Áno, ale ak robíte totálnu rekonštrukciu tratí na 30 rokov (v Košiciach sa nikdy nevyznávala priebežná údržba, proste sa počkalo, až sa vozidlá/trate/čokoľvek iného rozpadnú a potom sa to postaví znova), tak by sa na tie splete nemalo zabudnúť, hlavne ak je to v cene celej reko pľuvnutie do mora.
Vie mi niekto vysvetliť, ako môže nietko schváliť a nechať postaviť stĺp elektrického vedenia na ceste, dokonca v zastávkovom zálive, priamo na mieste, kde ešte ráno bolo písmeno S v slove BUS??? Držím palce všetkým vodičom, aby na ňom nenechávali zrkadlá a nám cestujúcim aby sme si nepolámali nohy keď budeme vystupovať na cestu...
tak zatial sa este nikto nevyjadril ze trolejbusy nebudu premavat po dokonceni tejto super rekonstrucie, cize podla mna je mozne ze sa vratia ved ked ich chceli zrusit tak sa spisovala peticia atd takze len tak im to neprejde podla mna ale mozem sa mylit
A to je dôvod na to, aby keď už sa niečo robí, aby sa to nespravilo poriadne? Veď nenavrhujem, aby sa (v tomto prípade splete) riešili samostatne a rozkopávali sa preto ulice. Križovatky by sa rozkopali tak či tak, prečo to nevyužiť? Či to, že sú tu iné problémy je ospravedlnenie lajdáckosti, povrchnosti a polovičatých riešení? "Lebo doteraz to bolo dobre tak".
Každú chvíľu bolo vídať, že sa tam vŕtali v semaforoch a niečo robili so zariadením.
Pre zaujímavosť, za ostatných pár dní som si už niekoľkokrát všimol, že sa zapína voľno pre chodcov v Barci bez dopytu. Snáď tam nie je nastavený pevný cyklus.
Na smerackej skupine "Kosicka doprava" sa po dalsom oslavnom clanku na elektrosory spustil dost brutalny utok trollov na trolejbusy. Myslim, ze tymto to maju spocitane.
A to má ísť len o ručné prehadzovanie výhybiek?
Čo tak napríklad preto, že na výhybkách je obmedzená rýchlosť a takto by si urýchlil prejazd na mieste kríženia cesty? Predpísanou rýchlosťou električka výhybku prešla 40 metrov pred križovatkou, ktorou by tak mohla prechádzať rýchlejšie. Alebo napríklad preto, že pred križovatku sa vedia zaradiť dve súpravy, pričom každá už bude na vlastnej koľaji? Výrazne sa tým zvýši priepustnosť križovatky, keďže prípadný druhý voz nebude musieť čakať, kým súprava pred ním neprejde všetkými nápavami cez výhybku, aby mohol vodiť prehodiť výhybku.
A o niečom takom, ako je spleť aj za križovatkou radšej ani nehovorím. To by už bolo na Košice nepredstaviteľné sci-fi.
a naco by tam prosim ta boli ? na ziadnom z tych miest v pripade rucneho prehadzovania elektricka neblokuje prejazd krizovatkou jediny sporny usek je na krizovatke pri starej radnici ale aj tam to bolo doteraz v pohode
http://tinyurl.com/orvgjm6
Tak predsa aj so spleťou. Aj keď nejakou podivnou. Prečo sa ale nikde inde nepoužila? Finišuje Štúrova, Kuzmányho, Hviezdoslavova, Senný trh... Všade tam by podľa zdravého rozumu mala byť a nič.
myslavcan
Stĺp na ceste