1. Jazdná doba vedľa názvov zastávok počíta s prejazdom cez "odbočky" - ukončenie spojov na NO, resp. cez Rušňové depo, preto sa to trochu nezmyselne sčíta v ďalšom priebehu. V reáli je úsek NO-Krajský súd samozrejme 3 minúty - časy spojov sú správne.
2. Tieto spoje nezastavujú na bežnej zastávke pri Hornbachu, ale na Popradskej (zachádzajú na Stodolovu a pokračujú cez Bardejovskú) - je otázne, či má zmysel uvádzať ich v odchodoch z riadnej zastávky.
3. Tiež vec názoru - poznámky vzťahujúce sa k predošlej trase spoja v podstate nemajú prečo cestujúceho zaujímať a aj zbytočne mätú (iste, teoreticky sú situácie kedy sa hodia)
a napokon čerešnička na záver - všímajte si, ako ide spoj s odchodom o 7:09 zo zastávky Ulica svätého Ladislava ( ktorý na nej podľa CP začína - http://imhd.sk/ke/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!020l-03&x=104857623565 ) :
Ulica Sv. Ladislava 7:09
Darg. hrdinov - MiÚ 7:06
Sečovská 7:02
SOŠ železničná 7:01
Palackého 7:00
Nám. osloboditeľov 6:58
Krajský súd vynecháva
Moldavská, obchodné centrá vynecháva
Pereš, vodojem vynecháva
SOŠ automobilová 6:53
Perešská 6:29
Revúcka 6:30
Haburská 6:32
Pereš 6:34 - odtiaľ už nie je spoj v CP označený žiadnou vysvetlivkou
http://tinyurl.com/yd4htx6 Je to medzi Ondavskou, kade jazdí MHD okolo nemocnice a Československej armády. Central park mal byť na trojuholníku Ondavská - Belanská - Ondavská (prístupová cesta).
No náhodou je to dosť presné. Vidíš, že je to na Ondavskej, ďalšia paralelná cesta je v podstate až dolu - ČSA. Akurát tam zasahujú nejaké ulice, inak je celé vyznačené územie nezastavané a Penta to plánuje zmeniť.
Vie. Napísal to isidor, len doplním, že Letterstone ohlásila výstavbu lokality Central Park v čase, keď nemala vykúpené všetky pozemky. Penta vlastnila taktiež pozemky pri nemocnici, avšak tie nekolidovali so zamýšľaným Central Parkom. Napriek tomu ale firma prepojená s Pentou odkúpila pozemok v blízkostí garáží na Idanskej skôr ako Letterstone a oplotila ho. Odvtedy ho až doteraz stráži SBS. Keď si pospájame prepojenie s Pentou, to, že tá vlastní ostatné pozemky okolo nemocnice a to, že iba stráženie maličkej parcely, na ktorú sa vojde iba maringotka presiahlo hodnotu pozemku, tak nie je ťažké sa dovtípiť o čo ide.
Peter55, redburger: Penta zverejnila predbežný zámer na pozemku VŠA postaviť zábavno-nákupné centrum za vyše 112 miliónov eur (Aupark má predbežný rozpočet 93 miliónov) a na Terase v blízkosti nemocnice obytnú zónu za 91 miliónov eur. Viac tu: http://www.pentainvestments.com/sk/projekty1.html
A rovno predbehnem prípadnú pripomienku na VŠA - nie, tento pozemok už nie je viazaný na športové a rekreačné využitie.
Dobre, že si postol, aspoň mám čo čítať ?
Re #4031 jt: Nože daj link na ten projekt, čo sa bude realizovať. Sám si pamätám, že bolo viac variant, ale ani z jednej som nebol nejako zhrozený.
Isidor
1. Jazdná doba vedľa názvov zastávok počíta s prejazdom cez "odbočky" - ukončenie spojov na NO, resp. cez Rušňové depo, preto sa to trochu nezmyselne sčíta v ďalšom priebehu. V reáli je úsek NO-Krajský súd samozrejme 3 minúty - časy spojov sú správne.
2. Tieto spoje nezastavujú na bežnej zastávke pri Hornbachu, ale na Popradskej (zachádzajú na Stodolovu a pokračujú cez Bardejovskú) - je otázne, či má zmysel uvádzať ich v odchodoch z riadnej zastávky.
3. Tiež vec názoru - poznámky vzťahujúce sa k predošlej trase spoja v podstate nemajú prečo cestujúceho zaujímať a aj zbytočne mätú (iste, teoreticky sú situácie kedy sa hodia)