Reply on: Vladimír #632:
Spopmenul spomenul ,ale keďže som bol offline nemohol som reagovať.Bol pondelok (slnečno ) a ja som sa "poprvé" viezol trolejom. Len neviem aké to bolo ev.číslo (snáď 1011??).Bol dosť plný , ale to nevadilo. Pamätám si na ten zvuk motora (tichúčke bzučanie) a nie ako dovtedy iba staré Ikarusy a Karosy.
Prvé dni boli dosť kuriózne - vodiči ešte nepoznali trať a tak cestou z Furče k Domu kultúry, spadli troleje aj zopárkrát a cesta trvala podstatne dlhšie ako dnes.
Ev.č.Trolejbusov 1001 až 1015. Sú to prvé a posledné Škody 15 Tr v Ke.
Vladimír
Lenže ak vozidlo mešká, revízor musí byť o tom oboznámený. Prípadne, ak mu túto skutočnosť oznámi cestujúci, môže buď uveriť alebo si to overiť. Ale ako overiť? Odčítanie informácie z palubného počítača alebo informáciu od vodiča vylučujem - moja zásada ostáva nemenná: revízor nemá čo robiť v kabíne vodiča (s výnimkou vybraných prípadov ako upovedomenie vodiča, aby neotváral dvere, volal políciu a pod.). Ostáva teda možnosť posúdenia meškania podľa cestovného poriadku. Nuž, mne sa ale vidí zvláštne, chcieť od revízora, aby ovládal kompletný cestovný poriadok a jazdné časy v rôznych časových režimoch dňa.
Stále si myslím, že ideálne je, aby krátkodobé CL boli vymedzené zastávkami, a teda nezávislé od času a dlhodobé vymedzené časom. Je to môj názor, ak má niekto iný, beriem to ako jeho názor.