Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #1878:
V Kosiciach je velka vacsina revizorov zien, sice niektore su take, ze maju sily za troch chlapov. Ale su aj take a to sa mi aj stalo, nastupila postarsia pani (bola mi povedoma ale nevedel som si ju zaradit), postavil som som sa, ved starsi obcan a slusnost kaze a hovorim pani nech si sadne. Jej odpoved....... KONTROLA CESTOVNYCH DOKLADOV, Prosim ukazte mi listok, mna hodilo do sedadla a ukazal som je zames. listok. :o))
Reply on: Sarko #1881:
Podla aktualnych poctov mame 41 revizorov, staci pridelit jedneho policajta ku kazdemu a mame o preblem postarane. Najme pocas weekendov
Mna len stve, ze ak ma niekto zaludok na nasilie, tak sa zas vyhne zaplateniu pokuty a tak je tento system z mojho pohladu nefunkcny.
Reply on: Esicko #1880:

Na druhej strane, ak by bolo revízorov dostatok, vôbec by sme sa nemuseli zaoberať problematikou beztrestnosti čiernych pasažierov. Uvediem ďalší príklad, Sarajevo. Keď som tam bol v lete 1998, všade sa hemžili revízori. Nebol spoj, v ktorom som šiel, aby ma nekontrolovala aspoň jedna skupina revízorov. A nevidel som ani jedného čierneho pasažiera, a to aj napriek tomu, že v tomto vojnou zničenom meste v tom čase ešte nemal prácu takmer nikto. Čierny pasažier, aj keď si najprv myslí, že ujde pokute, nakoniec zistí, že sa vlastne nikam nedostane, pretože by sa musel presúvať, vystupovať a nastupovať doslova na každej zastávke. To by mohlo byť dostatočnou motiváciou na odradenie špekulantov. Aj keď počernejší spoluobčania sa aj tak nezlomia, nezlomná väčšina si tie cestovné doklady zaobstará.
J, plne suhlasim. Boli tam aj zabery tusim z Ostravy, ako nastupili uniformovani revizori a druhymi dverami vystupovali cierni pasazieri. V nasich podmienkach je to fakt na smiech, vstupom uniformovaneho revizora ako keby si rovno zahlasil - VSETCI BEZ PLATNEHO CESTOVNEHO DOKLADU berte sa kade lahsie!
Reply on: Esicko #1877:

Ja uniformu revízorov v Prahe schvaľujem všetkými desiatimi! Dnes chodia po svete kadejakí špekulanti. Aj falošní revízori. Úplne perfektne to majú zvládnuté v maďarskom Miškolci. Revízori tam chodia nielen v uniformách, ale pred nastúpením do vozidla, ktoré kontrolujú si musia nasadiť červenú pásku. K cestujúcim sa správajú maximálne ohľaduplne, pozdravia sa, poprosia o cestovný doklad, poďakujú a usmejú sa. Proste na úrovni. Tí naši revízori len behajú po vozidle ako splašené srnky, kričia po cestujúcich (ako na mňa dnes revízorka, že kam idem, keď som prechádzal cez KT-čko, lebo si myslela, že jej krátko po zastavení ujdem a nakoniec ma aj tak nekontrolovala), vyjadrujú sa nekultivovane a o niekoľkých košických revízoroch bezpečne viem, že sú kriminálnici a okrádajú dokonca aj cestujúcich! Takisto nechápem, ako môže robiť revízora žena (i keď hociktorá košická revízorka je schopná zbiť aj priemerného chlapa), čo je oveľa náročnejšie povolanie, ako napr. funcia vodiča A/T busu. Skôr než sa rozčúlim, si len povzdychnem, na Slovensku je to, žiaľ, tak...
Esicko: Revízor v unifomre nie je zlá vec, ak ide o krajinu kde si ľudia cestovné podstivo platia.
V našich podmienkach myslím, že hlúposť, bo by nebol zmysel revízorov mať. V BA je jedna žena revízorka a tá chodí so S-lovenským B-udovateľom S-ocializmu. Ale plánujú sa mestský policajti, keď ich bude dostatok.

