Zmäkčím tvoj hejt... Už tie ich najnovšie nízkopodlažné električky Siemens Avenio sú v prevádzke? Dúfam, že to nie je taký "prúser" ako boli Combiná v nemeckom Freiburgu...
clovek sa uz len pyta kolko este skod po sebe zanechaju a kolko zmeskanych terminov stihnu spravit do konca celej rekonstrukcie.. este toto mesto horko zaplace aj primatorom ze ich tu pustili..myslim ze aj sam harasi to uz teraz lutuje a vidi ze sa s duhou riadne kopol.. tolko afer pokope co maju oni tu v meste nemala tusim este doteraz ani jedna stavebna firma..
Nuž... v roku 2015 nám v Košiciach jazdia podľa slov pána primátora "absolútne najmodernejšie električky", ktoré - aby som bol úprimný - neboli svojou koncepciou moderné ani v roku 1991 ?
V múzeu MVG (mníchovského dopravcu) som sa totiž v prospektoch z roku 1991 dozvedel, že už vtedy ulicami Mníchova jazdila 100% nízkopodlažná dvojkĺbová električka! Áno, písal sa rok 1991.
Narozdiel od Mníchova, v Košiciach v roku 2015 predstavenstvo mesta úboho tlačí do hlavy obyvateľom, aké sú naše Varia moderné. Zabudli ale povedať, že 43% nízkopodlažnosť a absencia klimatizácie modernými NIE SÚ ?
Je to ale jasné, keďže tu sa každý oháňa Ostravou a Miškolcom ako svojim vzorom a západnú Európu videl maximálne tak v seriáli v telke ?
(Len tak BTW, všimli ste si slovo múzeum dopravcu? To je asi opäť niečo, čo nám v KE netreba ? )
(A nakoniec ešte dodám, že prototyp takejto 100% nízkopodlažnej električky jazdil už v roku 1985... vtedy sme my o kĺbovom vozidle a podlahe bez schodíkov ani nesnívali... )
Hanba, hanba, hanba ? ...ale ako je tu v KE zvykom, #NamTakeNetreba
Z Lingova premáva po bežnej trase ako linka 71, až zastávka Mlynská bašta je presunutá ešte pred kruhovú križovatku, po tejto zastávke pokračuje cez zastávky Železničná nemocnica a Pošta 2 na Staničné námestie a späť na Lingov potom cez zastávku Jakabov palác a späť po bežnej trase ako premávali 71 a 72.
V Košiciach som dobre spravené asfaltové priecestie ešte nevidel.
To, čo sa používa teraz v Košiciach, je gumokov? Vyzerá to inak než štandardné železničné priecestia na Slovensku.
Inak, technologické postupy priamo na mieste zahŕňajú aj orez toho gumového materiálu – môžeš sa prísť presvedčiť osobne na vlastné oči.
Prosím o vysvetlenie linky 70
► Staničné nám.
smer
Národné nám.
Mlynská bašta- odbočka na žel. nemocnicu je pred Mlynskou baštou.
Železničná nemocnica
Pošta 2
Čiže podľa projektu majú mať tie priecestia asfaltový povrch?
Našiel som nejaké železničné priecestia, ktoré sú v oblúku je na nich použitý iný povrch než asfalt. Tak či tak sa tá guma vyrezáva z väčšej gumy, čiže vyrezať ju presne na konkrétny oblúk by nemal byť problém. Takto vyrobili priecestia, ktoré za pár mesiacov budú súce na opravu.
Mňa zaujíma, kam sa podela bokovnica v tomto prejazde. Čumím do projektu a je tam zakreslená dosť zreteľne. Abo majster z Duhy cośkaj trimal dolu lebeňou?
Nebude to tým, že oba dnes otvorené prejazdy na Štúrovej sú v miernom oblúku, a aj keď sme v roku 2015, tak stále naši inžinieri neprišli na to, ako urobiť gumený kryt trate v oblúku? Neviem, len sa pýtam, ale pamätám si, že tento dôvod sa použil pri prejazde na Stanici, keď tam pred pár rokmi bola posledná obnova trate.
Otázka na rádio Dúha: prečo je koľajový prejazd v križovatke Štúrovej a Zborovskej zaliaty asfaltom? Dnes som šiel okolo a nestačil som sa diviť, že sa im ho podarilo dokončiť za posledné 3 dni, až kým som nezbadal jeho povrch. To je ďalšie prekvapenie v podaní Dúhy?
Neviete ako je to s dodávkami koľajníc? Hovorili mi známi, že pre stavbu chýbajú koľajnice a Vítkovice majú jednoročné dodacie lehoty. Že Vítkovice vedia dodať aj skôr, ak o ne ukrátia nejakého iného čakateľa, ale to by bolo aj za 2-násobok ceny. Niekto ďalší mi upresnil, že malo ísť najmä o koľajnice do oblúkov. Bola objednávka koľajníc urobená potrebný jeden rok vopred alebo nie? Budú napokon všetky koľajnice dodané v termíne? Stihne sa reko?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
To, čo sa používa teraz v Košiciach, je gumokov? Vyzerá to inak než štandardné železničné priecestia na Slovensku.
Inak, technologické postupy priamo na mieste zahŕňajú aj orez toho gumového materiálu – môžeš sa prísť presvedčiť osobne na vlastné oči.