You have to send it to the webmaster (address provided in the bottom of the page) and he will either approve it and place it in the gallery or disapprove and not place .
Zdá sa, že bez veľkých fanfár Antik do appky SmartWay pridal aj zastávkové CP (pri kliknutí na zastávku na mape) aj polohu vozidiel (pri kliknutí na vozidlo na mape).
Jedno vysvetlenie pre mňa je marketing jednotlivých služieb vo vozidlách MHD a ich okolí. Aktuálne okrem zadných skiel niektorých autobusov o existencii Ubianu v košickej MHD niet dôkazu... Hopin celkom rozumne stavil na vysačky vo vozidlách ako aj internetovú kampaň a Antik je viditeľný vďaka tým veľkým 2D kódom pri každých dverách, takže očakávam, že bude na tom minimálne podobne ako Hopin.
"Ale napríklad taký Bolt sa mi vidí nepružný, ešte stále neopravili ani len svetlá svojich kolobežiek, aby neoslňovali a na to sa sťažujú mnohí."
Tak, Bolt z povahy veci zrejme nebude prerábať kolobežky, ale pripomienky zapracuje pri vývoji ďalšej generácie kolobežiek. Otázka je len, kedy sa tá dostane do Košíc...
P. S. Antikácke kolobežky sú čo sa týka osvetlenia opačný extrém - keď sa ocitne kolobežka kolmo na dvere vodiča / jeho spolujazca, tak ho parádne oslní.
V súvislosti s predajom lístkov cez aplikácie je zaujímavé porovnať si zmluvy s tromi poskytovateľmi a hlavne ich provízie za predaj.
1. Hopin - 5,9% z ceny lístka, najmenej 199€ bez DPH mesačne
2. Ubian - 5,7% z ceny lístka, najmenej 200€ bez DPH mesačne
3. Antik - 5,9% z ceny lístka, bez minimálnej sumy
Zatiaľ posledný zúčtovaný mesiac bol august, Hopin podľa faktúry predal 12488 lístkov, za čo si vyúčtoval províziu 739,55€. Ubian nebol taký úspešný, takže dostal len tých minimálnych 240€.
Ja si k tomu myslím, že
1. časť z tých nápadov je z Číny, kde má Igor Kolla (zakladateľ Antiku) v súčasnosti druhý domov a kde toto fičí možno už 15 rokov (+HongKong, +Taiwan), kde ide cez bezkontaktné karty a QR kódy obrovská časť verejných služieb - vo zvyšku sveta oproti nim ako keby sme spali. V Korzári aj hovoril, že veľa z nápadov inteligentných miest čerpá odtiaľ.
2. tieto veci sa museli začať pripravovať a technicky vyvíjať tak s 1-ročným predstihom, tak možno otázka v dotazníku je už iba čerešnička na torte. Uvidíme, ako teraz zareagujú ostatní. Ale napríklad taký Bolt sa mi vidí nepružný, ešte stále neopravili ani len svetlá svojich kolobežiek, aby neoslňovali a na to sa sťažujú mnohí.
3. ako vieme, optika Antiku ide po trakčných stožiaroch električiek už celé roky, takže spolupráca tam bude možno pomerne dobrá a asi aj Antik reaguje pružne - zažil som raz pred 20 rokmi p. Kollu osobne a videl som, ako dokáže rýchlo tvoriť riešenia a hľadať, ako sa čo dá a nie nedá - to sa u ľudí tak často nevidí
tak aj v tom dotazníku mesta ohľadom dopravy tam bola otázka či by vyhovovalo ľuďom ak by bola pri kúpe lístka na mhd aj nejaká možnosť zľavy na využívanie zdieľaných služieb, čiže som očakával že pôjdu týmto smerom. A už skôr malo dp a antik vzájomné reklamy na svoje služby
Antik dnes vložil do svojej appky SmartWay nákup lístkov DPMK. Za každý lístok používateľovi pripočíta aj +5 minút (bonus) pre jazdu na bicykloch, kolobežkách, skútroch alebo na požičanie powerbaniek.
Je tam jedna zaujímavosť: lístok zakúpený zvolením v appke začne platiť po 90 sekundách, ale lístok zakúpený cez QR kód pri dverách vozidla začne platiť ihneď.
Narozdiel od iných predajcov, lístky sa tu kupujú z vopred nabitého kreditu v appke, z ktorého sa tiež kupujú aj ich ostatné služby a permanentky.
Nákupy zľavnených lístkov alebo rodinného lístka sú spočiatku zablokované a aplikácia ich umožní kupovať až po odblokovaní QR kódom nasnímaným v zákazníckej zóne webu DPMK.
Naraz je možné mať platných najviac 40 lístkov u jedného používateľa (napríklad ak cestuje skupina a jeden kupuje ostatným).
Appka upozorňuje pred vypršaním platnosti lístka.
Appka funguje aj pre nových používateľov, nie je potrebné byť existujúcim zákazníkom Antiku alebo používateľom ich zdieľaných služieb.
Je dobré si pamätať svoje meno a heslo, lebo niekedy ho žiaľ appka zabudne a pýta ho znovu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
Bol som tam v r. 2015, jazdili len tri tb linky 90,91,92, 93 bola autobusová. A tie staré tb už vobec nejazdili. jazdili modernejšie tieto /VanHool, Irisbus/
https://www.cs-dopravak.cz/2020-2-19-filobus-filobus-filobus/
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ATM_2005_Irisbus_Cristalis_405_Via_Antonio_Stradivari_3.jpg
U tramvají "Peter Witt" mi nesedí počet (150) . Už v r. 2015 bolo prevádzkovaných len niečo medzi 100 - 120 ks. Každý rok ide várka týchto vozov do San Francisca.