Armovanie sa nedáva ani do pevnej jazdnej dráhy typu Rheinfeder, ktorý sa aplikuje v Bratislave. Skôr by sa bolo dobré opýtať projektanta, kde na tieto novoty prišiel, čo tým sledoval a ako to bude vyzerať po pár rokoch prevádzky.
Žiaľ, ak je konštrukcia urobená tak, ako sa robí v Košiciach, potom sa to nechová úplne ako PJD, pretože podvaly sú voľne uložené a samotná zálievka betónu nie je vystužená oceľou, teda sa nejedná o železobetón.
Na podštrkovej rohoži je štrk frakcie 16–32, na ktorom sú na betónových podvaloch uložené koľajnice, následne vrstva betónu a na to vrstva modifikovaného asfaltu.
Košice obstarajú z eurofondov 9 kusov 18-metrových dieselových autobusov spĺňajúcich najprísnejšie emisné normy a 9 elektrobusov.
Celková suma bude 6,8 milióna eur, z toho 5,8 milióna eur zo zdrojov EÚ.
To je fakt smutné, že sa Bager, ktorí podbíjal kolajnice na B.Nêmcovej a Zimnej ulici vyrovná ultramodernéj podbíjačke, ktorá narozdiel od Bagra podbíjala len rovný úsek (bez zákrut)
To s tou kolónou vôbec nie je pravda. Semafór na watsonovej statočne dorovná kolónu pri Amfiku, ba čo viac, predĺži jazdnú dobu aj smerom nazad. Len tak mimochodom, minulý pondelok som si dal s 19tkou preteky, od zastavky TU smer KVP, ja pešo, 19tka cez Watsonku. Tú 19tku som stihol ešte na novej nemocnici, keď som pešo bol na amfiku skôr a rovno prišla X6 na SOŠa. Takže toľko k cestovnému času. Keď silou mocou potrebujú obsluhovať watsonku, nech, linka 22 to zvládne. Inak je to totálny nezmysel, vzhľadom na šírku cez víkend "nepokrytej" časti. /nezabúdajme na botaniku a L7, a druhá časť watsonky je už pokrytá 12/. Takže 19tka cez Watsonku je totálna kravina ktorá nemá žiadne logické opodstatnenie, okrem toho, že to tak byť "musí", a že idú voľby.
Je to rovnaký nezmysel, akoby som som sa teraz začal biť zato, aby 71 a 72 odklonili z Ružovej nie okolo galerky ale cez Považsku a špital a na SNP s napojenim pri magistrate. Poďakovalo by sa mi zopar študentov z intráku, a tí zvyšní by ma išli vyniesť v zuboch. Veľmi podobný pomer a o trošku menšie zdržanie spôsobila táto zachádzka 19tky. Nezmysel, blbosť. A napiš si na to čo chceš.
Naopak ja si myslim ze je to len narovnanie trasy L19 ak s nou cestuješ alebo si cestoval garantujem Ti ze vdaka zachádzke na Watsonovu nestoji tolko v kolone a nema problem sa pripojit ku komunikacii pri Amfiteatri ako tomu bolo predtym. Predtym usek od TU po Afik aj 10 minut kym sa pripojil. Dalsia vec pri tom klučkovani smer TU a potom Zimna, kde ked sa vytáčal tak zachadzalo vozidlo az na trat a autobusy sa museli uplne "lámať. Čiže nazvime to narovnanie trasy a ma to svoje vyhody aj za cenu maleho predlzenia jadzneho casu. Aj tak neskratil čas nikdy kedze stal v kolonach. Posledna vec je naozaj oblužnosť Watsonovej kde cez vikendy nejazdilo absolutne nič. Teraz tasm jazdi linka s pravidelnym inzervalom a ostane cez vikendy jedina kedze predpkladam po otovoreni Komenskeho vratenie L14 do povodneho stavu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider