Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Re trojdverové Ik280: No mne sa tiež niečo marí s trojdverovím Ikom a to u SADky v BA. Prvé dvojo dverí mal ako klasický štvordveroví a tretie ako dvojdverový za kĺbom. A mám pocit, že stále jazdí - jazdil donedávna, že som ho behom minulého roka videl, no niesom si istý.
Reply on: Sarko #2949:
Mám tomu rozumieť tak, že Ty napriek svojmu presvedčeniu a vedomostiam napíšeš hlúposť, aby sa to tu vo fóre "trochu rozburcovalo"? Zaujímavé...

Re #2953 Dopravák: K tejto iniciatíve sa pripájam. Ak treba zareagovať tvrdšie, prosím, ale sú určité výrazy, ktorým by sa bolo lepšie vyhýbať. Ani mne sa to nepáči.
Trožku ma mrzí, keď si tu prídem prečítať príspevky a dočítam sa tu hrešenia a nadávky. ? Neviem ako Vy, ale ja takéto veci nemám rád. Ja považujem internet (rôzne fóra) za to, že si tam každý môže povedať svoj názor (v rámci slušnosti a hlavne bez nadávok a osočovania) ?
Reply on: MaThias #2950:
No ono sa jedná o starší prerobený typ električky. FoVyzerá asi takto, len je po reko a namiesto toho stredného článku má nový NP článok.
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f1f0edf4f0f0f2&no=4&id=27302aeef3f021f1f0f525
Reply on: MaThias #2950:
Áno máme a dokonca dve. Už od minulého roka, ale stále nejazdia a ktohovie kedy začnú. To vieš DPMK je DPMK. /Na Slovensku je to stále tak/ ?
..caute.. dobre som pocul ze KE ma nizkopodlaznu Elektricku?? ked hej .. kedy bude jazdit ????? ?
Takže - aby bolo jasné, v niektorých posledných príspevkoch som použil takú taktiku, aby som to tu trochu rozburcoval. Ale ako vidím, jediný, kto to pochopil, je S499.1023. No nevadí, vidím, že namiesto rozumne vysvetľujúcich príspevkov som sa dočkal až osočovania. Z tohto dôvodu som sa na tom až tak dobre nepobavil, ale na druhej strane je to pre mňa zaujímavá skúsenosť. Viacerí by si mali uvedomiť, že tu chodia aj ľudia, ktorí doprave nerozumejú a radi by sa jej priblížili, ale zdá sa, že pre takú skupinu ľudí tu z dôvodu netolerancie proste nie je žiaden priestor... Škoda.
Reply on: eMareq #2946:
Možno preto že rok výroby toho autobusu bol 1983.
re sarko, zberace: to si skutocne tak sprosty, alebo to len hras? rad by som veril tomu hraniu. kto ti tlaci do hlavy taketo ****viny? odkial to beries, z administrativnej budovy na bardejovskej ulici? ty si vsugurejus cosi do kotrby a potom to dokazes tliachat ako samozrejme pravdy. a hned 3x v jednom prispevku. menujem to tu: polarita, zberace, uhliky a palubne pocitace! dokonca 4x... skus sa zamysliet sam nad sebou. staci trosku, nemusis moc... p.s: uz to prosim na mna neskusaj. ako vidis, mna si nezhovadil.
Reply on: RW #2945:
Jaaaaaaaj 🙂 Neviem preco mi matalo v rozume 1983 😉
Reply on: eMareq #2941:
Rok vyradenia bol 1987,to je ta čo vyhorela nevieš?
Reply on: eMareq #2942:
Aby som upresnil Sarko sa baví. Ja sa len snažím vysvetliť mu, že je to nebotyčná blbosť. Ja viem, prečo je v KE, BM, OV mínus v troleji aj to, že sa neskôr ukázalo, že teória nezafungoval úplne tak, ako sa čakalo ale dnes to už nikto prerábať nebude.
I.
Reply on: Sarko #2937:
Tak to skúsme ešte raz.
K bodu 1: Blbosť, blbosť a ešte raz blbosť. Odkedy máte v KE elektrickú trakciu v MHD? A ako ovplyvní rušenie polarita iskrenia?
K bodu 2: Nápravový, t.j. osový uhlík nemá s TM nič spoločného. Slúži k odvodu spätného prúdu cez nápravu vozidla do koľajiska.
Reply on: Sarko #2927:
Bavite sa o polarite trolejoveho vedenia a jeho pripadnemu ruseniu radiostanic. Popravde ci budes mat na troleji + alebo - pol, iskriaci komutator na TM, Ti bude stale rovnako rusit.
Reply on: RW #2889:
Ked sme boli spolu v archive, tak si spominam, ze nejaka B731 bola vyradena uz v 1983, po poziari (alebo sa mylim?)
Reply on: Dopravák #2884:
Predpokladam, ze mala vlasy take kudrlinkate, cierne, pomladsia (aj ked to je relativny pojem ;)/. Viem o koho sa jedna 😉 🙂
Reply on: Dopravák #2929:
Jéééj, oni tam surovo vyexportovali HTML-čko z linkových CP z ODS ☺ Bardzo ladne. Aspoň vidíme prehľadne jazdné časy v rôznych režimoch a ktoré spoje sú (teoreticky) kĺbové a ktoré sólo.
Reply on: Sarko #2918:


1) Oukej, chápem, môže byť +3. Ak by som chcel byť uštipačný, napísal by som, že v Prešove máme +-1. Ale nenapíšem 😉
2) Sorry, ale toto nemôžem inak nazvať, ako tak, že si trepol riadnu somarinu. Ešte raz sorry. Ale to Ti vôbec nenapadlo, že kontrola dispečingom zamestnáva podstatne viac ľudí ako kontrola PP? Vôbec neberieš do úvahy, že kontrola dispečingom nemôže byť všade, ale kontrola PP kontroluje všetky spoje? Nezaujíma Ťa, že kontrola dispečingom nemôže zabezpečiť správnosť odchodov 24 hodín denne, ale kontrola PP áno? Ak si aspoň na jednu z otázok odpovedal kladne, tak potom už vôbec nechápem, ako môžeš niečo také nehorázne akože kontrola PP bude bezpredmetná, tvrdiť?
Záver: Absolútny rezolútny a nekompromisný NESÚHLAS.
P.S.: Vonkajší dispečeri pri ich dnešnej náplni práce sú prežitkom dôb dávno minulých.
3) Nuž, ak Ty si to pochopil takto, tak potom OK...
Reply on: S499.1023 #2935:

1) Ale áno, je to presnejšie kvôli rušeniu rádiového a televízneho vysielania. Problematika bludných prúdov mi je známa.
2) Rozveď detailnejšie rozdiely medzi nápravovým, osovým uhlíkom a uhlíkom v komutátore. A urob si malú anketu medzi laikmi s dvoma otázkami a) čo je to zberač prúdu a b) čo je to pantografický zberač. Možno budeš prekvapený...

Výraz šmýkadlo som použil ako "protipól" uhlíka komutátora.
Reply on: rl #2932:
K tým sedadlám napr. 1004 je iba dva mesiace vonku a už má vzadu tiež dotrhané sedadlá.

Napr. 3005 bola včera na L32

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.