Mňa Korzár už dávnejšie zablokoval celkom a to som do diskusie dával vždy len odkaz na fotku k danej téme.
A teraz si bez opýtania berú fotky z mojej stránky oni sami.
Radšej printové médiá a TV. Tam nezmažeš, neblokneš. Staršia a stredná generácia fasbuk nepozná alebo nepoužíva, a mladí neviem nakoľko žerú demagógiu a politiku vôbec...?
co si bezmozgovy lud zvolil do cela, to aj ma... mozno by pomohlo priamo atakovat FB stranku sudruha RR https://www.facebook.com/riso.rasi/?fref=ts da sa tam prispievat a treba aspon upozornovat uploadovat aj kopirovat clanky ,aj za cenu toho ze komentare budu mazane blokovane,ze budete zbombardobvani a zminuskovani jeho miestnymi bezmozgovymi ritolizacmi, proste tak ako to robia aj ludia ako K.Labas a dalsi.. upozornovat na preslapy a chyby kde sa da.. jednoducho je potrebne zacat pichat do osieho hniezda,ak tu chceme nejake aspon nejaku nadej na zmenu.. ostat zalezeni v kute a nerobit nic nahrava presne sudruhom z vedenia mesta a dpmk.. mozno sudruhovi RR takto skor hrkne v hlave ze nieco sa robi zle..hned prvy jeho PR prispevok co tam je vychvaluje aktualny nakup elektrobusov do nebies..
Ako som nakúpil, tak predávam. Inštitút hovorcu bol zriadený práve na odrážanie nepríjemných otázok, papagáj papagájuje, iba čo má prikázané, nesmie myslieť a mať svoj názor, inak končí. No a niektorý papagáj si to skrz svoje urazené ego ešte vylepší demagogickým spojením nezmyselných vecí a ľudí dohromady a "pomsta" je vykonaná... ?
Na nepohodlné otázky sa neodpovedá, to je dnes už štandardná politika mesta. Stačí si pozrieť napr. záznam z pondelkového mestského zastupiteľstva na youtube (len pre silné povahy), tam to vyškerený primát-or voči poslancom praktikuje neustále.
To vážne? Najprv nekomunikujú, lebo sa novinári veľa pýtajú a potom totálne ignorujú, lebo si novinári hľadajú alternatívne zdroje informácií? Tak to niekomu musí byť veľmi ľúto, že sa už nedá perzekuovať za nevhodné otázky... ?
Hlavne, že si v pseudodenníku predplatia PR články. Písať sa má len pozitívne a o svetlých zajtrajškoch a majú to robiť len tí správni novinári. Niekomu musí byť smutnou za Smenou alebo Rudým právom.
Cožpak o to...
Len neviem, či je v poriadku, že XY získava možno gro podstatných informácií od šotoušov (čo mu iné ostáva) a nie od priamych zdrojov, lebo tie často odmietajú komunikovať. Nehovorím teraz o technických a iných špecifikách v MHD, potiaľ by to bolo v poriadku, novinár miestneho denníka nemôže ovládať všetko o všetkom, tak sa pýta tam, kde vedia, to je v poriadku. Ale...
A to si vraj ešte nejaká ...., ktorá má v náplni práce píár, berie ako dôvod nekomunikácie s niektorými novinármi... Grc!
No áno, lenže tento názor som už počúval vtedy, pred rokmi. Isteže sú dnes iné podmienky ako vtedy, ale podstata je, zdá sa, de facto tá istá, a to snaha spratať trolejbusku zo sveta, čo sa dnes javí pre DPMK a mesto duplom výhodné, lebo čo neexistuje o to sa netreba starať a investovať do toho, je to v zlom stave, tak je skvelá posledná šanca. Za druhé, prípadný súkromník, by to samozrejme nechcel, ale garáže s pozemkami sa šiknú, stačí cez svojich ľudí našepkávať kompetetntným ten správny názor, prípadne ho podložiť nejakými neštandartnými výhodami, ak to (nedajboh) dopadne podľa predstáv "ivestora". Prípadne zabezpečiť nesplácanie úveru za SORy a cestička je pripravená...
Reč o outsorcingu autobusov už dávnejšie tiež bola, nič nové. A najlepšie to dohodiť nejakej súkromnej firme kapitálovo napojenej na Džéjendtý. Svoje busy sem už úspešne implantovali, tak by to bolo výhodné zadarmo získať späť a ešte zarábať na outsorcingu. Servis no problem, sami sebe. Aspoň by to ostalo v rodine... Či rodine? ?
Eurobus a Bluebird (myslím, že boli v opačnom poradí) boli úplne iné prípady. Eurobus mal do podniku vstúpiť s vlastnými vozidlami, určite si každý spomína na tých pár vozov, ktoré už boli pripravené v ich garážach. Nedostali licenciu a zrejme aj vďaka mediálnemu tlaku. Bluebird mal zas dostať do správy garáže výmenou za podiel v mestskej firme. Garáže by slúžili ako dielne pre stavbu autobusov. Tam bol problém v tom, že mesto nechcelo pustiť z rúk časť súkromnej firmy, lebo to bolo riziko (žiadna minulosť novozaloženej firmy, otázne financovanie, otázny odbyt vozidiel a hlavne zrejme by musela prebehnúť súťaž aby sa preverili možnosti trhu, keďže mestský podnik by sa nemal odovzdať záujemcovi bez súťaže).
A teraz pripravovaná privatizácia bude znova o inom. Novonakúpené autobusy sa jednoducho odovzdajú súkromnej firme, ktorá ich bude spravovať a od ktorej si bude mesto objednávať prepravné výkony (električky ostanú DPMK). Preto potreba uvoľniť garáže, ktoré zaberajú trolejbusy. Navyše v súčasnom dezolátnom stave ich žiaden súkromník prevázdkovať nebude a bola by to pre autobusy vlastne konkurencia.