Už po druhý raz som natrafil na vodiča, ktorý zastavoval dobre, že nie s polovicou autobusu mimo zastávky. To je nejaký nový interný predpis pre šoférov?
tu je to podrobnejsie a cele https://kosicednes.sk/udalosti/vitaz-sutaze-na-projekt-met-2-je-z-bratislavy/? a polacek za to nemoze ze sa nik iny neprihlasil a nemaju o to zaujem, tak nech to spravi to koncorcium ked ini nechcu ale hlavne nech sa uz zacne cim skor lebo na tych zvysnych usekoch je modernizacia viac nez urgentna a velmi suri..
Z mojich pozorovaní v prvý deň premávky to BN 9.5 dá bez cúvania, ak vodič trafí správnu stopu (pričom jej poloha je taká, že v kritických miestach nesmú byť obsadené parkovacie stojiská ničím väčším ako Smart ForTwo) a EBN 11 s drobným cúvaním (kvôli blbo umiestnenej dopravnej značke).
Medzitým však došlo k drobným zmenám, takže to tam už trochu vyzerá inak.
Košická sekcia má asi ako jediná tabuľu "Najbližšie odchody", čo už je vlastne zastávková tabuľa pracujúca s časmi podľa CP (teda všetky odchody majú pri čase značku ~). Čo keby ste tam pridali odkaz na to full-screen zobrazenie, ktoré má bratislavská zastávková tabuľa?
Ani linky R a RA nie sú nosné a majú svoju farbu na ikonke, aj keď farba čiary pre túto linku je šedá. Farbu však dostali kvôli svojmu špecifickému významu (23 ako linka na letisko, R/RA ako špeciálne linky pre USS) a aby boli z diaľky odlíšiteľné od (tmavo-/svetlo-)šedých liniek.