Linkove vedenie je stavane na systeme maximalne jedneho prestupu, alebo bez prestupu. Aj to bol je jeden dovod preco som nestihal sa plno venovat stranke, ale uz sa dostavam spät. Co sa tyka este linkoveho vedenia bude coskoro zverejnene na iMHD. mozem povedat ze z velkej casti ide o MHD z intervalom 10min - 12 min v spicke a v sedle 15 - 20min , niektore linky aj 60 - 45 - 30 v sedle.
Ako so už povedal, veštec nie som.
Ale tiež ma potešil ten článok o integrovanej doprave a tiež nový návrh linkového vedenia od BM, ktorý veľmi detailne spracoval prejazdy medzi linkami a výsledok je taký, že ako som sa dopočul, Dutkovi od prekvapenia až spadla sánka. Takže máme sa na čo tešiť.
Ohľadom predaja vozidiel, je možné, že sa DP dohodol s vedením mesta a že za utŕžené peniaze kúpi zase len dopravný prostriedok.
Kiežby. Ale už samotná skutočnosť, že, ak som správne pochopil, vznikne od dopravcov nezávislý koordinátor itegrovanej dopravy, môže byť vážnym signálom, že na magistráte ešte niekto rozmýšľa.
Odporúčam vám prečítať si článok o integrovanej dooprave, odkaz na ktorý nájdete, ako obyčajne, na hlavnej stránke www.imhd.sk/ke. Je to veľmi zaujímavé, má to celkom hlavu aj pätu, len keby sa to podarilo.
Zase predavat?... Ked sa odpredavali KT8, tak tu boli info, ze peniaze za nich nedostane podnik, ale mesto, kedze DP je mestsky podnik. Teraz by uz putovali do kasy DP ci ako? A kto by ich kupil?...Netusim.
DPMK predajom vyradených T3, resp. pred ich vyradením veľa peňazí neutŕži (ak sa mu vôbec podarí nejakú električku predať). Podľa mňa budú musieť na ten jeden bus ešte aj doplatiť.
DPMK sa rozhodol riešiť nadbytok električiek (pre lepšiu predstavu, ešte v roku 1999 to bol približne dvojnásobok..). Uvedomil si, že udržiavanie takého nadbytočného počtu vozidiel v prevádzkyschopnom stave je finančne príliš náročne. Tak namiesto toho, aby zanedbávali technický stav celého vozidlového parku sa jeho rezerva odpredá a bude sa udržiavať len potrebná časť+rezerva. DP by však mal brať do úvahy aj časový faktor, pretože hranica životnosti vozidiel sa skracuje a časom sa môže stať, že bude nútený obmedzovať dopravu nie z finančných dôvodov, ale z nedostatku električiek.
V dnešnom Novom čase sú 2 články o mhd v KE. Jeden o tom, že DP chce predať 15 električiek vo verejnej súťaži a za utržené peniaze kúpiť 1 autobus,
druhý je o tom, že starostovia Poľova a asi Pereša (?) chcú zastávku na znamenie.
Článok o tom, že priamo do OC Galéria (pri Bielom dome) bude pravdepodobne premávať vlastná autobusová linka. Len doslova "tri metre" od cesty a trolejbusovej trate...
K tomu novému KTčku. Pri preprave do DP mala časť A menšie vykoľajenie - trocha sa pokrivil plech (už je to okey). Momentálne su spojené už dve časti. Zajtra sa pripája aj časť tretia.
BM