorom.
Prosím vás. Mesto Bratislava vyčlenilo na ďalší rok na nákup nových busov 683 mil Sk. Neviete mi niekto zistiť na DPMK či Solaris nie je vedúcim koňom. Ak áno prosím o info na mail. Dik
Drobné mal zobrať (23.10.2003)
Na zastávke Berlínska na Sídlisku Ťahanovce sa včera vodič naťahoval s pasažierom, ktorý si chcel od neho kúpiť lístok, ale dve koruny mal len v drobných minciach. Šofér ich nechcel vziať. "V zmysle interných predpisov DPMK cestujúci si má na kúpu lístka pripraviť drobné. Bližšie ale nie je špecifikované aké a v akom množstve. Kým sú halierniky platné, šofér bol povinný ich zobrať," uviedol riaditeľ prevádzky cestnej dopravy DPMK Ing. Ľubomír Melichar.
Ináč viete ako sa dopravujú technici k pokazenému trolejbusu v Ke? Mestskou dopravou!
Dnes som bol toho svedkom. Dvaja technici (jeden z nich v špinavých montérkách) nastúpili pri "H-Tesco" do trolejbusu a zviezli sa na Lingov k pokazenému troleju.
Ja sa snazim ale nestiham , kazdy nieco odomna chce ale ja nestiham. musim robit , studovat, zivit sa a este robit iMHD. Situacia sa ylepsuje, lebo uz mam konecne pocitac ale este stale nemam net.
Napadlo ma mozno trochu cudne riesenie... Pokuta je 100x cestovne, ale keby bola ciernym pasazierom dana moznost namiesto platenia pokuty odpracovat jeden den a jednu noc (napr. cez vikend) v nejakej vozovni DP, kde by umyvali vozy, cistili interiery, okrem ineho aj od nalepiek, tagov a inych cmaranin, platali rozrezane sedadla... - ze by to mnohi prijali.
Tak a tu je reakcia cestujúcich:
Udrel revízorku (22.10.2003)
Revízori DPMK od pondelka kontrolujú cestovné lístky v autobusoch č. 11, 20, 31 a 34. Aby sa nikto plateniu nevyhol, na týchto linkách sa môže nastupovať len prednými dverami. To sa včera znepáčilo pasažierovi, ktorý na zastávke pri Ferrocentre v dvadsiatke napadol revízorku. Udrel ju do tváre tak silno, že okno jej doslova dalo druhú ranu. Dnes do práce nenastúpila.
Ako nás informovali v stredisku prepravnej kontroly, jej kolegov to neodradilo a v previerkach budú najmenej do konca týždňa pokračovať. Nie je predsa mysliteľné, aby sa niekto vozil hore-dolu bez zaplatenia.
Akurát mi na tom vadí údajný nástup cez predné dvere. Nebesia, prečo DPMK robí poriadky s nepltičmi vždy tak, aby na to doplatili aj poctiví platiaci cestujúci???!!!
Re #814 J: Poviem to asi tak, že existuje termín, ktorý by som rád stihol. Ten sa skutočne blíži a myslím, že aspoň v takejto, zaiaľ obmedzenej forme, ako ke.imhd.sk by sa to mohlo spustiť.
J
Vzorec by bol takýto:
Jeden nápis (20x20cm) = 80 pracovných hodín pod dozorom.