Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: myslavcan #10759:
za koľko na naposledy kupoval kĺbák, stredný bus, krátky bus a baterkáč? ak to máte spísané niekde pokope...
Reply on: 110mat110 #10757:
No za 7 miliónov toho veľa nenahradia. Ak by sme približne počítali s cenami z predchádzajúcich súťaží, tak to vychádza asi na 10 baterkáčov a 10 klbákov...
Reply on: 110mat110 #10757:
Solarisy, Tedomy.
Reply on: afeno #10755:
Co mozeme vyradit? Citelisy? Tedomy?
Reply on: afeno #10755:
V kravínoch JZD Libchavy sa môžu pustiť do práce.
"Neznamená to, že mávnutím kouzelného proutku zmizí všechny autobusy s naftovými motory. Není to ani účelem, je to pouze začátek postupného vyrovnávání poměru elektrických vozidel s ostatními, mezi ty musíme však počítat i tramvaje a trolejbusy."

Na zamyslenie.
Obsah článku je v poriadku, to nadpis je chybný. V poslednom slove si treba vymeniť prvé dve písmená a zrazu všetko začne dávať zmysel...
Reply on: cybernetic #10749:
a prečo nenapísal o nahradení trolejbusov autobusmi? aj to je ekologické?
Reply on: cybernetic #10749:
#10685
Pred časom som tu uviedol výšku hladiny vody, cez ktorú môže ísť KT-čko.
Toto síce nie je električka, ale vlak, no na povolenú výšku hladiny mali úrady asi iný názor: https://youtu.be/ftPBz0a9FJg?t=103
Reply on: monoblok #10745:
Nevychádzaj z mylného predpokladu, že nikto okrem teba nebol nikdy v Prahe alebo v Brne a neklam, hater smradľavý.
Ľudia by nepotrebovali k pošte alebo na stanicu, pokiaľ by bola trať na Hlavnej? Brno má iný tvar centra ako Košice, a stačí sa tam ísť pozrieť cez akékoľvek udalosti na Svobodaku, kde často musia saliny zvoniť a brzdiť, na pešej zóne aj tak rychlost max 20 skôr 10, aj u Andela v Prahe je pesia zóna s tram a dochádza tam dosť často k nehodám.. áno aj narazenie do tram v opitosti je nehoda, ktorá sa musí vyšetriť. V konečnom dôsledku teda nezískame nič oproti chôdzi, akurát niekoho napadne, že netreba prepojiť stanicu a NMM.
Reply on: KVKV #10743:
Triplexný Monoblok je proste hater, postavil sa na pozíciu "električky na Hlavnej netreba" a odmieta o tom diskutovať. Navrhujem nestrácať čas a tiež s ním nediskutovať.
monoblok by potreboval viacej cestovať, potom si urobí názor a získa prehlad. To je lepšie než rozpisovať tu mestá, inak tak u 60%miest s ed vedie trať pešou zónou v pomerne úzkej ulici.

Doporučujem navštíviť Miskolc v prvú nedelu v mesiaci, na Hlavnej až po radnicu sa konajú pravidelné burzy, blšáky. Tam si urobí predstavu o počte a hustote korzujúcich pri plne zachovanej ed prevádzke.

Miskolc a Brno SÚ SPRÁVNYMI PRÍKLADMI , DVE Z MNOHÝCH.

"...hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich..." - tak by použil električku.

Pamätám sa, ked na Hlavnej boli chodníky o niečo užšie, okrem ed tam bola pomerne frekventovaná autodoprava, letné záhradky tam boli aj vtedy. Čo si pamätám tak tie davy na chodníkoch boli ovela hustejšie než dnes.
A pokial si všímam tak električkový pás nie je dnes velmi využívaný chodcami.

Stanovisko monobloka je v podstate trucpozícia, oponovať protestovať za každú cenu.
Odporcovia obnovy ed (mhd) na Hlavnej patria do rovnakej kategórie ako odporcovia trolejbusovej dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.