Minule tu pisal 1018, ze KT8RN2 by mali vyjst 30. aprila s tym, ze je predpoklad vystavenia na Hlavnej 1. maja.
Co sa tyka 3527, ma to teda klimu pre vodica ci nie? Su aj ine rozdiely oproti doterajsim SU15?
DOPRAVA NA KVP
PREISKUM vyťaženosti liniek MHD v MČ KVP, vykonaného dňa 17.2.2004 v čase od 6.20 do 8.00 hod.
Prieskum vykonali poslanci MZ Ing. Pavel Tit, Ing. Jozef Bocan a pracovníci MÚ KVP Ing. Viliam Guľa a p. Iveta Ziarková na zastávkach MHD Starozagorská smer Popradská a KVP Most smer Toryská.
Účelom prieskumu bolo zistiť vyťaženosť a presnosť príchodov a odchodov jednotlivých spojov podľa CP.
ZASTÁVKA STAROZAGORSKÁ :
vyťaženosť v čase 6.20 - 8.00
č.18 - 77%
č.32 - 94%
č.34 - 83%
č.35 - 78%
SPOJE VYŤAŽENÉ na 90%:
č.18 - odchod o 7.03, 7.33
č.32 - odchod o 6.31
č.34 - odchod o 6.52
č.35 - odchod o 7.10
SPOJE VYŤAŽENÉ na 100% a viac:
č.18 - odchod o 7.18
č.19 - odchod o 6.57, 7.13, 7.27, 7.42
č.32 - odchod o 7.10, 7.16, 7.31
č.34 - odchod o 7.08, 7.23
č.35 - odchod o 7.25
č.36 - odchod o 6.56, 7.11, 7.26
č.54 - odchod o 6.46, 7.01
č.71 - odchod o 7.10
č.72 - odchod o 7.04, 7.19, 7.34
Presnosť príchodov a odchodv podľa CP :
- presne podľa CP: 28 spojov
- v tolerancii 2.min: 18 spojov
- s meškaním: 4 a to linka : č.19 odchod o 6.42 - meškanie 5.min.
č.32 odchod o 6.31 - meškanie 3 min.
č.36 odchod o 6.41 - meškanie 9.min
č.71 odchod o 7.10 - meškanie 5 min.
Na základe uvedených skutočností miestne zastupiteľstvo prijalo uznesenie č.97/6-17/2-2004, ktorým žiada Mesto Košice na sídlisku KVP ponechať minimálne súčasný rozsah autobusovej a trolejbusovej dopravy bez plánovaných obmedzení.
362+363 na L6 má vzadu ďalší typ provizórnej linkovej tabule. Číslo 6 je vytlačené na bežnom papieri A4 a prilepené veľkým množstvom samolepiacej fólie na tabuľu "Manipulačná jazda/Porucha". Číslo nemá žiadnu výplň, ale iba čiernu obrubu (úspora farby...?), takže aj z takej 50 m vzdialenosti som videl iba prázdnu bielu tabuľu. Vyzerá to fakt "skvostne". Pre DPMK veľký čierny bod.
Áno, tá linka tam je. Bola ale zriadená až po veľkej búrke, bolo to niečo ako dodatočná zmena. Nechce sa mi to teraz hľadať, ale vznikla až niekedy koncom roka 1989 (október? november?). Potom zanikla.
Druhýkrát sa L37 objavuje na Tebou spomínanej trase Sídl. Ťahanovce - Mier - Boženy Němcovej - Obchodná akadémia - Mier - Sídlisko Ťahanovce. Tá tiež nemala dlhé trvanie.
Tretie obdobia L37 sa spája s trasou, kde vydržala zas len niekoľko mesiacov - od jesene 2000 na trase Luník VIII - DPMK - Popradská - Ipeľská - Trieda SNP - Toryská - Popradská - DPMK - Luník VIII.
Súčasná trasa vznikla "odexpresnením" L54A.
