#1185 BM: Nic v zlom, ale tvoj navrh sa mi absolutne nepaci. Nezda sa ti, ze 2 linky na furcu 18 a 16 je malo? (okrem trolejbusov) .
Napr. taka linka c. 30 je v sucasnosti super (len keby zachadzala na stanicu).
No, možno som sa zle vyjadril. Nejde o pravidelný 30 min. interval, ale v čase špičky sa vykonávali zväčša dva spoje za hodinu. V apríli 1995 (teda zrejme GVD 94/95) boli odchody z KE do PO nasledovné:
12.54 Os 8718
13.27 Os 8720
13.51 Os 8722
14.45 Os 8726
15.26 Os 8728
16.00 Sp 1912
16.40 Os 8730
17.36 Os 8732
18.45 Os 8734
Vladimir, 30 minutovku nepamatam. 840-iek je len 6, vyplyvalo to z objednavky tatranskych elektriciek 425.95 ktore boli kontrahovane v pocte 14, sucastou tohto kontraktu bola aj opcia na lahke motorove vlaky, ktorych mohlo byt objednanych polovica poctu elektriciek. ZSSK objednalo 6x840.
BM --> Tak, čo? Si pripravený na rýpanie do Tvojho návrhu? Dovolím si začať na úvod týmto:
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)
Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie
Áno, ale pre mňa je zmenou k lepšiemu aj to, že namiesto ...14.55, 16.05, 16.25, 18.02... budem mať do PO ...14.54, 15.58, 17.02, 18.08..., čo je presa len o dosť pravidelnejšie.
Ach, ale kde sú tie časy, keď medzi Prešovom a Košicami bola v špičke 30-minútovka
Nechcem rýpať ale nemyslíte si, že článok typu http://dnes.zoznam.sk/clanok.cgi?id=647230 nemá čo na webe ako je www.iMHD.sk hľadať? Veď akú má spojitosť s dopravou v Košiciach?
Ja som nenapísal, že je to zlé. Vyslovil som svoj okamžitý názor. Ale myslím si , že v Ke treba úplnú zmenu linkového vedenia (Tvoju považujem za logickú) a preto Ti Prajem aby to na magistráte prešlo.
Ale nepovedal si mi prečo L51 a nie L50tkou si začal?
Nieco malo z vyrovnavacich vykonov este robia ceske 150-ky, teda jednosmerne gorily. Zvlast na vlakoch Praha-Kosice sa casto vyskytuju, najma na tych, ktore v Prerove nemenia smer jazdy, ale ho obchadzaju.
Cislovanie nie je dolezite, cisla sa daju dat vseliake. To je len formalitka. Principom je ten navrh.
Linka bola zbytocnost. najviac bola vyuzita od NO.
Nóó! Pozrel som si to narýchlo a a...
Ach tie L16 a L30. Aj L29 si myslím, že by mala ostať (do ZOO).
A chýba mi tu kedysi tradičná L50 (tá mala ísť na Furču - prečo si ňou nezačal /začal si L10 a pri exprese L51)
ESICKO: Ci by sme museli deratizovat kolaje, to neviem. Ale 840ka ide celkom prijemne. A ked su zatvorene dvere do hnacieho clanku, tak aj celkom ticho.
Papyr, je pravda, ze som argumentoval porovnanim poctu spojov do Presova s Roznavou. Mozno to vyznelo, ze som na Vladimira trochu vyskocil, zial, nebol to moj zamer a samozrejme pocinanie ZSSK nijako neobhajujem a plne suhlasim aj s Tvojimi nazormi!
Vacsina vozidiel radu 163 su kosicke, vsetky 162 su zilinske. Neviem presne, kolko 163-ok maju ZSSK, ale niekolko desiatok ich bude. Takze, ako to, ze na vychode nemame pershingy? Ako tu uz spravne niekto poznamenal, aj ostravske a prerovske nam tu jazdia
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
12.54 Os 8718
13.27 Os 8720
13.51 Os 8722
14.45 Os 8726
15.26 Os 8728
16.00 Sp 1912
16.40 Os 8730
17.36 Os 8732
18.45 Os 8734