AD:
Doplniť info o tragických nehodách 3505 (KVP, 2004) a 6262/II (Exnárova, 2006).
Pri 6028 poznámku o dielenskom vozidle (tuším pre TD dokonca, červenobiely náter s nápismi).
TD:
1013 - doplniť CVR Rádio Flash,
1003 - myslím, že to bol on, ktorý mal ešte pred žltou Regínou veľmi peknú tmavomodrú CVR na poisťovňu Uniqa (toto mi ešte prosím niekto pre istotu povrďte ? ).
k tým T6.. súprav bolo 8? Potom keď sa pridali tie tri súpravy bolo súprav 11. Do 1/2009 sme mali však 10 súprav T6. Ktorá súprava vtedy ešte existovala? 626+627?
- T3 #101 a 112 by sa mohlo opraviť,že rekonštruované na MERACÍ resp. BRÚSIACI VOZ boli v roku 2000,nie 1999.
- T3 #400 CVR 7days Croissant od 4/2009 do 10/2009
- T3 #403 tiež mala reklamu Nescafé (chýba info ako pri 402)
- T3 #392,393,404 a 405 CVR HORNBACH od 2006 do 5/2009
- T3 #410 CVR Labaš do 5/2009
- T3 #417 a 418 - CVR Indulona od 3/2007 do 4/2009
- T3 #419 od 2009 do 7/2009
- T3 #421 nosila reklamu Brigádnici od roku 2005 do 7/2009.
- KT8D5 #500 mala dosadené EM-Test displeje júni 2009,nie v júli 2009.
- KT8D5 #536 CVR Rapid od 2/2009
- T6 #616 CVR Bigmedia od 1/2009
Ku katalógu (čo tam ešte nie je):
T3: V roku 2000 jazdila súprava 358+339 (odkedy neviem), až do odstavenia 339 (asi 2002). Až potom bola 358 zapojená za 360 ako B. 360 jazdila dovtedy niekoľko rokov sólo.
V poznámkach ešte mám, že okolo roku 2000 mali CVR alebo pozostatky po CVR aj 349, 406 a 413. Možno si niekto spomenie, aké...
T6: Okolo roku 2000 sme mali len 8 súprav 2xT6. V tom čase premávali 600, 601, 608, 609, 628 a 629 ako sólo.
380 - linka 3, trhanársky voz vymazať
382 - linka 4, (partia z odstavenej 367)trhanara tiež môžeš vymazať - to krátko bolo...
417, 418 SP 2008, unifikácia, dopyt. (teda aspoň dúfam že to bolo v rámci SP)
610 - počul som čosi že linka 6
622 - nepridelený voz pokiaľ viem...
rad by som vas poprosil o poskytnutie starych materialov DPMK a historickych fotografii. Ak mate fotografie z archivu DPMK, pripadne kontakt na ludi, ktori ich maju, bude skvele, ak uzru svetlo sveta v digitalnej podobe. Je vseobecne zname, ze fotografie archivu DPMK maju koluju medzi "mhd maniakmi" a uz davno nie su v archive. Ak mate zaujem o zdigitalnenu podobu, ozvite sa na dimi.imhd@gmail.com . Vsetkym zaujemcom budu fotografie (aj ked patria do archivu DPMK) vratene a naskenovanu podobu odovzdam majitelom na digitalnom nosici. Ide hlavne o to, aby sa co najviac materialu, aspon v digitalnej podobe dostalo naspat do archivu a aby mohli byt v buducnosti opat pouzite v materialoch DPMK.
Diky
Mimochodom, tu na OFF TOPIC forum mozete napisat aj nezrovnalosti autobusov a ich realnemu stavu voci katalogu IMHD, aby som to opat zrovnal. Dik
Dimi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
RDZ 50
sólo vozy: 345, 349, 354, 359(GO), 360, 361(GO), 366, 367, 370, 371, 600, 601, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 612, 613, 616, 617, 626, 627, 628, 629.
dvojičky: 338+337, 344+340, 348+347, 356+357, 358+339, 362+363, 364+365, 369+368, 372+373 až 423+424, 602+603, 610+611, 614+615, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625.
trojičky: 341+342+343, 351+350+352.
KT8D5: 500, 501, 502, 508, 509, 511, 512, 513, 517, 518, 519, 521, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538
KT8D5 schopné obojsmernej prevádzky: 500, 501, 509, 513, 531, 534, 535, 538.
odstavené vozy: 336, 346, 353, 355, 414, 504, 515, 523.
? ?