Predpokladám, že po sprejazdnení križovatky na Poštovej, dôjde k uzavretiu križovatky pri Športovej hale. Čo sa vlastne bude na tejto križovatke meniť? Oblúky v trase "tram-train" a výhybky?
Zvazovala sa aj 71 cez Moyzesku. Avsak ziadne priame spojenie KVP, klastoru s NO sa javilo byt vacsie riziko ako malo atraktivny interval v spojeni Mlynskej basty s Furcou. A pripadny kapacitny problem Mier>Furca v odp.spicke je riesitelny intervalovo.
Ten Rektorát máš ako Mlynskú baštu/Vodnú/Jakabov palác; väčšina ti prejde radšej na NO...podobne to je s 36, väčšina ľudí pôjde radšej na NMM ako na Rozhlas
+ prestup Dom Umenia do Auparku je dosť smiešny a povedzme keby sa odklonila 71 cez Moyzesovu, tak obyvatelia horných ulíc KVP (čo je povedzme 7 000 - 12 000 ľudí) nemajú ani jednu linku na NO, avšak na NMM majú interval za ktorý by sa linka metra C v Prahe nemusel hanbiť, pričom tam už ani nie je koho voziť (vidno to na tom že NMM nie je tak frekventovaná zastávka pre 19 a 36 ako NO pre 71 a 72)
Kto cestuje na NO? Ti co idu do centra, na stanicu, alebo prestupuju. Do centra mas rovnako daleko ako z Rektoratu UPJS, ti co prestupuju si prestupia na Dome Umenia a tam si prestupia aj ti, co by sli na stanicu/do auparku. Jediny problem ostane prestup smer juzna trieda.
Podľa mňa má dosť ľudí cestujúcich zo smeru KVP/Terasa ako cieľovú zastávku NO. Ono sa to tam vlastne láme. KVP/Terasa využívajú 71+72 po NO, stamať už väčšinou Mier/Furča. Tam je jedna z najväčších výmen cestujúcich.
Znova sa pýtam, či je v pláne odladenie aplikácie, pretože je večne nestabilna a vkuse padá. Bolo tu uvedené, že niekedy na jar, no leto je už v plnom prúde. ?
Koľko ľudí môže mať ako cieľovú zastávku NO? Prestúpiť sa dá na všetky linky na súde alebo dome umenia, a centrum je dostupné aj z iných zastávok....presmerovanie cez prešovskú, a len jedným smerom, druhým bez akejkoľvek náhrady, to je snáď lepšie?
..ale veľa ľudí ide aj k upjš,šrobárku a podobne, preto si myslím že jedná električková linka tým smerom by potom nebola na škodu, navyše ak má byť prvá zastávka na Kuzmánke posunutá ďalej. A keďže nová linka je asi nereálna, preto by som uvažoval o presmerovaní už existujúcej (25ka sa samozrejme vráti späť)
71 je takto riesena najma kvoli NO, presmerovanie cez moyzesku by bol mozno vacsi risk, ako odrezanie polovice spojov z mieru... robit pokusy na cestujucich nechce nikto a kazde riesenie ma plusy aj minusy
Kľudne aj 71ka /aj N71/ mohli premávať cez Moyzesovu....urobiť druhú vetvu 17ky po eurobus, a zachádzku niektorej eNky k bašte - prestup smer Furča....
Odkedy jazdí 25-ka po Moyzesovej,všímam že dosť veľa ľudí jazdí týmto smerom a počas školského roka sa tam tiež dosť prestupovalo pri súde. Vedel by som si po ukončení rekonštrukcie predstaviť nejakú električkovú linku v smere ....Moldavská-Kuzmányho... Trebárs aj tú linku R4 tak presmerovať ako som písal pred časom ?
Súdruh Remeta a súdruh Vyškerený nás tu uzabávajú k smrti hádam...?
A toto je najlepší šplech: Čo sa týka značenia: “Keďže sme v predstihu chceli pracovať na úprave električkových tratí aj cez víkend, aby sa ukončovali práce na Kuzmányho ulici, bolo potrebné sprístupniť celú trasu koľajníc pre stroj na ich podbíjanie.
Kde sú? V akom predstihu? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Suhlas, poznam vela ludi, ktorym obcas viac vyhovuje cas odchodu linky 72 a tak si zbehnu dole na Moskovsku, z niektorych casti sidliska je to cca rovnako ist na 71 ci 72 a podobne to plati pri smere domov, pri takomto stave MHD sadam do prveho autobusu mojim smerom.
Terasu by prebrala posilnená 71.
Ale to je jedno. To boli len moje úvahy. Teraz, keď využívam MHD častejšie, vidím, aké to je na hovno. Aj tie nočáky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
myslavcan