Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jt #4494:
billboardy ani veľmi nevidieť, len škoda, že cesta ide priamo stredom fotky. Dať ju do spodnej tretiny, nech vidieť lepšie aj horizont a hneď je z toho krajšia krajinka ( alebo naopak - do hornej tretiny fotky a nech vyniknú stromy v popredí ). Ale určite ide o jednu z podarenejších fotiek v galérii.
Dnes jeden z najlepších fotoupdateov. Tá Sečovská sa podarila, len škoda tých billboardov vedľa rozprávkovej cesty.
Reply on: RDZ 50 #4492:
V podstate sa ani rušiť nemusel, pokiaľ sa nemenili (alebo iba rušili) linky premávajúce medzi areálom závodu a prekladiskom.
Reply on: jt #4491:
Už len nájsť v databáze, ktorým príkazom DN sa zrušil tento 4/2000... ?
Reply on: RDZ 50 #4490:
Tak nakoniec to uzavretie na trvalo, trvalé nebolo.
Reply on: Peter55 #4488:
bázmeg to neska generácia 199x ťa da dole ohledne vozparku 70tých rokov jak hovado. Nič... Sarko začína mať vážnu konkurenciu... ? ? ?

Niečo pre pamätníkov:



Dopravný podnik mesta Košice, a. s.
Dopravný úsek

Služobný príkaz DN č. 4/2000

Rozhodnutím VSŽ, a. s. je od 7. 3. 2000 je natrvalo uzavretá vrátnica VSŽ č. 4. Výnimku na prejazd touto vrátnicou budú mať len autobusy vykonávajúce pre VSŽ, a. s. tieto spoje:
a) VA - SÚDZ - Skleníky - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 CPR - PHV a späť;
b) VA - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;
c) VA - Valcovňa - OD 3 - SÚDZ - Skleníky - Haniska, železničná doprava - Haniska, podjazdy - Stavadlo 2 - CPR - PHV a späť;

Presuny z vnútropodnikových zastávok VSŽ: „Doprava“, „Korad“, „Modeláreň“, „Mostáreň“, „Mostá-reň, rázcestie“, „Relimex“, „Remíza“, „Rúrovňa 2“, „SÚDZ“, „Zlieváreň, AB“, „Zlieváreň kokíl“, „Zlieváreň tvaro-vaných odliatkov“ do Košíc a naopak sa budú vykonávať cez vrátnice č. 3 alebo č. 2.

K tejto zmene budú vydané nové služobné cestovné poriadky všetkých dotknutých služieb.

Týmto príkazom sa ruší platnosť služobného príkazu DN č. 63/99.

Košice 25. 2. 2000
Ing. Arpád S c h w a r t z
dopravný námestník
Reply on: Peter55 #4488:
ved sa to tu na fore (aj na inych forach) uz x-krat rozoberalo, ved len skus dat vyhladavat "229+298" a myslim ze by si nasiel dost prispevkov na to, aby si to dokazal takto "znalecky" spisat ?
Reply on: Dispecer #4487:
Dyk jaky suverenny znalec ?
Ja neviem, čo riešite, z fotiek je jasné, že havarovali T3 - jky, resp. T3CS #229 + T3 #298. Neboli to žiadne T2 - jky s čelami T3 a pod.

----------------------------------------------------------------------

T2 #229 v roku 1976, keď na jej papieroch už bola "náhradná skriňa" T3CS, dostala papiere inej T2 a bola prečíslovaná na #100, pričom dostala iba čelá T3 a slúžila na ako cvičné vozidlo.

T3CS #229 prišla do KE v roku 1976 ako "náhradná skriňa". O dva roky na to bola "účastníkom" tej tragickej nehody 30.10.1978. Po nehode bola zlikvidovaná a zošrotovaná. (Viac o tom, ako to bolo s jej papiermi o pár riadkov nižšie.)

T3SU #229/II prišla do KE až v roku 1980, t. j. rok po nehode. Taktiež to bola kompletná električka, iba dostala papiere po T3CS #229. A tak jazdila až do 1999.

T3 #298 ako nová prišla v roku 1964. V súprave s T3CS #229 bola tou tragickou 6 - tkou, čo havarovala 30.10.1978. Po nehode bola opravená a stal sa z nej merací vozeň #101 a DP slúžila až do roku 1999.

T3SU #298/II prišla spoločne s T3SU #229/II v roku 1980 a rovnako ako ona dostala papiere po "menovcovi" T3 #298. Sa mi marí, že rovnako ako T3SU #229/II dojazdila v roku 1999 a že dokonca jazdili spolu v súprave.

----------------------------------------------------------------------

Pokiaľ viem, tak T3CS (napr. aj #229), teda papierovo "náhradné skrine", boli kompletné električky s papiermi pôvodných T2. V nich boli zapísané ako rekonštrukcie električiek T2, rovnako ako v Bratislave.

----------------------------------------------------------------------

Hoci už nejaký ten mesiac mám katalóg na starosti, električkami som sa doteraz ešte veľmi nezaoberal, preto nevylučujem, že tam môžu byť nejaké chyby, ale aj na ne príde. ?
AutobusovyManik

AutobusovyManik

Prinášam k tejto diskusii dve fotografie ripnute z Markízy. Ja neviem velmi rozoznať briky ale podľa mňa sú tam charakteristické znaky T3.
http://i45.tinypic.com/ok6emr.jpg
http://i50.tinypic.com/2en2igw.jpg
Reply on: Nodes #4484:
Máš pravdu, pomýlil som si ju s 224-kou.
Reply on: 5211_2 #4483:
Nebolo to nahodou skolske vozidlo? Velmi dobre sa na nu pamatam.
Ja viem tak, že náhradné skrine boli kompletné električky akurát bez TP, ktorý dostali z pôvodných vozňov. Pôvodná T2 229 jazdila ešte do roku ?1990? ako koľajový brus.
Reply on: jt #4481:
No tak neviem aku vyzbroj tam dali, to bude dilema, ale tento katalog a info na tomto webe nie su iste polovica su JPP.
Podľa tunajšieho katalógu bola nahradená iba skriňa. Takže by to mala byť Tatra T2 so skriňou T3.
Reply on: 5 #4479:
To je pravda. Technicky vzaté, Štúrova ulica uzavretá bude z Námestia osloboditeľov.
Reply on: jt #4478:
Štúrova ulica začína až od križovatky s Hlavnou. Takže Štúrovej ulice sa táto uzávierka nedotkne.
Vodičov čaká dvojtýždňová čiastočná uzávierka na Štúrovej ulici
http://korzar.sme.sk/c/5272135/vodicov-caka-dvojtyzdnova-ciastocna-uzavierka-na-sturovej-ulici.html

Že ja som si nevšimol tú postavenú, rozšírenú cestu s dopravou presmerovanou na juh námestia...
Reply on: tbus #4476:
No to, že mame dosť 732 som myslel tak, že su rôzne ND ešte, od maličkosti až po karoseriu.
Reply on: Peter55 #4475:
to hej, ale klebetilo sa prave o nej, kedze je to asi najzachovalejsia B732 v kosiciach aj okoli... na druhej strane som sa potesil ze neskoncila v srote, a asi tak skoro ani neskonci. Neoemtestovany bus v DPMK je predsa unikat ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.