Problém môže byť aj inde
Problém nemusí byť iba v poistke ale je dôležité si uvedomiť, že tak ako pri klimatizácií tak aj pri kúrení je dôležité správne nastavenie a v neposlednom rade aj otváranie a zatváranie dverí na električkách... čím viac električka zastavuje a otvára dvere dvere tým viac je kúrenie namáhané... a to môže spôsobovať skrat a vybíjanie poistiek... ľudia by si mali uvedomiť že električka nie je obývačka alebo spálňa, dopravný prostriedok slúži na prepravu nie na vyhrievanie....
mínus Reagovať | 16 SnowmanT
04.01.2016 9:45 | Oznám správcovi | Odkaz
Vcera ked som sa vracal z prace tak to inak s vozom na namesti (krizovatka rekonstruovana EUROVIOU) pekne hadzalo navyse nie som si celkom isty ci su vobec mazniky funkcne kedze od spustenia kolaje piskaju cim dalej tym viac (zrejme mraz a mazivo stuhlo) ale to hadzanie ?
Daný "spoj" je presun naprázdno z NO na Bruselskú (preto danú cestu ukazuje len ako 1 zastávku), nie je v CP. Je to chybička, vyhľadávač by tieto spoje štandardne ukazovať nemal.
...a vitrínky rosiace sa a namŕzajúce zvnútra so zámkom (!) vsadeným do plexiskla. To musel vymyslieť riadny pako.
Inak, tie naše skvelé ultramoderné displeje skolil mráz alebo čo? Krajský súd nič, Dom umenia nič, Námestie osloboditeľov nič, Staničné námestie nič...
Historické zastávkové označníky vyzerajú skôr ako reinkarnácia, podobne, ako košické kandelábre. Vyzerajú fajn, no majú zásadný problém: osadili ich priamo pred svetelné tabule tak, že ich čiastočne zacláňajú. Takto sú viac na oštaru, než na účel.
Veľká škoda, že u nás nie je možné urobiť tomuto analógiu. Viem si to predstaviť maximálne na Námestí Maratónu mieru, no aj tak by šlo len o akýsi pokus o atrapu (ani len pozícia zastávky nesedí).
veteran
Veľká škoda, že u nás nie je možné urobiť tomuto analógiu. Viem si to predstaviť maximálne na Námestí Maratónu mieru, no aj tak by šlo len o akýsi pokus o atrapu (ani len pozícia zastávky nesedí).
Nákres zastávkového označníka KEPD vo verzii z obdobia prvej ČSR.