~> Vladimir, pred casom si pisal o linkovych zmenach v KE v r. 1989 (hladal som to momentalne o 20 stran pozadu. Nuz nedalo mi to a zohnal som si orientacny plan KE z tohto roku. Figuruje tam L37 (ktoru si nespomenul) v trase Sebastovce - Barca - Pri ZTS (dnes VSS, krizovatka)
Moja otazka sa tyka prave L37, ale v neskorsom "vydani". Na zaciatku 90tych rokov ju DP zaviedol po tejto trase: Tr. Solidarity (2 alebo 1) - Pri hati - OD Mier - Krajsky urad - B. Nemcovej - TU - OA - B. Nemcovej - atd az Tr. Solidarity (2 alebo 1) - nepamata sa na nu niekto blizsie. Ja si matna spominam, ze cez volne dni chodila totalne prazdna
Som rád, že súhlasíš, lebo ja si za týmto vyhlásením stojím.
Budeš sa čudovať, ale ja som už z DP počul konštatovanie, že úsek Železníky - NO má primeranú ponuku spojov. Samozrejme, že nemá a je to jeden z najpodcenejších dopravných smerov.
Re #3413 Sarko: Podľa mňa jednoducho nemôžeš byť za jeden zločin postihnutý dvakrát. Ak také uznáva DPMK, tak ja pre zmenu neuznám jeho nároky na pokutu.
Re #3414 S499.1023: Problém spočíva v tom, že revízor na označení CL netrvá a ani z premávky cestujúceho nevylúči. V tomto prípade podľa mňa nie je možné pokutovať TOHO ISTÉHO čierneho pasažiera na TOM ISTOM spoji o pár zastávok ďalej znova.
Neviem pochopit, napriklad preco nikdo nedokazal opravit regulator. Ved ako viem aj som mal moznost mat prezentovane tak zapinala az na 4 seriovy rychlostny stupen. Co je velmi smutne Ale aspon to ukazuje aky je zaujem o prevadzku historickych vozidiel v DPMK a.s.
re Nodes: aj ja mam rovnake obavy. a nielen v pripade dpmk. tych pripadov je zial velmi vela. ale ako bratia cesi drahari vravia: pravda, laska a elektricka trakce zvitezi nad lzi, nenavisti a trakcii motorovou... dufam a pevne verim, ze to coskoro zacne platit aj na slovensku...
re s499.1023: ruku na srdce. je prevadzka, kde sa astra, resp. trio nesprava ako pojazdna freza na obluky? mozno ostrava, kde maju mazanie okolkov v praxi. a aj tak s tym zazrakom prirody, co ma podvozky napevno a vybornu vyzbroj (ci uz elin alebo europulse) neda jazdit ako s elektrickou. astru som v ruke mal, je ziva, je ticha, ale nekompatibilna s oblukom...
... akoprechadzal? predpokladam, ze su vsetci zbuzerovani na rychlost 15km/h a ani o cm/hod viac... ale ich to casom prejde, aspon tu rozumnu vacsinu, ved aj mna to preslo ? a to kolajove trate oproti trolejbusovym su v desnom stave... ?
Vyplvya to z konstrukcie toho vozidla. Tym, ze ma pevne podvozky, je narocnejsie na kvalitu trati a na ich pravidelnu udrzbu. Teda to, co sa v KE dlhe roky zanedbavalo. preto trvama an to, ze vozidlo s pevnymi podovzkami, nech je od akehokolvek vyrobcu, sa do KE nehodi. Ale, ako citam, asi som neznaly veci. Lebo ked mozu jazdit v Plzni aj v Olomouci, tak mozu aj u nas. Ako hovori kamarat z BA: Nech sa lubi. ?
BM
ADD RL: 3527 prisla 26.3.2004 co je piatok, takze nemohol si ho vidiet v utorok. To je z oficialnych zdrojov