Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #1716:
Ktorého námestníka pre dopravu? Lenže realita je taká, že letáky do schránky používala Praha akurát tak v dobe povodní. Tak nákladný systém si trvale nemôže dovoliť ani tak bohaté mesto ako Praha. Možno by pomohlo napísať na infoplagáty veľkými písmenami SÚŤAŽ a pod to oznámenie o zmene:-).
I.
BM: No neviem čo je na Bratislvskej informovanosti dobré, bo ja som maximálne nespokojný. Ľuďom môžeš nalepiť hocijaký plagát a nikdy ho neprečítajú pokiaľ tam nie sú slová: súťaž, zadarmo, vyhrať a nXauto. sú to vyhodené peniaze lepiť takéto plagáty. Raz sa na diskus sťažoval pán čo po troch mesiacoch sa sťažoval, že v buse nebol žiaden oznam o výluke na Mostovej

Podľa slov námestníka pre dopravu by sa malo prejsť na model, ktorý využíva Praha a to letáky do schránky.
Reply on: BM #1714:

Ja teda fakt neviem... I keď je jasné, že DPMK mal tie zmeny robiť včas a ešte pred prázdninami vyhlásiť zmeny, aby si to všetci všimli už pred odchodom domov.
Reply on: Sarko #1712:
Ludia su fakt blbo informovany.
Reply on: S499.1023 #1709:

Neboj, už to tu nie je také zlé, ako bývalo. Čochvíľa budeme mať najviac KT8 s NP článkom v celej bývalej fedarácii '-)
SOU dopravné:
- 19:02, 4 minúty mešká úplne preplnené sólo T6 na linke R1
- 19:06, načas ide sólo T6 na spoji L6, ktoré je zaplnené na 50%
- 19:09, načas ide trojčlánkové KT8 na spoji L5, ktoré je zaplnené cca na 5%
Reply on: Igi #1705:
Ak myslis este na webe tak tu je spropagovana od svojej myslienky vzniku 🙂
Reply on: Igi #1705:
Je to zla informovanost cestujucich. Chyba je vsak v DPMK, lebo sa to nemedializuje tak ako by sa malo. Najlepsiu informovanost som videl asi v Bratislave.
Reply on: Sarko #1701:
V tom prípade pokladaj môj predchádzajúci príspevok v časti týkajúcej sa obojsmerných vozidiel za bezpredmetný:-).
I.
Reply on: Vladimír #1693:

Ad odpoveď J: Ako bývalý vodič môžem miestoprísažne vyhlásiť, že práca na súčasnom modernom trolejbuse nie je o nič namáhavejšia ako na tramvaji - volant utočí aj malé decko. Rozhodne je namáhavejšie na T6A5 nasádzať ohavnú redukciu na kuplovačku v prípade kuplovania napr. poruchového vozidla na trati. A najťažšia práca na antabuse (bratislavskom) je vláčenie koniev s vodou a olejom:-).
I.
Ad obojsmerné vozidlo: Tak portom nepotrebujú T6C5, stačí keď na ľavú stranu vozidla dorobia nejaké dvere, dozadu zrkadlá a jednu jazdu môže bždy vodič robiť na zadný pomocný panel:-).
I.
18:38 - SOU dopravné:
- spoj L6 mešká 2 min. a je úplne preplnený
- o 18:39 prechádza 536 na L5 s 10 cestujúcimi...
Reply on: Igi #1705:

Na každej zastávke je predsa oznam, vo vozidlách tiež a aj v OC Optima sú vyvesené veľké informačné "plachty", tak nerozumiem. Aj moja mama mi predvčerom vytkla, keď šla do Optimy, prečo som jej nepovedal, že Optima bus nejazdí. Na označníku sa pritom hompáľa veľký oznam a nikoho nenapadne si ho ani zhliadnuť.
Nechýba tu náhodou propagácia a väčšia informovanosť cestujúcej verejnosti o novej linke? I môj brat sa čudoval, čo za novú linku to jazdí!
Tak to je ne-, ne-, ne-, neuveriteľné!!! Tá časť, ktorá sa nepomestila, sa natrieskala do spoja L6, ktorý meškal 3 minúty (príchod na SOU dopravné namiesto 18:06, o 18:09) a L5 išla za ňou tiež meškajúca, lebo pred ňou stála ona L6, takže v závese šlo kapacitné KT8 (500) sotva s 20-tkou ľudí...
A je to tu!!! Pred chvíľou sa mi prevalila popod okno T6 ev.č. pravdepodobne 617 na linke R1z, ktorá bola totálne natrieskaná študentami. Chudáci, ešte asi neprišli na to, že o 12 minút im ide aj L5... Časť, ktorá sa do R1 nepomestila, možno na to príde... 🙂
Reply on: Vladimír #1693:

No časť študentov prichádza aj dnej, aj napriek skúškovému obdobiu. Zatiaľ som na L5 zvýšený výskyt nezaznamenal, príčina čoho tkvie aj v krutom košickom severáku, takže sa nikomu nechce vystrčiť ani ňufák 🙂
Reply on: S499.1023 #1691:


Zle som sa vyjadril, všetky KT8, ktoré už sú zobojsmernené (teda všetkých 19 ks), má elektromagnet aj v opačnej kabíne. Pôvodne sa uvažovalo, že pri otáčaní KT-čka po 10.000 km sa budú len premontovávať, ale pri výluke na Južnej triede, minulý rok v lete ich dostali všetky (t.j. nielen tie, ktoré jazdievali na linke W). Spomínané KT8 #523 malo len poruchu elektromagnetu, ktorá už však bola odstránená.
Reply on: J #1699:
V únii sa Ti možno vodič hrdo za garanciu 8-hodinového pracovného času poďakuje. U nás to pre neho znamená menej voľna alebo menší plat.
No u nás musela byť tiež riadna kosa, bo po Dunaji plávajú krihy. Teda neplávajú ale stoja na mieste a po krajoch je Dunaj miestami zamrznutý.

Vladimír: No veď uvidíme ako to dopadne. Ale v únii tie normy majú už teraz tak asi sa to dá zvládnuť.
? 62.169.162.213 ?

? 62.169.162.213 ?

Viete preco je Dutko taki dilinko? Ja vam poviem preco! Jemu nestaci ze mu napisali do obcianskeho preukazu ze je duti KO..T. On to totiz musi aj davat na javo!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.