Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hmozdinka #76944:
Je to podľa projektu alebo nie??? ?
Reply on: master5228 #76943:
Zmäkčím tvoj hejt... Už tie ich najnovšie nízkopodlažné električky Siemens Avenio sú v prevádzke? Dúfam, že to nie je taký "prúser" ako boli Combiná v nemeckom Freiburgu...
Reply on: hmozdinka #76944:
Neboj, ten asfalt časom trochu zbledne ? ?
clovek sa uz len pyta kolko este skod po sebe zanechaju a kolko zmeskanych terminov stihnu spravit do konca celej rekonstrukcie.. este toto mesto horko zaplace aj primatorom ze ich tu pustili..myslim ze aj sam harasi to uz teraz lutuje a vidi ze sa s duhou riadne kopol.. tolko afer pokope co maju oni tu v meste nemala tusim este doteraz ani jedna stavebna firma..
vsak ako inak po duhovsky ked uz nejde inak, tak rupnut na priecestia asfalt..no comment.. pozrite sa co najnovsie vyviedli na kuzmanke.. asi im dosli sive dlazdice-cert ich bol tu dlzen.. http://lh3.googleusercontent.com/-YkYSAedgZpA/VZg8sOETMjI/AAAAAAABfto/fmOh9BymcsY/s912/IMG_0020.JPG takto po duhovsky doondiali na kuzmanke vsetky prechody pre chodcov ?
Nuž... v roku 2015 nám v Košiciach jazdia podľa slov pána primátora "absolútne najmodernejšie električky", ktoré - aby som bol úprimný - neboli svojou koncepciou moderné ani v roku 1991 ?

V múzeu MVG (mníchovského dopravcu) som sa totiž v prospektoch z roku 1991 dozvedel, že už vtedy ulicami Mníchova jazdila 100% nízkopodlažná dvojkĺbová električka! Áno, písal sa rok 1991.
Narozdiel od Mníchova, v Košiciach v roku 2015 predstavenstvo mesta úboho tlačí do hlavy obyvateľom, aké sú naše Varia moderné. Zabudli ale povedať, že 43% nízkopodlažnosť a absencia klimatizácie modernými NIE SÚ ?

Je to ale jasné, keďže tu sa každý oháňa Ostravou a Miškolcom ako svojim vzorom a západnú Európu videl maximálne tak v seriáli v telke ?

(Len tak BTW, všimli ste si slovo múzeum dopravcu? To je asi opäť niečo, čo nám v KE netreba ? )

(A nakoniec ešte dodám, že prototyp takejto 100% nízkopodlažnej električky jazdil už v roku 1985... vtedy sme my o kĺbovom vozidle a podlahe bez schodíkov ani nesnívali... )

Hanba, hanba, hanba ? ...ale ako je tu v KE zvykom, #NamTakeNetreba
L72 v smere na Palackého nemá CP. Stránka hlási chybu.
Reply on: pralinka #76938:
Z Lingova premáva po bežnej trase ako linka 71, až zastávka Mlynská bašta je presunutá ešte pred kruhovú križovatku, po tejto zastávke pokračuje cez zastávky Železničná nemocnica a Pošta 2 na Staničné námestie a späť na Lingov potom cez zastávku Jakabov palác a späť po bežnej trase ako premávali 71 a 72.
Reply on: S499.1023 #76939:
V Košiciach som dobre spravené asfaltové priecestie ešte nevidel.
To, čo sa používa teraz v Košiciach, je gumokov? Vyzerá to inak než štandardné železničné priecestia na Slovensku.
Inak, technologické postupy priamo na mieste zahŕňajú aj orez toho gumového materiálu – môžeš sa prísť presvedčiť osobne na vlastné oči.
Reply on: TA #76937:
Tá guma sa zo žiadnej väčšej gumy nevyrezáva, naopak sa skladá z gumokovových blokov.
A dobre spravené asfaltové priecestie vydrží veľmi dlho.
Prosím o vysvetlenie linky 70
► Staničné nám.
smer
Národné nám.
Mlynská bašta- odbočka na žel. nemocnicu je pred Mlynskou baštou.
Železničná nemocnica
Pošta 2

Ďakujem
Reply on: veteran #76936:
Čiže podľa projektu majú mať tie priecestia asfaltový povrch?
Našiel som nejaké železničné priecestia, ktoré sú v oblúku je na nich použitý iný povrch než asfalt. Tak či tak sa tá guma vyrezáva z väčšej gumy, čiže vyrezať ju presne na konkrétny oblúk by nemal byť problém. Takto vyrobili priecestia, ktoré za pár mesiacov budú súce na opravu.
Reply on: TA #76933:
Mňa zaujíma, kam sa podela bokovnica v tomto prejazde. Čumím do projektu a je tam zakreslená dosť zreteľne. Abo majster z Duhy cośkaj trimal dolu lebeňou?
Reply on: TA #76933:
Nebude to tým, že oba dnes otvorené prejazdy na Štúrovej sú v miernom oblúku, a aj keď sme v roku 2015, tak stále naši inžinieri neprišli na to, ako urobiť gumený kryt trate v oblúku? Neviem, len sa pýtam, ale pamätám si, že tento dôvod sa použil pri prejazde na Stanici, keď tam pred pár rokmi bola posledná obnova trate.
Reply on: TA #76933:
Provizórium je najtrvácnejšie... ?
Otázka na rádio Dúha: prečo je koľajový prejazd v križovatke Štúrovej a Zborovskej zaliaty asfaltom? Dnes som šiel okolo a nestačil som sa diviť, že sa im ho podarilo dokončiť za posledné 3 dni, až kým som nezbadal jeho povrch. To je ďalšie prekvapenie v podaní Dúhy?
Reply on: veteran #76931:
tak snáď to bude v poriadku, ďakujem za info
Reply on: Dispecer #76930:
Voestalpine Linz.
Reply on: mi.v #76929:
Neboli koľajnice dodávané odniekiaľ z Rakúska?
Neviete ako je to s dodávkami koľajníc? Hovorili mi známi, že pre stavbu chýbajú koľajnice a Vítkovice majú jednoročné dodacie lehoty. Že Vítkovice vedia dodať aj skôr, ak o ne ukrátia nejakého iného čakateľa, ale to by bolo aj za 2-násobok ceny. Niekto ďalší mi upresnil, že malo ísť najmä o koľajnice do oblúkov. Bola objednávka koľajníc urobená potrebný jeden rok vopred alebo nie? Budú napokon všetky koľajnice dodané v termíne? Stihne sa reko?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.