Reply on: Maťo #2873:
V "novodobej histórii" (90-te roky) električkovej dopravy a ich lakovania bola "najoranžovejším" vozidlom T3SUCS #374, ktorá dlhé roky premávala sólo a prezývali sme ju "POMARANČ". Po oprave #375 po vážnej nehode (čelo má z vyradenej T3 #334/II) sa dostala do súpravy a neskôr na celej súprave vznikla celoplošná reklama ALLIANZ. Dnes nám akosi zmodrela.
![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
Diggi
Teda zakúpené boli rsp. zaradené 16.11.1992, ŠPZ KEB 24-31 a 24-36. Vyradené boli 16.12.1996
V mhd teda jazdili len 4 roky. Dôvodom bol určite aj fakt, že rok výroby bol 1983.
Ďalej Maťo tu písal, že séria 40xy - 4049 dojazdila červeno-krémová, ak som to dobre pochopil. Ja
som však chodil každé ráno spojom o 7.25 hod na L18 Ikarusom 4048. Zážitok na celý život.
Bol tmavo červený, povedal by som že až do hneda a okrem toho, že sa v ňom človek takmer sfetoval
a dymová clona bola taká väčšia než autobus bol doslova poskladný a ponitovaný z malých, možno aj
niekoľko desiatok, plechov.
No vrak na prvý pohľad.
Vladimír možno si naňho spomenieš aj Ty, keď som Ti vravel, že dostal nový lak a o 3 mesiace sa
po ňom zľahla zem.
Takže to zhrniem ja si ho pamätám ako červený a nový lak, tiež červený, dostal len 3 mesiace pred
odstavením. Evidenčné číslo bolo žlté.
ALE keďže rok výroby by mal byť 1986 a vyradený bol v 1997 nie je vylúčené, že za to obdobie bol
červeno-krémový, ak boli aj 4083 a 4084 v roku 1992.
Naviac by to aj sedelo, nakoľko v roku 1992 bol 4048 v polovici svojej aktívnej služby.
Ešte keď sme pri tých busoch.
Nevie niekto evidenčné číslo B731-ky, ktorá bola vyradená v roku 1996 a zaradená v roku 1991?
Rok výroby je 1982 !!! ŠPZ KEB 13-65.
Mohlo by ísť o 6326/II keďže pôvodnú r.v.1984 už DP v roku 1991 nemá v evidencii, ale v roku 1992 jazdí.
Nevylučujem, že pôvodná nie je v evidencii len pre to, že v tom bol vtedy bordel.
Pokiaľ Sarko dovolí tak by som zaradil do updatu vyradenú 6370 z roku 1996.