plnička môže "dočasne" ostať pri novom štadióne... tak isto dočasne, ako vznikla garáž VŠA, ktorá v provizóriu funguje isto viac než 20 rokov (ozaj, kedy vlastne bola zriadená?)
No ten štadión sa možno nejakým dúhovým zázrakom raz aj postaví. Veď aj rozšírenie trolejbusovej siete nám sľúbil a málokto tomu veril. A hľa, zrazu máme trolejbusové linky aj na stanici, aj na Prešovskej a toľké roky to nešlo ? Zázraky sa dejú keď sa chce. Možno sa raz dočkáme, že tieto linky zastavia aj na Sennom trhu, čo je doteraz úplne nemysliteľné...
No už vidím, ako si mestská firma odkúpi tento pozemok za komerčnú cenu ? Ak sa nepletiem, pred krízou sa tam plánovalo veľké obchodné centrum (v preklade polyfunkčný objekt). Tipujem, že majiteľ parcely len čaká na lepšiu ekonomickú situáciu, aby svoj zámer splnil, prípadne to odpredal s patričným ziskom. Rovnako, ako v prípade pozemku oproti na mieste niekdajšieho futbalového štadiónu. Pokiaľ sa pod magistrátom nenájde rozsiahle ložisko ropy, tak autobusy tam garantovane parkovať nebudú a potlačia sa, spolu s vozmi z VŠA a s električkami, vo vozovni. Alebo budú chodiť nocovať do Šace, prípadne parkovať na konečných zastávkach, kde ich po vzore bratislavského DP, bude strážiť SBS A možno nás prekvapia a nájdu iné nesmierne ekonomické a premyslené riešenie
S tými pozemkami na Hornádskej mi napadla otázka. Už sa vie, čo bude s vozidlami z Garáže VŠA? Lebo ten šašo sľúbil, že na jeseň sa začne stavať štadión, tak či už sa vie kde ich uskladnia a kam premiestnia plničku plynu... Tak matne si spomínam, že pred takými 10 rokmi, keď sa začalo hovoriť o štadióne, tak niekto vyčíslil náklady na sťahovanie na miliardu korún ?
Keď EÚ s radosťou zaplatí tram-trainové koľajnice okolo celého centra, pričom každému je jasné, že tu tram-trainy nikdy nebudú, keď zaplatí dvojrozchodovú trať do Petržalky, po ktorej tiež nikdy neprejde vozidlo z rozchodom 1435mm, tak preplatí aj trolejbusové drôty, pod ktorými nebudú jazdiť trolejbusy. Už preplatili aj väčšie juchoviny.
€Ú budú možno zaujímať dôvody, prečo je málo trolejbusov v pojazdnom stave a prečo sa teda do projektu zahrnula oprava vedenia, keď pod ním nič nejazdí. Prevádzka neznamená, že to tam bude zavesené a nič.
No veď prevádzkovať sa bude, nikto ho nezvesí. Len pod ním nebudú trolejbusy jazdiť. Dá sa vonku nejaká správa, že ich je málo v pojazdnom stave a musia jazdiť autobusy.
za mna klimatizacia urcite ano ale napriklad dnes je 35 stupnov tak by mala ist na plny vykon nie na taky jemny vanok a trolejbusy sa vratia podla mna ved co by s nimi urobili, moj oblubeny je 1006, velmi pekne opraveny
Rašiho trolejbusy "zaujímajú", maximálne tak po nejakej petícii proti ich zrušeniu a aj to len v populusticko-papulistickej rovine, on tu slobodne v podstate aj tak o ničom nerozhoduje, úlohy má nalinkované úplne iné. GR DPMK pre "zmenu", čo dostane befelom zhora, to bez rečí spraví, dosadený na funkciu nebol pre modré oči a "kvalifikáciu". Treba skôr hľadať prepojenie Dozorná rada DPMK - štátostrana - obyvatelia nebytového domu a príslušná záujmová finančná skupina. Ide podľa mňa totiž hlavne o pozemky na Hornádskej pre developerskú výstavbu, zbytok je omáčka... Ako konšpiračná teória to snáď ujde ?
V konecnom vysledku vyjde zrusenie vedenia na viac penazi ako nakup novych trolejbusov cez eurofondy. Dalsia vec je, ze trolejbusovy okruh by bolo treba dobudovat, prave na kopec okolo Cassovaru by sa prave trolejbusy naramne hodili a nemusel by clovek dufat, ze to autobus do kopca vyskrabe.
Dochtora by aj zaujímali, keby to bolo na ňom. On nemá právo rozhodovať, čo ho zaujíma a čo nie. Nový direktor je podobný prípad, akurát je celej štruktúre o nejaké to poschodie nižšie. Problém nie je v podstate trolejbusov. A kto dá peniaze... No, stačilo, keby sa drzým a okatých spôsobom neutopili tri predvolebné súťaže... Stačilo by mať normálne nastavené €urofondy. A záujem a ochota sa TD zaoberať. Ani zrušenie TD nebude totiž zadarmo.
Áno, je vybudované. Ale súčasná sieť je neudržiavaná, dosť blbé trasovanie a k tomu hrozný stav trolejbusov. Kto dá peniaze na rozšírenie siete a nové trolejbusy? Rašiho trolejbusy nezaujímajú, nový riaditeľ DP sa nejaví tak, žeby chcel tento stav zmeniť.
Ja som za trolejbusovú dopravu, ale nie v takom stave, v akom je teraz.
Ak sa min. neobnoví vozidlový park, tak nebude mať zmysel držať tu naďalej trolejbusy, však koľko z nich už je v katastrofalnom stave.
Nebola požadovaná, lebo výrobca to nerobí/nevie urobiť. Ale netreba mať obavy, ďalším krokom v modernizácii môže byť EVO, to má aj klímu, má to hrby, schodíky a ako čerešničku aj kľukatú kvázi nízkopodlažnú uličku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Terepin