A čo hovoríte na toto:
V protismere hodinových ručičiek sa na Hviezdoslavovej-Moyzesovej-Štúrovej a Štefánikovej vytvoria tri jazdné pruhy a v opačnom zostane jeden pre MHD, sanitky, hasičov a policajtov.
Stačí signalizáciou upraviť križovatku na Štefánikovej pri Jumbe a vyriešiť vyústenie cesty pri Staničnom námestí. Pri Športovej hale sa plánuje presmerovanie dopravy z Bačíkovej a Továrenskej na Hviezdoslavovu. Cez tieto ulice by premávala iba MHD. Moyzesova nepotrebuje väčšie úpravy, minimálne iba pri Dome umenia. Po Štúrovej budú jazdiť autobusy a trolejbusy vedľa električkovej trate a autá po druhej strane ulice.
A tu nájdete viac http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16667
V protismere hodinových ručičiek sa na Hviezdoslavovej-Moyzesovej-Štúrovej a Štefánikovej vytvoria tri jazdné pruhy a v opačnom zostane jeden pre MHD, sanitky, hasičov a policajtov.
Stačí signalizáciou upraviť križovatku na Štefánikovej pri Jumbe a vyriešiť vyústenie cesty pri Staničnom námestí. Pri Športovej hale sa plánuje presmerovanie dopravy z Bačíkovej a Továrenskej na Hviezdoslavovu. Cez tieto ulice by premávala iba MHD. Moyzesova nepotrebuje väčšie úpravy, minimálne iba pri Dome umenia. Po Štúrovej budú jazdiť autobusy a trolejbusy vedľa električkovej trate a autá po druhej strane ulice.
A tu nájdete viac http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16667
J
Re #755 Vladimír:
1)A slepý si ju na vnútornom transparente prečíta. Nezabúdajte prosím, prečo sa hlásenie zaalo používať.
2) Asi by bolo rozumnejšie "Nasleduje zastávka ..."
Re #758 Vladimír: No v BA sú problémy s kĺbom. Už som spomínal 4802. Nepoprieš, že kĺb je na údržbu náročný, či náročnejší ako 15m voz. A znovu:radšej v 15m voze každých 6min ako v 18m voze každých 8min.
Re #759 Diggi: Žiadne Ik435 sa nám v garážach nerozpadávajú. Problém tu bol, ale všetky boli spojazdnené až na tuším dva, ktoré čakajú na ND. Je tam nejaký problém s clom. Avšak problém s dlhodobo odstavenými Ik435 mali aj KE. Nevidím do toho úplne, ale čo to mohlo zapríčiniť aj problémy Ikarusu.
Dotácia od štátu a aj mesta je tých 180mil a to kapitálová a nie na nákup nových vozov. Z kapitálovej ide všetko. Čiže aj nákup nového PC, či písacieho stroja, prerábanie na CNG, opravy tratí, proste všetky financie, ktoré boli použité inak ako na vykrytie nákaldov prepravy osôb. Ak by mesto nedalo na SU tak ich môže dať na lepšie intervaly.
Inak keď tak húfne predávate prebytočné vozy elektrických dráh, čo spravíte potom keď mesto bude mať prachy o 5 - 6 rokov a bude chciež navýšiť vozokilometre. Odkiaľ zoberete vozy?