Odklonenie na RSM bolo operativne, preto tam nie je CP, ani x6 nema korektne displeje. Osobne si myslim, ze nie je udrzatelna existencia trasy, ktora je okruzna na obidvoch konecnych. Aj keby zapchy neboli, neda sa takato x6 koordinovat s x9, 9, ci 10..
Nikoho z kompetentných ešte nenapadlo, obzvlášť v tejto katastrofálnej dobe, keď električky nepremávajú a dlho premávať nebudú, aby aspoň jeden spoj premával celodenne od KVP cez Diamantovú ul. Popradskou popri amfiteátri Watsonovou až na Podhradovú. Nielen že to je to najkratšie ideálne spojenie, ktoré uspokojí veľa pracujúcich, ktorí chodia tým smerom do roboty ( Sociálna poisťovňa SAV, Tlačiarne, Krajský úrad, Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie, Technická univerzita, Obchodná akadémia, Regionálna veterinárna správa a veľa ďalších súkromných podnikov). Ocenilo by to veľa ľudí, s ktorými sa rozprávam počas strastiplného cestovania s prestupovaním a zbytočne dlhou trasou cez Nám. osloboditeľov. Z KVP zobrali 18-nástku, a 55 premáva len do 8.00 hod., "no načo nám, už sme zvyklí, že na Slovensku čo funguje netreba". Skvalitnite tým život pracujúcim platiacim obyvateľom v tej časti mesta Košíc, ktorý sa spoliehajú na zdravý rozum kompetentných.
Na Radnici Starého mesta by bolo dobré umiestniť CP x6. A takisto aj na ďalších zastávkach. Oznamy tam sú, že ako náhradu za 17 a 36 treba použiť x6, ale x6 príde s displejmi NENASTUPUJTE a kým sa nahodí cieľ Staničné námestie, tak zavrie dvere a odíde (samozrejme prázdna). Tiež treba zrušiť hlásenie konečnej, je to polookužná linka.. Súčasný stav je zlý, sú tam naozaj zmätky, ľudia hromžia.
V spicke maju problem sa pomestit uz ti platiaci... Ale my sme bohate mesto a mozme nechat 14 klbovych trolejbusov hnit v garazi, aj ked nemame dostatocny pocet klbovych autobusov na nahradnu dopravu.
Ale myslím, že v tej odpovedi máličko nadsadzujete. Odhliadnuc od súčasného stavu, dovoľujem si tvrdiť, že od čias, kedy bola koľajová sieť zredukovaná na novodobé mimimum (ako záver rozsiahleho rušenia tratí bolo zrušenie trate do Čermeľa?), až tak veľa úprav v koľajovej sieti nemáme, ak nepočítame krátkodobé výlukové stavy a premiestnenie nástupných ostrovčekov (čo nie je zásah do trate). Úpravy typu "nové esíčko pri stanici" alebo "nová Južná trieda" by som za zmenu nepočítal.
Zrušilo sa obratisko pri VSS. Pribudla trať na Jazero, Kuzmányho a Alejovú. Viacnásobné úpravy boli na NO a NMM. Sprejazdnila sa slepá koľaj v obratisku Važecká a menilo sa pár vecí na rýchlodráhe (pri vozovni, vo výhybniach, koľaj v smyčke). Asi to je všetko, ak som na niečo nezabudol. No a keď je reč o koľajových dráhach, na DŽ sa zlikvidovala výhybňa Vpred.
V trolejbusovej doprave sieť rástla po etapách a okrem toho bolo už iba niekoľko úprav okolo NO a na Mlynskej bašte. Či sa menili obratiská, neviem, ale to by malo byť všetko.
Takže celkovo od r. 197x, nebolo zmien v dráhach podľa môjho názoru až tak extrémne veľa.
veteran
Súčasný stav... Nuž hej, to by bolo ľahké, keďže na podstatnej časti siete máme len jamy ?