Reply on: J #1843:
Mňa nezaujíma, koľko sa kam investovalo. Podstatné je, ako sa ľudia vozia. Neber to v zlom, ale dosť som sa nacestoval v Košiciach a nemálo aj v Bratislave a pravdupovediac nejaké obrovské rozdiely v kultúre cestovania (ak tu myslíme len obsadenosť vozidiel) som nezaznamenal. Tak ako sa v Košiciach netlačia vždy a všade, tak ani v Bratislave, no tu aj tam sa nájdu smery, ktoré nie sú zvládnuté.Aj v Bratislave aj v Košiciach poznám vychytené smery, kde je to zúfalé a naopak trasy, kde sa vozí vzduch. Konkrétne medzi také super nabité smery, ktoré mi prichádzajú na um by som zaradil v Košiciach ťah Železničná stanica - Nám. osloboditeľov - Stará nemocnica - Železníky. V Bratislave je čírim zúfalstvom cestovať v smere Hodžovo nám. - Patrónka - Polianky - Dúbravka. V oboch prípadoch sa ľudia tlačia v špičke a častokrát aj v sedle. A jazdy naprázdno? V Košiciach napríklad L14 na Slovenskú ul. a v Bratislave som sa sám s vodičom viezol mimo špičky v L63 na Bojnickú. Záver --> Každý má čo optimalizovať.
Re #1844 Nodes: Niet Ťa čo poučovať, ovládaš to presne
Re #1846 1018: Ľem bars neviskakuj, bo ket še ftorek dovaľim do Košicoch, takoj pujdzem pohľedac tote mapki co už ľitaju z najnovšu verziju busečka, žebi som ce mohol pochvaľic abo zdžubac za ňu.
Nodes