Reply on: SDF #2456:
Ano je to tym. DP sa neoplati drzat (ako hovoril p. Barbusin) tolko elektriciek, kedze je to narocne na peniaze. Dalej spominal, ze sa robi cyklus obmienania priblizne po 3 az 4 dnoch, sa vypravi to co predtym "oddychovalo" a to co jazdilo "oddychuje". S tym suvisi aj odpredaj 15ks T3.
Vladimír
Večná tisíckrát opakovaná zásada znie: Radšej jednu linku s desaťminútovým intervalom ako tri s tridsaťminútovým!
K Furči: Čo je skutočným problémom Kalinovskej a Fábryho? To, že nejde priamy spoj na stanicu? A ak by bol CP zostavený tak, že L16 a 27 by jazdili v hustom intervale a kdekoľvek na Národnej triede by bolo možné prestúpiť na L71 a 72, ktoré by tiež jazdili v hustom intervale, bol by problém vyriešený? Ja tvrdím, že áno.
K Staničnému nám.: Áno - to je celá tragédia košického plánovania. Naplánovať jednu megalomanskú stavbu a ďalších desať menších kvôli nej odrieknuť. Napokon megalomanskú stavbu ani nerealizovať.
Pritom len od roku 1995, kedy trolejbusy potiahli na námestie si mohli trolejbusy úsporami na vozkm na prípadnú preložku TR trate v prípade prestavby Staničného nám. už dávno zarobiť.
Re #2438 balky: Aha, áno - zabudol som.
Re #2441 Sarko - druhý odstavec: Áno, presne o čom píšem. Nestavajme sem trolejbus, lebo bude reko námestia. A ani tu ho nedávajme, lebo tam pôjde električka. Tam tiež trolejbus nemôže, pretože v územnom pláne je prestavba križovatky. Prejde 30 rokov a nepostavíme nič!
Re #2444 Sarko: Myslím, že podceňuješ nákladnosť výstavby tejto električkovej trate. Pár desiatok miliónov to podľa mňa nebude.