Nuž, aj ja viem o tom, že 4082 je vymenený za 6416. Otázne však je, či tá Karosa skutočne v Košiciach jazdila alebo bola dodaná do Bratislavy ešte pred zaradením do košickej premávky.
Plne súhlasím s Vladimírom, hlási sa dokonca aj večer do 22.00. Jedna B941 (nebudem menovať) má dokonca večer hlasenie zastávok len vizuálne, iba večer. Neviem teda či ide o šikovnosť vodiča, alebo majú naprogramovanú aj takúto variantu.
RW : 4083 a 4084 jazdili tuším nie viac ako 6 rokov v mhd. Pôvod autobusov musíš hľadať vo vtedajšej ČSAD Košice, odkiaľ boli odkúpené. V tej dobe bol kritický nedostatok kĺbakov. Ja osobne si pamätám Ik280 na L12, L30 atd. To boli časy . Pôvodný košický nie je ani IK280.08L #4082. Ten bol zakúpený z Bratislavy. Dokonca sa hovorí, že bol vymenený za Karosu B732, ktorá by v KE jazdila pod číslom 6416. Ale neviem to potvrdiť.
Vcera na 5222 a 5224 BUSE blblo uplne: vpredu volajako porozhadzovane porozsvecovane body, cislo linky (tma), na boku "cez Sidl. Mier". Vzadu pekne 22.
No ja zas musim DPMK pokarhat, konkretne toho cloveka, co ma na starosti vypisovanie CP pre zastavky. Opat sa podaril dobry kiks. Ak budete mat niekto cestu na Nad Jazerom - Kostol -> St. Lokomotivy, vsimnite si CP L9, je tam uvedene 06, 26, 46, vsetko poposuvane o dve minuty neskor ako ma byt. Na Dneperskej je tiez 06, 26, 46 - ale to je spravne. Z toho celeho vyplyva, ze L9 by musela byt podla toho na dvoch miestach naraz v rovnakom case . Proste ked niekto pride akurat pocitajuc as tym, ze mu pride prave L9 - uz mu prave odisiel.
Rozmyslam ci mam pisat mail do dp a spomenut toto + dalsie kiksy, ale asi by sa mi dostalo odpovede ako minule: "my o tom vieme, a verime ze sa to v blizke dobe napravi."
Asi ide len o stastie. V poslednej dobe nie a nie natrafit na bus so zapnutym hlasenim... 1ine 5219 pravidelne hlasi a 5234, kt. som spominal na disp. fore...
1) za posledné dni a týždne mám vkuse šťastie na vozidlá, ktoré riadne hlásia zastávky. Či sa takto zlepšila pracovná morálka vodičov alebo ide o náhodu neviem, ale páči sa mi to. Tak to má byť.
2) úplnou náhodou som objavil celkom novú kombináciu spojov pre cestovanie zo stanice na TU. Doteraz som využíval L2, 29 a 32 priamo, L13, 14, 16, 22, 27, 29, 71, 72 zhruba priamo alebo kombinácie niečo na NO + L7 a pod. Dnes som však celkom náhodou prišiel na možnosť využiť v sedlovej hodine L17 zo stanice s odchodom o celá 32 po zastávku Stará radnica. Cesta trvá 9 minút. Keď rýchlo prebehnete na zastávku električky, o celá 41 chytíte L7 k Technike. Super!
Oproti štandardnému BUSE sa určite menila aj číslica 2. Niektoré busy majú dvojku takú štíhlejšiu bez toľkých zaoblení. Neskôr sa začal používať pôvodný - štandardný font.
Sssamozrejme! Dúfam len, že úschovné už nie je privysoké.
Re #2387 Vladimír:
Telefonicky som dnes s 1018 prebral tie verzie BUSE, ale z hlavy vedel zatiaľ naisto povedať len toľko, že najprv menil na vonkajšom displeji len čísla 5, 6 a 9 (asi v. 2) a dodatočne len číslo 4 (asi vo v. 3). Na všetky verzie sa pozrie v práci a potom sem hodí, verím, že obsiahly "historický" príspevok. :o)
No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
RW