Ako inak. To ze na Horný Bankov, Alpinku/ Jahodnú alebo pod Ťahanovce ide absolutne rovnaky pocet ludi si tu nejak nikto neuvedomuje. 14ka absolutne postacuje v takom rozsahu, v akom bola pred vylukou na Komenskeho.
Na 14ke nie len predĺžená trasa do centra ale aj posilnený 30 min interval v sedle na Kostolianskej (predtým polhodina iba v špičke, v sedle hodina)...
Vám aj ďalším, čo sa vysmievate z „ukrivdených Krásňanov politicky presadzujúcich nekoncepčné riešenia“, skúsim posunúť moju skúsenosť z inej strany mesta:
2x na Čermeľskej povyše Lokomotívy a raz na Kostolianskej povyše Crowu som v poslednom čase videl 14-tku a bola o dosť plnšia ako si ju pamätám pred výlukami (nehovorím, že zásadne - ale naozaj znateľne). Šlo o pracovný deň dopoludnie resp. popoludnie.
Isteže, mohlo ísť o súbor náhod, ale podľa mňa skôr ide o to, že keď sa ľuďom dajú lepšie podmienky v MHD (v danom prípade premávka nie len po Loky či Mier, ale až na Maratón), niektorí ju predsa len začnú viac využívať.
Takže ani tá 28-ička nemusí byť po tejto stránke márna (aj keď je to také riešenie ani ryba ani rak) a ak to zo Slaneckej pár áut zoberie, tak by to bolo len dobre.
Vieme, presne v noci z 30.11.2016 na 1.12.2016. V priemere nočný spoj do Krásnej využilo mesačne 6 cestujúcich. A toto už dúfam politika nepreborí, keď už preborila tú predĺženú 28 ?
Hurá, bude sa z Krásnej chodiť do McD a do Kauflandu Ozaj, nemáte niekto poznačené, v ktorom období zachádzal posledný nočný spoj N7 do Krásnej na Žiacku (teda ku kostolu)?
Električka z Važeckej chodí v sedle každých 7,5 minúty, takže sa čaká ešte menej. A idú odtiaľ hneď tri rôzne linky.
Alebo húfy ukrivdených Krásňanov smerujú práve do miest, kde premáva linka 19 (a okrem iného aj PRIAMA linka 52) a je ich až tak veľa, že interval 52ky v sedle (30 min.) nestačí?
Krasnancania do skoly mozu ist linkou 52, alebo prestupit tak ako doteraz, zastavka elektricky je par metrov od konecnej 28 ?
A voz si moze odpocivat kde chce, horsie to ma vodic, kedze Vazecka je jedina konecna linky 28, kde je zapezpeceny zachod, voda, co na Napajadlach nemas.
Presne tak, spominal som to dávnejšie že dala sa ta L28 potiahnuť až tam, aspon je lepší prestup na L19, a predsa len viacerí "krasnančania" navštevuju aj obchodne centrá, či kostol alebo školy na jazere,,, to čo sa nedalo sa dá, neviem na koho podnet, ale ved uvidí sa ako sa to ujme. A k tým kolónam, od kauflandu, od Dneperskej už kolóny niesu počas špičky, kolóny su hlavne od vss po prvú križovatku na jazere,, potom už je to plynule,, takže L28 veľke meškanie určite v tom krátkom úseku na jazere nenabeire,, aj tak "odpočinkový čas" voza na Važeckej po každom kole bolo minimálne 10-15 minut,, takže veľa meškania nenaberie.. Samozrejme ak sa nestane DN na Slaneckej ..
Preferencia pre električky je len pre vozidlá idúce od stanice, v opačnom smere je vypnutá. Čo je zlé, je zbytočný, extrémne dlhy signál voľno pre električku, až do 30 sekúnd. Postačoval by krátky 5 sekundový, a pre oba električkové smery. To by vôbec nenabúralo prevádzku automobilovej dopravy.
inak co si myslite o nastavení semaforu smerom od zastávky jakabov palác na palackého (semafor pri plavarni) kedze predtym tam sice boli zapchy ale nie také ako dnes - po tom co ho nastavili tak ze elektricky maju prednost, potom je tam meskanie autobusov, zapchy .. elektricky tam podla toho co som cital stratili 3 minuty..... a potom smerom k sudu od namestia su semafory bez prednosti cize je to take nic moc podla mna a za tie zapchy co su tam to nestoji
podla mna uz nastalo ved uz tam netreba nic testovat, a tazko podla porovnavat autobusy z roznej doby ved cim novsi autobus tak tym lepsi lebo technika ide dopredu podla mna, skor sa daju porovnavat autobusy z rovnakeho/priblizneho roku vyroby
Dnes som šiel s #5702 na linke 16 a všimol som si, že tam je namontovaná telka na strope, niečo také ako na Citelisoch. To je iba na skúšku ako pred niekoľkími rokmi na Tedomoch reklamné obrazovky alebo nastálo
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
afeno