No, povedzme že to nebolo prvýkrát, doteraz sa však podarilo nejakým spôsobom vysvetliť si tie dôvody a nájsť také riešenie, že s tým bol tom393 spokojný.
Tu sa to zdalo byť celkom bez udania dôvodu – iba že by ste ešte komunikovali niekde na pozadí.
Dávam sem odkaz na video o dynamických svetelných plánoch križovatiek v Prahe, ktorých riadiaca logika je niekde inde než u nejakých preferencií namontovaných v 90. rokoch, ktoré dodnes používajú iba najjednoduchšiu možnú preferenčnú logiku. https://tv.idnes.cz/domaci/tajemstvi-semafory-auto-mhd-triky-zelena.V200311_125052_idnestv_smls
(Trochu bulvárny nadpis si nevšímajte, nejedná sa o odborný časopis, tak potrebujú zaujať. Ale video je spravené nadpriemerne dobre.)
Ja som sa tým celým snažil poukázať na fakt, že autor tých zopár fotiek (615) úplne dobrovoľne nahral na imhd, a hoci mu nebolo nijakým spôsobom ublížené, po krátkom čase ich požaduje zase vymazať, čím utrpia jedine návštevníci. Chodíme kade-tade po internete, vypisujeme, ako imhd padá dolu vodou, robíme cirkus okolo fotiek, ohľadom ktorých posielame odkazy cez tretie osoby, ale zároveň pravidelne prispevame do dispečerského fóra. Každopádne, rešpektujem vôľu autora, tak, ako ich dobrovoľne nahral, tak ich má právo aj všetky vymazať, takže všetky fotky sú už preč.
A bod 3.6.1 si vynechal zámerne?
3.6.1. vyhlasuje, že je vlastníkom autorských práv k Materiálu používateľa alebo je oprávnený používať Materiál používateľa na účely uvedené v nasledujúcich bodoch.
3.6.2 a 3.6.3 sa píše len súhlas s použitím na webe alebo propagáciu ale nie o tom, že príde o vlastnické práva a že sú majetkom webového portálu. Stále sú jeho a pokiaľ viem, nekúpili ste si ich od neho.
Podmienky používania imhd.sk
3.6. Používateľ v prípade pridania fotografie, obrázku alebo iného materiálu (ďalej len Materiál používateľa)
3.6.2. súhlasí s použitím Materiálu používateľa na Webovom portáli,
3.6.3. súhlasí s prípadným poskytnutím Materiálu používateľa tretej strane na účely propagácie verejnej osobnej dopravy.
Som realne zvedavy, lebo mne ako cestujucemu sa viac paci nemat obmedzenia na ceste do prace. Menila sa vyhybka z obratiska pri Hranecniku. Doteraz sa tam jazdilo krokom a dnes sme tamad presli myslim normalne 15km/h.
A ja ako vodič s trojročnými skúsenosťami s jazdením "lokalkou" v Ostrave by som ti vedel povedať tristo dôvodov, prečo by sa to tak robiť nemalo, koľko komplikácií to prináša a ako dlho vydrží zvar koľaje zváranej za plnej prevádzky.
Som zástanca toho názoru, že je lepšia týždňová úplná výluka s dokončením všetkého, než práca chvatná a následne mesačné jazdenie 10-kilometrovou rýchlosťou cez "práce na trati", ako to bolo napríklad na Závodní pred pár mesiacmi..
Porozpravam vam rozpravku o vyluke v oceliarenskom meste s cca 300 tisic obyvatelmi: Bolo treba opravit a vymenit vyhybku na jednej z najdolezitejsich trati v meste V piatok za plnej prevadzky sa vyrezaval asfalt a pripravovalo miesto. V sobotu a nedelu vyluka vymenil sa spodok a kolaje a v pondelok za plnej prevadzky sa robili dokoncovacie prace. V Kosiciach nemozne. Bolo to v Ostrave.
"Vodič prehlásil, že je nevinný, pretože si nevšimol, že dodávka zastavila" - to je ako verejné vyhlásenie, že je "ještě větší blbec, než jsme doufali".
mi.v
Tipovacia súťaž: v ktorom roku budú mať Košice proti hrotu 60 km/h (aspoň na rýchlodráhe) tak ako už funguje v Brne? https://www.youtube.com/watch?v=8f5b6ajBYXw&t=80
Môj tip je 2036.