Reply on: Sarko #1750:
Kdesi som cosi pocul, ze zvlastne tarifne opatrenia maju aj linky do USS (nastup na predne), snad aj L11 (alebo sa o tom uvazovalo?), potom akasi linka na Jahodnu, cislo som si nezapamatal... ale ta sa da povazovat za ucelovu a nepravidelnu. OK, priznavam, ze sa do KE MHD az tak nevyznam, preto radsej nebudem trusit moje dojmy, ked ich nemam nabeton overene.K tej linke: ono tie nadnarodne retazce maju snad nejako predpisane, ze musia zaistit dopravu zdarma od nejakeho doleziteho dopravneho uzlu, vacsinou sa jedna o zeleznicnu stanicu. Proste manazeri maju tuto utkvelu myslienku, ze to tak musi byt a basta. (Len v Presove to Tescu trochu s tou teoriou nevychadza, kedze je rovno pri stanici ). Ked uz sme pri tom, dnes som bol (autom) v IKEI na Zlicine. Linku Zlicin metro - TESCO - IKEA - Zlicin metro uz davno zabezpecuje firma Hotliner, ktora inak jazdi na vylukach za tramvaje a podobnych narazovych akciach, a bola preslavena svojim vovovym parkom, vacsinou z vyradenych K700 poskupovanych po roznych mestach CR, ale dnes tam jazdilo Mercedes Connecto
Sarko
No okrem toho, že máme II. a III. tarifné pásmo, si nie som vedomý nejakého iného tarifného spôsobu, okrem tej, ktorá je na L15. Ani by som to nenazýval tarifnou výnimkou, ale tarifným pásmom "0" a všade, kde by sa podarilo dohodnúť čiastočné dotovanie linky, by mohlo byť toto tarifné pásmo.
Čo sa týka poškodzovania bezplatnými linkami, myslím, že si si čiastočne odpovedal sám. DP si určite je vedomý toho, ak by odmietol bezplatnú prepravu, že OC bude hľadať iné cesty. Preto radšej zoberie na seba bremeno menšieho zla a časom môže dohodnúť iné podmienky. Napr. v podobe električkovej linky č. 5.