Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: monoblok #10741:
Nechýba lebo? Dopravné prúdy by vyzerali odlišne, ak by trať po Hlavnej jestvovala.

A ešte k tomu korzovaniu: Miskolc je veľmi správny príklad toho, ako môže fungovať pešia zóna s električkou a chodcami. V tom medzi ním a Košicami rodiel prakticky nie je. Jedine v šírke ulice.
Bol som v Miskolci, ale tam je situacia uplne ina ako v Kosiciach aj elektricka tam plni inu funkciu. U nas elektricka na Hlavnej nechyba, skor prepojenie s NMM a stanice a hlavne vodici autobusov. Takze preto Miskolc nie je spravny priklad.
Reply on: monoblok #10739:
Bol si už niekedy v Miskolci alebo si ho videl len na obrázku?
Reply on: KVKV #10737:
Vazne, no napis aspon 2, ale take, ktore maju podobne centrum ako Kosice (napoviem, ze Brno ani Miskolc nie su spravne odpovede). Hlavna je najpouzivanejsia ulica na korzovanie a pri terasach sa casto nevojdu 3 ludia vedla seba, takze ten pohyb aj s elektrickami by bol maximalne nevyhovujuci, hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich. Sucasny stav je plne vyhovujuci, radsej nech sa peniaze daju na vodicov, aby ich bol dostatok a nie nezmysly ako elektricka na Hlavnej
Reply on: myslavcan #10736:
Protiopatrenie: nevypravia službu ?
Reply on: monoblok #10735:
Nerád reagujem podobnými slovami, ale toto tvrdenie je totálna hovadina - blbosť.

V mnohých mestách , kde ponechali električku v centre, v pešej zóne, sú tie ulice omnoho užšie, sú tam aj kaviarenské záhradky, nie je žiadny problém.
16.6. o 16:10 sa pár asi príliš znudených mladých chystá preplniť 16tku... ? https://www.facebook.com/events/172436539949410
Reply on: KVKV #10731:
Lenze dnes mame na Hlavnej letne terasy a cyklisticky chodnik, pokial pesim vezmeme este pas pre briky, na ktore este bude treba davat pozor, tak to kapacitne ulica nebude zvladat. Takze sa starsim moze cniect za elektrickou na Hlavnej, ale to je tak asi vsetko. A priklad si tiez uviedol zly, pretoze nakupovat sa chodi do Tesca, kde su nedaleko zastavky NMM alebo do OD Dargov ci Auparku, kde su zastavky NO, plus od Immaculaty ku plavarni ci poste nemusim ist po ziadnych schodoch. Ked si zoberiem beznu dochadzkovu vzdialenost zastavok na sidliskach, tak urcite to nie je menej, ako z ktorehokolvek miesta na Hlavnej ku najblizsej zastavke MHD, takze uz zo starych ludi nemusime robit niekoho, kto ma problem prejst 400m pesi.
Reply on: Citelis3329 #10733:
nejak si protirečíš, nove električky su nahovno a vivat T3 bez klimy... ? ? ? ? ? ?
Všetko je nahovno tie nove autobusy električky..... vivat T3 bez klimy aspon sa nekazila..
Pri lidli na americkej triede to vyzera, ze sa buduje nastupistie zastavky. Nevie niekto nieco o tom?
Reply on: veteran #10715:
ED na Hlavnej sa nikdy nemala natrvalo zrušiť. Prerušenie dopravy malo trvať len po nezbytnú dobu pri oprave dómu a divadla. Plánovalo sa len so skludnením el. dopravy (jedna pravidelná linka) a výhliadkové jazdy s povodne k tomu zakúpenými vozmi 103,104.
cedin:
"Stačí laický pohľad na mapu električkovej siete v Košiciach a hneď je jasné, že je v centre akási nedorobená"
Ona bola dorobená a vymyslená velmi dobre, 'okružná linka a linka cez centrum' ,ale bola dobabraná.
Aby bola ed v ke plnohodnotná, je treba tieto trate obnoviť. A to včetne trate na Hlavnej, to nieje žiadna turistická sranda. Chápem, že generácii, ktorá si to nepamätá by to prišlo "nové, cudzie" , ale bola to užitočná velmi využívaná trať. To, že je z Hlavnej k najbližšej zastávke max.5 minút, tak to platí možno pre -násťročných a to si musia švihnúť. MHD je pre širšie vekové skupiny cestujúcich. /mamička s nákupom a kočiarom "švihá" od Immaculaty k hlavnej pošte alebo k busu u starej krytej plavárni -po schodoch...za 5 minút - v pohode,že ? /
Samozrejme, aby nedošlo k nedorozumeniu, rozhodne som nemyslel prevádzku vozov s dieselovým pohonom. Pokial by lahké trakčné vedenie bolo z politických dovodov nepriechodné, dá sa to riešiť bateriovým pohonom alebo spodným odberom (vo Francúzsku je to zavedené už v mnohých mestách - vyriešený systém)
Ešte pripomínam, že trakčné kábely od meniarne na Hlavnú sú položené .
Reply on: Troll #10729:
Ľem s takym malym motorikom poldecakom, znaš jak fajne idze medzi kolonami...
Reply on: Alco #10728:
Dvojkolesový gumokol? V Košicoch? A ty ši už načisto zbešnel? ?
Reply on: KosickyTiger #10725:
Žeby gumokol...? V zime 4 kolesový, v lete dvoj..
Reply on: KosickyTiger #10725:
Pešibus ?
Reply on: KosickyTiger #10725:
ja by som šla 18+7x...18ka pôjde prázdna od nemocnice a 7x by už od mieru na furču nemala stáť v žiadnej zápche...
Zážitok z cestovania v MHD KE:
Štart- Kino Družba
Cieľ - Postupimská (Furča)

Spôsob 1 - L55 z Nová Nemocnica do Postupimská - problém - L55 plne obsadená
Spôsob 2 - L9/L6/LR7 z Kino Družba do Amfiteáter - X2 do Mlynská Bašta - 71/72 do Postupimská
- problém - 2-krát prestupovanie
Spôsob 3(dnes využitý cca7:30)
- L71/L72 z Magistrát KE do Postupimská - problém - kým prišla 1 L71/L72 prešlo už okolo 5 električiek jedným smerom, keď konečne prišla L71, bola taká plná, že polovica zastávky sa nevošlo + cestovanie pomalé, zápchy - - - kým som sa dostal len na Nám. Osloboditeľov, ma predbehli 2 L6 (ktoré idú o cca 2km dlhšou trasou).

Ta ktoré je najlepšie riešenie?? ? ?
Reply on: S499.1023 #10721:
Trolejové vedenie nemôže prekážať, už dnes tam sú rôzne prevesy, na ktorých bývajú povešané vlajočky a v zime svietiace zvončeky a čečiny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.