Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rudyke902 #77385:
Keby mal napr. Polov 25ku kazdych 20 minut, k tomu v spicke posilovy midibus kazdu pol hodinu tak by obyvatelom vobec nevadilo, ze budu mat dalsiu linku raz za pol hodiny len po moldavsku. Krasna ma aj bez L13 luxusne spojenie
Reply on: ITSManík #77376:
Pán primátor vo vyjadrení - že nikde sa neprevádzkujú 3 typy trakcie na SR sa musel veľmi mýliť, ved 3 trakcie sme začali mať ešte za primátorovania R.Schustera, kúpou prvého trolejbusu (Ba ich mala už dávno), a kúpou prvého busu na plyn (cng pohon) sme začali mať v KE už 4 trakcie , to ešte súčastný primátor nerušil ani že zasadne na primátorsku stoličku.. No a kupou elektrobusov minulého roku sme začali mať 5 trakciu, tak ak pán primátor sa chcel vyjadriť že tých trakcii je "veľa" na pomery SK, nemal dovoliť kupovať tých prvých 5 elektrobusov (ostali by sme pri pôvodnom počte trakcii), nehovoriac o tom že kúpou toľkých nových nafťákov sme sa vrátili o pár rokov naspäť (ked vedenie DP nastavilo smerovanie investovania viac do cng trakcie) ... Stále tvrdím že tie SOR baterky sa kupiť nemali a cca o 10 - 15 ks menej SOR nafťákov a miesto toho nakúpiť aspoň 10 trolíkov (hoc aj SOR), a o nič by naše mesto neprišlo, cestujúci by boli radi, troleje zachovane a hlavne aj využite viac ako tie baterkosorky ? No ale "vrchnosť" má asi iné názory čo už - je to ale škoda ?
Reply on: Kona #77371:
Vidím že ty si na tu Krásnu nejak "zaujatý" .... takých okrajových "malých" MČ pričlenených ku mestu je viac,,, tak ak take spojenie by si presadzoval aj u MČ košicka nová ves (spojiť len s Lingovom , prestupný uzol), Kavečany (spojiť len s Havlíčkovou, prestupný uzol), Barca, Šebastovce (spojiť s VSS) Myslava (spojiť len s KVP) Pereš, Poľov (spojiť s Moldavskou) atd... tak by som súhlasil na plnej čiare s tvojim riešenim spojenia Krásnej len po jazero (Važecku) ?
Reply on: veteran #77374:
Diskusia pod článkom nemá chybu. Ideálna je na ranné prebudenie sa a vytvorenie dobrej nálady na celý deň.
Reply on: veteran #77382:
Vivat DPMK a spol:-(
Reply on: lapo #77381:
Tak.
Takže najbližšie roky roky ED v Ťahanovciach už nehrozí,tak?
Reply on: lapo #77379:
Chvalabohu hej.
Ako to vyzerá s električkovou traťou na sídlisko Ťahanovce?Odložený projekt?
Reply on: ITSManík #77376:
Svetu legitímne vládne oligarchia a psychopati. Slovensko nie je výnimkou...?
Reply on: lapo #77373:
Kamošši si predsa pomáhajú... Či? ?
Trápne, Trápne, Trápne !! ako sa aj uvádza v korzári citujem "DPMK nám na otázku či je to signál pre koniec trolejbusovej dopravy neodpovedal" .. je to veľmi zaujímavé, šírili sa fámy medzi ľuďmi píšu o tom rôzne denníky, typu, že Či končia trolejbusy alebo nie, nakoľko sa naťahuje trakčné vedenie na celej Štúrovej ale trolejbusová trať je v pozadí a samozrejme vedenie sa vyjadrilo "Samozrejme s trolejbusmi sa ráta ďalej" ba dokonca, chodbové reči typu "verejné obstarávanie na "nové trolejbusy" chytíme sa každej šance s podielom čerpať NFP OP doprava, životné prostredie a spolufinancovaním DPMK vlastných zdrojov - by Pani Karaffová. A teraz kde sú tie reči ? ako už je spomínané zrazu elektrobusy ? so spomínanými technickými parametrami. Absolútna hlúposť ! Zavádzajú verejnosť. Už dávno je každému jasné, že pomaly sa snažia utlmiť trolejbusy. Veď predsa aj pán primátor sa tak vyjadril, na zasadaní ešte pred obnovou AD, že v žiadnom slovenskom meste sa neprevádzkujú 3 typy trakcie. A samozrejme u nás je tá trolejbusová neefektívna a ekonomicky najnáročnejšia. ? No každý podľa svojho vrecka. No comment.
Osobne som sa rozvoj trolejbusov v Košiciach. A preto je to "povedzme" slušne veľký blud !! Ale veď peniažky hýbu svetom, že ? ?
Reply on: tbus #77358:
Akože nie je? Šak SOR Libhavy nem? ?
Konečne, keď môžu byť novinári užitoční, zabijú to totálnou somarinou: http://kosice.korzar.sme.sk/c/7999455/dpmk-kupi-dalsie-elektrobusy-doterajsie-vyuziva-biedne.html

"Tak napríklad elektrobus s evidenčným číslom 6801 bol podľa spomínaného portálu do výpravy nasadený v januári a vo februári iba na jediný deň, v marci na štyri, v apríli na päť, v máji a júni na jeden, v júli vôbec, v auguste a septembri opäť iba na jeden deň."

Škoda len, že to neodzrkadľuje realitu, ale že absolútne a že problém baterkošmejdov je niekde inde.
Opaäť skvelý príklad stupidity vedenia DPMK,keď namiesto investovania do TD,idú pre....ť milióny na baterkáče,ktoré nikto- nikde nechce.Gratulujem!!!
Reply on: emc2 #77369:
i ten jeden dobry katalyzator sa im po par STK rozsypal (vraj)
Reply on: N/A #77370:
To by absolútne nevadilo. Krásnej by úplne stačila jedna jediná linka s upravenou trasou po Važeckú kde je výborný prestupný bod do centra mesta. Ale keďže starosta je ľudský k obyvateľom, vybavuje priame linky kade-tade bez prestupu ktoré nemajú ani väčšie sídliskové mestské časti. Sa divím že nemajú aj vlastnú RA linku ?
Dostalo sa mi do uší, že Linka 13 už nebude natrvalo premávať. A v Krásnej sú už aj na všetkých zastávkových označníkoch prelepené L13 na bielo. Viete o tom niečo? Vďaka.
Reply on: tbus #77366:
Je verejným tajomstvom,že vozidlam typu Citelis,aby vyhoveli emisným normám sa pred STK mení katalyzátor za nový a po skončení STK sa na vozidlo montuje pôvodný,ktorý je dávno po životnosti a teda vozidlo s ním nesplňa emisne normy .Tlieskam košickej ekologickej doprave.
Reply on: hama #77356:
LOL, DPMK je v sračkách už celé dekády. V prvom rade je to politický tunel na financovanie vedenia mesta a až potom niekde tam vzadu je to firma verejného záujmu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.