Najväčšia zbraň dopravným podnikom v boji rpoti čierny pasažierom sa chystá do parlamentu a to taká, že budeš povinný ukázať revízorov OP, či iný preukaz.
Sarko, mna v L6 dnes kontrolovali revizorky, nastupili na zastavke Krajsky sud. Zrejme mali aj cierneho pasaziera, taky 30-tnik v draho vyzerajucej cerveno-ciernej vetrovke, po zastaveni a otvoreni dveri sa im vytrhol a usiel. Otazka, je praca revizora vhodna pre zeny? Dnes bol prispevok v spravach, ze revizori v Prahe po vzore inych miest, budu chodit v uniforme... Blbost jak tram. Skor by (u nas) potrebovali policajnu asistenciu.
Dnes som sa tiež vybral na jedno krátke sledovanie na L5. O 15:33 na zast. Nám. osloboditeľov v smere na Terasu pristavila 351+350 na L6. Rovnaký odchod má podľa CP aj L5, #508 sa však na zastávku dostavilo až po tom, ako sa uvoľnila zo svetelnej križovatky, o 15:34. Aj napriek tomu, že tesne pred L5 išla L6, vo vozidle sa nachádzalo 18 ľudí a 3 revízori, ktorí stihli po nasledujúcu zastávku Dom umenia skontrolovať polovicu osadenstva. Ako posledný som mal byť ja, ale revízori chceli prestúpiť do za nami idúceho spoja L7. Takže asi ani tento rok nebudem mať na revízorov "šťastie". 🙂 O 15:40 sme došli s minútovým meškaním na zastávku SOU dopravné, do vozidla pristupuje ďalší tucet ľudí. Na konečnej OC Optima zastavujeme o 15:45, avšak o 15:47 má odtiaľ odchod spoj linky č. R2z. O chvíľu aj prišla T6 #604, ktorá musela chvíľu počkať, kým prejde 508 cez úvrať. Na zastávke stojí a vrátane mňa nastupuje presne 40 ľudí. Pomer študentov ku zákazníkom Optimy je 1:3. Keď po zavretí dverí o 15:46 prešiel do predného článku, niektorí na mňa nedôverčivo zahľadeli. Pochopil som, že ide zrejme o čiernych pasažierov.
Ale tie nase 280-ky dajak nebiruju hore furču!!
Reply on: Igi #1873:
Hneď som otvoril okno, ale u nás nesneží 😞
Vonku sa nám krásne rozsnežilo. Dúfam, že nás ráno nečaká menšia "kalamita" tak ako dnes v B. Bistrici.
Nové BUSE som videl, ako inak, na #1018 na L72. Cieľ "MYSLAVA - GRUNT" mal o poznanie väčšie. Čelný transparent som si všimol úplne náhodne, bola to momentka, niečo mi nesedelo a až keď som zaostril zrak, hneď som si spomenul na 1018, ktorý ma poprosil, aby som mu dal vedieť, keď uvidím novú verziu BUSE 🙂 Jablko v tomto ohľade naozaj nepadlo ďaleko. Dokonca úplne presne. 1018, že si u Teba vodič vybavil protekčné nabitie?! '-)
Reply on: BM #1869:
Novídíš 🙂

All: Dnes som po niekoľkých týždňoch zavítal opäť do Košíc. Nenechal som si ujsť jazdu na L5, pre istotu som ju absolvoval trikrát. Ešte na stanici ma "do kolien" dostala tabuľka z Optima busu.... Potom som už realizoval spomínané jazdy. Vo všetkých troch spojoch (dopoludňajšie sedlo) cestovalo priemerne do 20 cestujúcich. Je to síce málo, ale vzhľadom na to, že všetky spomínané spoje šli buď 3 minúty po L6 alebo 12 minút po R1, dajme tomu... Osadenstvo tvorili zákazníci OC Optima a študenti ŠD TU Jedlíkova.

Nedá mi rýpnuť ešte späť - píšem to celkom pokojne, verím preto, že sa nedočkám nenávistných odpovedí. Opätovný pobyt v školskom prostredí ma priviedol k možnosti rozprávať sa so spolužiakmi bývajúcimi na Jedlíkovej. Závery sú zaujímavé - napíšem ich len tak heslovite:
1) L5 je perfektná - zvýšil sa počet spojov na stanicu.
2) Ak môžem, vždy nastupujem pri Optime - je tam síce menej spojov, ale tie mám už zafixované v hlave. Zo Stodolovej ich ide viac, ale nikdy neviem kedy a navyše treba prestupovať.
3) Či je linka spoplatnená alebo nie, je mi jedno.
4) Optima bus som nikdy neuprednostňoval pred ostatnými spojmi. Používal som ho ako spoj na stanicu. Čo prvé prišlo, do toho som sadol. Jedine ak, tak na začiatku semestra, keď sa nedal kúpiť mesačník. Keby sa dal kúpiť mesačník trebárs od 24.9., tak by som si ho kúpil, a šiel na intrák hocičím - prestupovať za 12 Sk je predsa len trochu veľa.
5) Nepoznám žiadneho spolubývajúceho, či spolužiaka alebo aspoň známeho, ktorý býva na Jedlíkovej a nemá mesačník. Ako by potom chodil do školy? 🙂
6) Zneužívanie Optima busu? V Optime nakupujem každý deň. A keby aj nie, chcem vidieť toho, kto by tento spoj nevyužil, ak by mohol. Taký neexistuje.

