"Ľudia upozorňovali na veci, ktoré boli na rozpracovanej stavbe, neboli ešte ukončené"
To je hlavné motto z PŠM jeho SBSkárov. Holt, ale postranné gumy okolo koľají, často zle uložené, krivo narezané, či dokonca len natrhané, už sotva niekto bude opravovať. Čo to tam prídu rozkopávať znovu? Krivé koľaje detto. Merali oni vôbec rozchod? Alebo to nebodaj ešte prídu podbíjať? Asi sotva, keď už je nasadený trávnik.
Čo on o tom ako MUDr. vie? Kulové ho... Keď mu nakukajú, že to je dobre, tak to je dobre. Stačí mať team zainteresovaných a správnym Smerom motivovaných"odborníkov" na správnom mieste, A JE TO! ☺
V prílohe Košice Dnes je zase rozhovor s Remetom. Arogancia z neho trieska dverami. A s Riškom si, keď to teraz porovnávam, v niektorých veciach pekne odporujú. Najviac ma pobavilo, že Remeta považuje stavbu IKD za dielo európskych rozmerov... ?
Ten brak aj tak nečíta (a nezdieľa) nikto iný, než harašiho trollovia z magistrátu.
Tie účelovo kladené (ak vôbec nejaký rozhovor bol, lebo dosť o tom pochybujem) až bijú do očí. Platíte si nejaké médium? Je potrebné zlepšovať imidž takýmto spôsobom? Ako ste vnímali tlak na svoju osobu? Naozaj, článok hodný Rudého práva...
Ironia je, ze prave cez vikend by pre baterkac lahsie hladalo uplatnenie kedze mnohe linky maju dlhe prestavky a vdaka riedkemu intervalu menej odjazdia. Samozrejme menej pasazierov=trocha viac odjazdenych km
Dozorná rada? Vcelku to môže byť tak, že práve odtiaľ fúka vietor. Ktosi tam je predľžená ruka kohosi, na koho nemá dosah ani primátor, lebo je to "vyšší" záujem. Polož si otázku ako sa presunuli figúrky na šachovnici po vyhratých voľbách, kto zostal a v akej je funkcii. Kontinuita ostala zachovaná ... ?
Zaujímalo by ma, kde je dozorná rada ? Predpokladám, že je tichúčko zalezená a slabúčko hryzká. Nič iné skupina lojálnych figúrok na šachovnici robiť nemôže ?
Tak určite nezverejnia kritický pohľad iného vodiča/ čov. Musí to byť pozitívne? Tak aj je. V laikoch to vyvolá dojem, že vodič sa predsa vyzná najlepšie, je od fachu, tak to je aj pravda, čo prezentuje. A šicko vybaveno...?
Dotyčnému vodičovi zrejme neprekáža, že kolega, ktorý ho strieda, berie iný voz a teda na jednu službu treba dva. A nie, prepísmenkovaním bývalého 22 01 1 (P) a 22 01 2 (P) na R2201 a O2211 nezískame dve služby. Je to stále tá istá jedna celodenná...
Tiež mu asi neprekáža, že cez víkend a sviatky tým skvelým elektrobusom doteraz nenašli uplatnenie a v podstate jazdí len jediný kus (okrem toho krátkeho účelového prekryvu služieb).
Takisto mu zrejme nepovedali, koľko toto super vozítko stálo peňazí a čo všetko za tú sumu mohlo byť a s akou kapacitou.
Viem si živo predstaviť tú sústavu "štvorkových" predĺžených Áčok a trhaných služieb pre nové kusy, len aby nejako jazdili. Keď bude treba, tak aj trojdielne prekladané služby sa vymyslia. Ňe probľem.
veteran
To je hlavné motto z PŠM jeho SBSkárov. Holt, ale postranné gumy okolo koľají, často zle uložené, krivo narezané, či dokonca len natrhané, už sotva niekto bude opravovať. Čo to tam prídu rozkopávať znovu? Krivé koľaje detto. Merali oni vôbec rozchod? Alebo to nebodaj ešte prídu podbíjať? Asi sotva, keď už je nasadený trávnik.