ja si myslím, že v civilizovanej republioke by takáto otázka asi napadla iba nejakého komika, alebo apokaliptického vizionára. Žiaľ, u nás je na mieste. ?
Inak, mám ešte takú extrémne hypotetickú otázku... ? Ak by bol spoplatnený úsek, cez ktorý je vybudovaná trolejbusová trať, trolejbusy prechádzajúce týmto úsekom by museli platiť mýto? Ako je definované vozidlo platiace mýto v zákone? Iba hmotnosťou, alebo ešte aj nejako inak?
Nedá sa mi nesmiať nad všetkým, čo sa deje na Slovensku :
1. policajti najprv nútili vodičov kamiónov pod hrozbou odobratia vodičákov, aby neprechádzali Bratislavou, ale aby išli inou náhradnou cestou;
2. potom ich neoprávnene zablokovali na Rožňavskej ulici v Bratislave;
3. napokon DPB ide podávať trestné oznámenie na kamionistov ( http://bratislava.sme.sk/c/5181781/dopravny-podnik-zvazuje-podanie-trestneho-oznamenia-na-dopravcov.html ).
Kde to žijeme? Ani v Kocúrkove nemajú toľko srandy. Prečo nepodáva Záhradník trestné oznámenie na policajtov, ktorí držia kamióny priamo na trase MHD
Síce to tu už bolo, ale toto je priam svetový unikát hodný takejto banánovej republiky, akou Slovensko je. Proste demencia a debilizmus najhrubšieho zrna.
Jazdila niekedy linka 30 po trase Lingov - Tr. L. Svobodu - Prešovská cesta - Palackého - Jantárova - Námestie Osloboditeľov? Tak cca. 1995 - 2000? Prípadne mohol by mi niekto napísať vývoj trás linky 30 od vzniku až po 2.8.2008? Ďakujem. ?
Peter55
http://www.youtube.com/watch?v=Ohek-Ods3Kg&feature=player_embedded#