Ak nechcete, nemusíme už túto vec ďalej rozoberať. Ale to, čo som sa dozvedel som skrátka akosi chcel napísať aj sem.

-----

Novú verziu BUSE som nikde nevidel. Zato nehlásenie zastávok absolútnou väčšinou vozidiel hlásením zastávok vybaveným mi poriadne zdvihlo adrenalín.

Potešilo ma aj zopár jázd električkami, ktoré jazdili ozaj divoko. určitých okamihoch som sa cítil ako v Brne 🙂

Ešte k L5 - pozoroval som tie KT-čká na stanici. I keď som tušil, že jazdia a prestávkujú v pomere 1:1, chcel som veriť, že to tak v skutočnosti nebude. Ale čo som videl, to som videl. Som sklamaný - hlavne keď nie sú peniaze a cestovné pôjde hore 😞
Cca po 15:30 sa na križovatke Moldavská cesta-Dunajská stala DN. Bočne sa tu zrazili dve autá. Podľa toho, čo som si všimol, sa zdá, akoby sa nejaký nepozorný človek ponáhľal na zastávku električky Plynárne a v nepozornosti vošiel do dráhy idúceho vozidla, ktoré stočilo volant doľava a narazilo do auta prechádzajúceho vo vedľajšom cestnom pruhu. Premávka je obmedzená a tvoria sa zápchy, električky bez obmedzenia. Vyšetrovanie nehody ešte stále prebieha.
Reply on: Vladimír #1867:
Volal som prave z Majklom, takze BB nema Mielce, neviem preco som si to myslel????????????
Na linku http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=42#9363
si prečítajte, akých neuveriteľných vecí je DPMK schopný. Nový "móres", resp. portfólio služieb sa rozšírilo o nezastavovanie preplnených spojov na bežných denných a nočných linkách na zastávkach MHD, pričom je tento jav celkom legálny, neriešený a nijako nenahradzovaný náhradnými spojmi. Jednou z rozširujúcich sa "noviniek" je aj neumožnenie vystúpenia cestujúcich na želanej zastávke, čím sa DPMK, opäť legálne, stáva voči cestujúcim väzniteľom... Ešte malá poznámka, všetky zastávky v košickej MHD sú stále a bez používania systému na znamenie...
Aby v tom bolo jasne, ešte raz zhrniem:
BRATISLAVA - BUSE Blansko + 1 ks EMtest Žilina ako prezentácia
KOŠICE - BUSE Blansko
PREŠOV - R&G Mielec + niekoľko ks BUSE Blansko z minulosti + 1 ks EMtest Žilina ako prezentácia
NITRA - R&G Mielec + ak sa nymýlim , nejaké tie Mercedesovské škaredé
ŽILINA - R&G Mielec
BANSKÁ BYSTRICA - EMtest Žilina + niekoľko ks BUSE Blansko z minulosti
Reply on: J #1863:
Tá veta "Zopár kúskov má aj Bratislava a Prešov" nadväzovala na vetu predošlú a týkala sa EMtestu. Ja viem, že v BA Mielce nie sú - možno som to nenapísal dosť jasne.

Re #1864 BM: Tak to nemusím ani čakať na to, kým do tohto fóra príde Majkl, aby som Ti hneď bez akéhokoľvek pochybovania oznámil, že v BB sa žiaden displej značky R&G nenachádza. Bystrica pôvodne kupovala BUSEčká, neskôr presedlala na EMtest. Ak majkl programoval, tak programoval BUSEčká alebo EMtesty.
Reply on: Papyr #1862:
To som pisal ja - V Mihalovcoch... tu mame cipove karty od 1.1.2002 a je to EM-test. Tie tabule sa objavili s otvorenim Hyper Tesca az tot nedavno so vznikom novych liniek 8A 8B. Oproti BUSE je badatelna aj, okrem oranzoveho svietenia, odlisnost, ze nazvy zastavok upresnujuce smer cesty prechadzaju po paneli zprava dolava.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement