Citácia: Keby všetci pracujúci používali k jazde do práce a za zábavou individuálne dopravné prostriedky, nestačila by vôbec plocha mesta na prevádzku a parkovanie a nastalo by úplné ochromenie dopravy. To nieje možné v naších mestách pripustit. Je za potrebné PREFEROVAŤ a CHRÁNIŤ mestskú hromadnú dopravu a to nielen v prevádzke, ale aj vo výstavbe. (TRAMVAJE, PRAHA, 1968) ....... Drží sa toho vôbec po 42 rokoch niekto?? ? ? ?
porovnaj si predný nárazník... očividne je vyšší, čiže aj celý spodný pás je už na pohľad vyšší ako u našich 435... a s tým lakom, každý prototyp mal nejaký iný lak, a myslím že sa košice inšpirovali práve týmto, preto tá zhoda
po troch sekundach hladania na Googli som nasiel http://karosidesign.com/ tam je velky zoznam prototypov ikarusov radu 400 a medzi nimi aj spominany 438
Vie niekto niečo o tomto? http://www.freeweb.hu/buszok/438-2.jpg
Podľa stránky kde to bolo to vraj bol Ikarus 438, ale toto je skôr 435... Má to košický náter, hoci to má hranaté okná, ktoré mali iba v BA... Chystali sa pre Košice ešte ďalšie dodávky Ikarusov rady 400, okrem 415 a 435.18D? ?
pre začiatok by myslím stačili automaty na zastavkach vo vacsom mnozstve ako 1 automat na 10000 obyvatelov a až potom nejake specialne vydobytky moderej techniky
No, ak mám pravdu povedať, radšej by som bol, keby sa tie hotspoty nachádzali vo vozidlách... Ale obávam sa, že by to ešte viac zaťažilo elektrické obvody v nich... ?
viacmenej suhlasim s prvym prispevkom v diskusii... (driv bych to mozna vyuzil, ale ted mi prijde pohodlnejsi pouzivat UMTS,....) je to zbytocnost a vyuzije to asi najviac ten kto byva blizko zastavky a chyti signal aj doma
tbus