Ja si myslím, že Dopravák sa len jednoducho pomýlil. Keď spomenul 3 dvere, až som ostal na vážkach, ale keď som sa zahĺbil do mysle, tak som si nevedel rozpamätať, že by sme v KE niekedy mali troje dvere. Ja si myslím, že proste od začiatku mal na mysli 2-dverové Ikarusy.
Ale, veď čo je na tom nejasné, veď nadbehnutie si oproti CP je v reálnom čase mínus k času a meškanie (podbehnutie) je plus k času uvedenom v CP. Ale mýli sa to možno preto, ak sa povie "nad", tak že je to + a opačne.
Inak som veľmo zvedavý, aká bude prax, pretože moje denno-denné skúsenosti svedčia o bežných nadbehnutiach aj viac ako mínus 4 minúty. Naopak, určité linky pravidelne meškávajú (napr. romolinka č. 11) aj viac ako 5 min., ale nad tým sa nepozastavujem. Radšej nech mešká pravidelne tých 5 minút, ale mám istotu, že sa odveziem...
A to si ani nespomenies na 4038?Myslim že posledna červeno-kremova bola 4039. 4040 bol taky ružovkasty ako 4044,4045.A 4041,4042 a 4043 boli bordovo-kremove.4046 bol najprv ružovkasty a po GO približne v roku 1987 premaľovany na červeno-kremový.
http://www.kosice-mhd.wz.cz/obr/busy/Ikarus%20280.10/4124.jpg
Ja som reagoval na túto fotku a 3krát som tu napísal, že si na ne spomínam ako na trojdverové. Ale keďže ma tu presviedčate, že boli dvojdverové tak boli dvojdverové (i keď pre mňa boli len modré dvojdverky ? ).
Dokonca ani na to, čo napísal RW, že v Ke jazdili krémové štvordverky si nespomínam ?
Vladimír: Čo odo mňa vlastne chceš ? Nemám už čo k tomu povedať - je to iba moja domienka - ja si za tým nestojím (proste zbadal som tú fotku a spomenul som si na Ikarusy na ktoré som už zabudol) ?
Ale stále neodpovedáš na otázku. Ja viem o dvojdverových (280.02, 280.10) a štvordverových (280.08, 280.87) Ikarusoch, ale Ty si opakovane spomínal Ikarusy trojdverové. Tak sa do tretice pýtam na to, ako si to s tými trojdverákmi myslel.
Keď som to písal prvý krát myslel som to na 100%. Včera som napísal už 50% a dnes, no to už ste ma doplietli. Ja si na dvojdverové Ikarusy spomínam iba ako na modré, dodnes jazdia na SADke. Štvordverové krémové som v Ke nikdy nevidel.
Dopravák akosi nechce odpovedať, píše o všetko len nie o tom, čo som sa pýtal Osobne si tiež myslím, že je vysoko nepravdepodobné, aby v Košiciach niekedy trojdverové Ikarusy boli. Ale či sa Dopravák pomýlil alebo si za svojím tvrdením stojí, musí napísať on sám. No keďže to sem už napísal dvakrát, asi to myslí vážne.
To bola na milion percent Dada, vozidlo 607. Baba si potrpi na sukromie, preto sa "maskuje". Nevidim v tom nic zle, pri jej vyraste a polohe stolicky vidi podla mna uplne v pohode, co ma. Az na sediace vtaciky na troleji ?
Zas môj trolejbus sa pri Krytej plavárni (smer Nám. Oslob.) zaradil do druhého pruhu (smer Palackého - Jantárová) aby obišiel rad cca 6 vozidiel a potom sa na križovatke (Rosseveltova - Protifaš. boj.) vtrepal pred tie autá ? (cool jazda, na stopke nezastal, super brzdenie)
Tie trojdverove Ikarusy Ti nedaju spat. ? Hoci sanazdavam, ze v KE ziadne trojdverove neboli - Dopravakov preklep - skoda, ze som vtedy v Madarsku aspon jeden neodfotil. Ale hovorim, bolo to velmi davno, bol som este fakt maly.
Vyjadril som sa v príspevku #2781. Ohľadne zberačov ešte skôr ako ja, reagoval Isidor v #2780, ktorý na Tvoju otázku odpovedal. Keďže ideš cez WAP, tak ju zopakujem, "anakonda" má 2 zberače a podľa miestneho predpisu sa používa vždy zadný v smere jazdy (detto na súpravách T6A5).
Situacia z dnesneho rana, trolej 1020. Je 7,16 a uz z dialky vidim (poznavacie znamenie CD), ako sa priblizuje na Nam. oslob. ako L72.Nastupujem, 1020 si vsak meni smer a zabocujeme na Bottovu, ideme cez Roosweltovu. Priznam sa, mal som divny pocit, ked sme kluckovali pre trolej uzkymi ulickami. Na krizovatke Palackeho-Jantarova bola nehoda, odniesol si to jeden z trolejov. Sluzi ku cti vodica, ze okamzite zareagoval odklonom trasy a neodstavil to v odbocujucom pruhu krizovatky.
Tak ešte raz. Ktoré košické Ikarusy boli TROJdverové? A prečo boli trojdverové? To boli nejaké zlepence po havárke alebo nejaký import z Maďarska alebo čo?
Dopravák