Reply on: Nodes #3832:
e #3832 Nodes + spravcom tejto casti diskusneho fora, by som poprosil, aby aktualizovali CP R4 s odchodom zo Stadiona TU.Tym spojom, ktory sa zavadza od pondelka pre TU je linka R4 s pridanym casom o 16.50 a,c,v. Nove CP R4 su uz vylepene (overene mnou na Stadione TU
a - len po OC Optima
c - premava v case sk. vyucovania
v - premava v case vyucovania vys. skol.
-----
Co si myslite o vylepovani CP jednu zastavku pred konecnou? Konkretne mam na mysli L19 pri hydine-> mlyn. Podla mna je tam zbytocne, lebo k mlynu sa da dostat aj pesi za par minut a samotna L19 uz nikde inde nepokracuje a nieje ani pripojom na iny spoj.
KVKV
Ono to nie je také jednoduché dať do kopy. Je to pekná krížovka! Ale po poradí:
-Nerozumel som presne údaju u T3 "+3pre ZSSR"
"plus prvá" bola T3SU dvojdverová č261, správne mala byť vlastne č238, lebo bola náhradou za T2 toho čísla, zrušenú po ťažkej nehode. V dosledku už vtedy prebiehajúcej "prečíslovacej rošády" na vozoch T3 dostala č238 iná T3.***
T2-219 tiež zruš. po nehode nahradená T3, aj tá dopadla rovnako, takže dodaná ďalšia T3-219/III. Je možné, že aj ďalšie nehody boli nahradzované, ale nemám prehlad.
U pražských dvojnáp.už asi nikto presne nezistí chronológiu zaraďovania, prečíslovania a rušenia. Ale 48 ich nikdy nebolo zaradených do prevádzky. Podla pamatníkov sa niektoré už rozpadli pri skladaní z vagónov. U novostavieb DZMK 1-7/II bola použitá el.výzbroj práve z týchto vozov, tiež nápravy,okná, schody... je to poznať z fotografií.
Do celkového stavu by som počítal len vozy zaradené do prevádzky. Nie je lahké sa dopočítať.
!***/pokial niekto zostaví chronológiu číselných rošád u T3, tak zaslúži Nobelovú cenu!