inak dnes som sa pohyboval na niznych kapustnikoch a trat co vedie z jazera na vss by si uz znova zasluzila podbit su tam prepadnutia a vlny. to by vsak asi vo vedeni dpmk musel byt niekto schopny kto by sa o aj zaujimal o udrzbu trati. takymto sposobom nam tie "nove" a "novsie" trate dlho nevydrzia
Zrejme si myslel "odbočovať na Kuzmányho"...
To mi napadlo ako prvé, že dôvod bude zrejme v prejazdnom profile/vybočovaní vozov. Prečo sa to ale rieši takýmto d3bilným retardérom na trojmetrovom úseku, keď križovatka je viac než 50 metrov ďaleko? A znova sa dostávame k otázke, ktorú som napísal na samomom začiatku - To vážne nešlo inak?
Neviem, či pre tram - trainy neplatí aj iný prejazdný profil ako pre bežné električky. To môže byť dôvod podobných "zhovadilostí" ako tie "vlnité" ostrovčeky na stanici.
To "esičko" tam predtým nebolo (teda doteraz), teda tak ako píše hmozdinka a bjorn - prečo tam teraz (po novom) je (a bude) ... zdá sa že veľa vecí sa robí zložitejšie a komplikovanejšie ako kedysi predtým .. (tak ako aj pri tej športovej hale po novom) .. To pri Vss moste - smer Barca, to je trochu "iný" prípad, tomu rozumiem, v priestore pred križovatkou je medzi koľajami (z a do Barce) ešte koľaj na odbočenie smer jazero, tak preto to rozšírenie tam je, a samozrejme sa tie koľaje "do a z barce" musia logicky k sebe niekde aj priblížiť na pôvodnu vzialenosť, tak tomu sa dá najsť vysvetlenie.. ale tie ostatne "esička" to je rarita, to už.. ?
nie otazka skor stoji naco tam je vobec to esicko? made in duha s.r.o. lol nieco podobne som este na zapad od nas tusim nikde nevidel, vyzera to ako fatalny omyl zhotovitela, co som si vsimol podobne je nieco pri sportovej hale na zaciatku kuzmanky a podobny ako uviedol kolega nizsie pri vss, zrejme je to nejaky modny trend v Ke
Tak v prvom rade je tu otázka, že prečo tam vôbec nejaké je. Určite by to ale šlo vyriešiť postupným vzďaľovaním sa koľají, keď už je to nevyhnutné a nie takým "skokom", podobným tomu na Južnej triede pri moste VSS smerom z Barce. Tá fotka je síce dosť nazoomovaná, ale podľa toho, ako ďaleko je zastávka od toho semaforu to vyzerá, že to bude podobný retardér, na ktorom bude treba spomaliť, ako to spomínané v Barci.
Prečo sa ma pýtate "A prečo by mal byť nakreslený?" Nekreslil som to , ale ten, kto to kreslil, už napojenie ZAKRESLIL, ibaže to napojenie je mimo obratiska. Na to sa pýtam, lebo z toho vyplýva obmedzenie využiteľnosti spomenuté v #77229.
Keby napojenie nebolo nakreslené, bolo by to OK. Ale ak sa to, čo vidíme v projekte, dostane do neskorších štádií a zrealizuje sa, podľa mňa to bude nepraktické.
Koženkové sú tiež celkom OK, trochu mi pripomenuli pôvodné z električiek pred laminátovými. Podľa mňa sa najlepšie osvedčili plastové, samozrejme tie bez toho tobogánového efektu. ?
Este v autobusoch byvaju kozenkove, tie drevene neboli zle, ale drahsia bola udrzba kvoli vandalom a obcas mal clovek udrzat sa v nej. Na istej diskusii si cestujuci priali sedacky z Tatry T4
Na tom nákrese obratiska ma trochu zaráža, že doň nie je plánovaný vjazd z Masarykovej, teda otáčať sa bude dať len v smere od Senného trhu. I tak še da... ale dúfam, že tá možnosť otáčania v budúcnosti nebude chýbať.
Tatranka