Aký treskot? Ty si ešte asi nevidel odhlučnenú trať, ktorá by bola v prípade prevádzkovania ED na Hlavnej podmienkou! O vozy sa tu podnik, vzhľadom na možnosti, taktiež stará solídne. Na novej trati je udržiavaná, hoci aj stará električka, takmer nehlučná. Ale to by si musel poznať aj nejaké iné trate, ako košické.
Do lesa mam isť na kavu alebo ine "občerstvenie"? ? Zato, že je to centrum tam musia hrkotať T3-ky? ? Ďakujem pekne ak mam sedieť niekde v letnej zahrade a počuvať ten treksot ?
Ale načo? Len aby sme si mohli povedať JEEEEEJ MAME TU ELEKTRIČKU SUPER, teraz už naša ctena MHD nie je ukrivdená.
Opakujem, že centrum nie je take veľke aby som tam potreboval električku. Je to zbytočnosť ktoru potrebuju mať iba "šotouši". ?
Normálny človek sa nejde poprechádzať ani si oddýchnuť do centra mesta, ktoré býva zvyčajne najrušnejšie. Veď je to stred mesta, miesto, kde to má žiť, kde je najviac ľudí. Niekto si to asi mýli s parkom a lesom, lebo ak si niekto chce oddýchnuť, prechádzať sa, tak väčšinu by napadli tieto miesta. A nie downtown. ?
To hovori ten pravi ? Ne že by ma to trhalo ale trochu blbo použite slovo. Ak niekd epremavam tak stamaď chodim častejše ako raz, vtedy stamaď prechadzam ?
Ad bod 1. Na hlavnu si chodia ľudia posedieť v kľude porozpravať a prejsť a nemam pocit, že im tam chyba treskot a buchot košickych vrakov každych 10 minut alebo koľko. Električka by vchadzala od NMM a už by som ju citil a počul pri Hiltone ? ?
"Dôvodom bola dopravná nehoda nákladného automobilu značky Tatra, ktorému sa za jazdy z nezistených príčin vysunulo hydraulické rameno, keď premávalo po cestnej komunikácii od Staničného námestia na križovatku pri Jakabovom paláci..."
Koľko krát stamaď prešlo a buchlo do tej lampy? ? Premavalo by som nahradil slovom prechadzalo ?
Brno - Masarykova zo smeru nám. Svobody, ulica k hlavnej železničnej stanici, určite ňou prejde viac peších za deň ako po košickej Hlavnej, a má šírku necelých 10 metrov. Teraz počas konania vianočných trhov je na električkovej doprave v čase 15,30 - 19,00 výluka. Keď sa chce, všetko sa dá. V Brne by nikoho nenapadlo túto električkovú trať zo stanice do centra mesta zrušiť. Hoci tam jazdí iba jedna linka - č.4, súbežne s touto ulicou sú vedené trate cez Šilingrovo námestie a Janáčkovo divadlo, ďalších 6 liniek šaliny. Tiež je tam pešia dostupnosť, ale tam sa k MHD stavajú inak ako v Košiciach. A takých príkladov je v Európe plno.
keď as postaví Aupar, tak všetko, čo pôjde zo stanice pôjde na NO pešou zónou a dovolím si tvrdiť, že koncentrácia ľudí tam bude minimálne taká, ako na Hlavnej .
Na ostatne budem reagovať večer... Ale k tomu či ind enehrozia kolizie - neviem o tom, že by niekde v KE jazdili električky križom cez pešiu zonu s takou koncentraciou ľudi ako na Hlavnej.
redburger