Napr. v Ciernej nad Tisou som robil 3 a pol roka. Myslis si, ze po 30! rokoch cinnosti zab. zar. neodstranenie PROJEKCNYCH ZAVAD je normalne? Ked som na to spracoval ZN, tak ma prosili aby som ho nedaval... Dodnes sa tam posunove cesty od Se215 a Se216 nedaju postavit (za urcitych podmienok) a je nespravne navestenie navestidiel Sc11 a Sc11b... Ubohe... A tak by som dokazal pisat nedostatky na KAZDU JEDNU STANICU kde som robil. Zdoraznujem slovo KAZDU!
Sarko
Ďakujem za obšírny príspevok. Čo sa týka môjho príspevku, iste uznáš, že z môjho laického pohľadu sa v danej chvíli v dopravnej kancelárii zdal najdôležitejší práve vnútorný výpravca. Na mňa zapôsobil už len samotný fakt, že bol v neustálom a neustávajúcom strese a zhone. Ja si takto takúto zodpovednú prácu (všeobecne) nepredstavujem. Jedno však viem (subjektívne) naisto, ja by som takúto prácu nezvládol!
Čo sa týka zabezpečovačov, je mi jasné, že Gordikon sa s hybridmi v KE nedá porovnávať. O informačnom systéme ani nehovoriac. Ešte donedávna som chodieval do Miškolca na nostalgické výlety, kde na hlavnej stanici Tiszai Pályaudvar určený pracovník ručne prstom natáčal drevené hodinové ručičky pre odchody vlakov a vedľa nich vymieňal ošúchané a ošumelé plechové tabuľky. Dnes tam chodím závidieť všadeprítomné obrovské elektronické kryštalické tabule.